فلورنس پیو و اظهارات جنجالی در رابطه با پوشش و انتظارات هالیوود!

فلورنس پیو در مصاحبه اخیر خود، نظراتی صریح درمورد تصویر بدن و انتظارات هالیوود به اشتراک گذاشت.
کدخبر (218793) | 22 مرداد 1402 | ساعت 10:48
0 162
فلورنس پیو و اظهارات جنجالی در رابطه با پوشش و انتظارات هالیوود!
فلورنس پیو در مصاحبه اخیر خود، نظراتی صریح درمورد تصویر بدن و انتظارات هالیوود به اشتراک گذاشت.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، فلورنس پیو، هنرپیشه 27 ساله، یکی از جذاب‌ترین چهره‌ها در هالیوود است. او در مصاحبه اخیر خود با Vogue که ویدئویی از او در آشپزخانه را هم شامل می‌شد، صادقانه‌ درباره رابطه‌اش با غذا و اندام صحبت کرد. پیو در حالی که در این ویدئو مشغول درست کردن کراستینی سیر بود، گفت:

غذا هم بخشی از ماجراست، اما برای زنان، شکل بدن موضوع مهمی است. از لحظه‌ای بدن شروع به رشد می‌کند، همه چیز و حتی رابطه با غذا نیز شروع به تغییر می‌کند.
ستاره فیلم «نگران نباش عزیزم (Don't Worry Darling)» در حالیکه گوجه‌فرنگی و سیرها را خورد می‌کرد، درمورد اینکه اوایل کارش از او می‌خواستند که عادات غذایی‌اش را برای نقش‌های خاصی عوض کند، صحبت کرد. او توضیح داد:
از تو انتظار دارند هر رژیم غذایی که لازم باشد را داشته باشی و این برای من، شوکه‌کننده بود؛ چون قبلاً چنین کاری نکرده بودم. فکر می‌کنم واقعاً در این مورد سر حرف خودم ایستادم و تغییر نکردم. من عاشق غذا هستم.
او با تأکید بر این موضوع، بیان کرد که وزنش را به‌صورت آگاهانه و به‌خاطر کار، کم نمی‌کند. پیو گفت:
من هرگز برای اینکه در نقش، فوق‌العاده به نظر برسم، وزن کم نمی‌کنم. بیشتر به این توجه می‌کنم که این شخصیت چگونه زندگی می‌کند؟ او چه می‌خورد؟

فلورنس پیو و اظهارات جنجالی در رابطه با پوشش و انتظارات هالیوود!پست فلورنس پیو درباره انتظارات جنسیتی هالیوود

این اولین باری نیست که فلورنس پیو به‌طور صریح درمورد شکستن انتظارات جنسیتی و انتظارات هالیوود صحبت می‌کند. در ژوئیه 2022، او در مقابله با افرادی که دیگران را به‌خاطر اندامشان مسخره می‌کنند، عکسی از خود در اینستاگرام منتشر کرد که در آن، لباسی شفافی پوشیده بود. برخی از او به‌خاطر اینکه عکسش بدن‌نما بود، انتقاد کردند. او در آن زمان در توضیحی در اینستاگرام نوشت:
جالب این است که مردان، چه راحت بدن یک زن را به طور علنی، با افتخار و جلوی دید همه، تخریب می‌کنند.
فلورنس پیو و اظهارات جنجالی در رابطه با پوشش و انتظارات هالیوود!فلورنس پیو ادامه داد:
این اولین بار نیست و مطمئناً آخرین باری هم نخواهد بود که یک زن، از غریبه‌ها می‌شنود که بدنش چه مشکلی دارد. خوشبختانه، من با پیچیدگی‌های بدنم که من را به وجود آورده، کنار آمده‌ام.
او در مصاحبه با Vogue دوباره به این موضوع اشاره کرد. فلورنس پیو گفت:
اگر از یک لباس خوشم بیاید، می‌پوشمش. البته، من قصد توهین به کسی را ندارم؛ اما فکر می‌کنم چرا بدن من باید تا این حد شما را آزار دهد؟
فلورنس پیو و اظهارات جنجالی در رابطه با پوشش و انتظارات هالیوود!فلورنس پیو که ظاهراً همیشه از اینکه خود واقعی‌اش باشد، خوشحال است، به این نکته اشاره کرد که او هم یک فرد عادی است، حتی اگر گاهی به واسطه شغلش، لباس‌های زیبا بپوشد و آرایش کند. او به Vogue گفت:
بله، می‌توانم آرایش کنم و برای اولین نمایش فیلمم، خوب به نظر برسم. اما به‌هرحال، من هم بالای لبم مو دارم و بعد از تمرین ورزشی، بو می‌دهم و وقتی استرس دارم، لکه‌هایی روی بدن و صورتم ظاهر می‌شود.
فلورنس پیو و اظهارات جنجالی در رابطه با پوشش و انتظارات هالیوود!فلورنس پیو چه زمانی که درمورد تصویر بدنی صحبت می‌کند، چه وقتی از افرادی که از اینستاگرام نفرت‌پراکنی می‌کنند، حرف می‌زند و یا حتی وقتی از عرق کردن پس از تمرین می‌گوید، کاملاً حرف‌های قابل درکی می‌زند. آخرین خبرها از چهره ها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...