با خسیس ترین بسکتبالیست دنیا آشنا شوید؛ لبرون جیمز ، میلیاردری که خساست خود را تایید می کند!

لبرون جیمز ، بسکتبالیست آمریکایی، که از ثروت بالایی برخوردار است اما در خرج کردن پول‌های خود بسیار محتاطانه عمل می‌کند.
کدخبر (178552) | 21 اردیبهشت 1402 | ساعت 09:29
0 550
با خسیس ترین بسکتبالیست دنیا آشنا شوید؛ لبرون جیمز ، میلیاردری که خساست خود را تایید می کند!
لبرون جیمز ، بسکتبالیست آمریکایی، که از ثروت بالایی برخوردار است اما در خرج کردن پول‌های خود بسیار محتاطانه عمل می‌کند.

به گزارش سرخ نیوز، شاید برایتان عجیب باشد، اما لبرون جیمز، یکی از پرطرفدارترین بسکتبالیست‌های دنیا، به خساست شهرت دارد. لبرون جیمز پردرآمدترین بسکتبالیست آمریکایی است که ارزش دارایی‌های او، بیش از یک میلیارد دلار است. در سال 2018، ریچل نیکولز با لبرون جیمز و دواین وید هم‌تیمی سابق او مصاحبه کرد و آن‌ها در این مصاحبه، در رابطه با برخی از عادت‌ها و رفتارهای عجیب خود صحبت کردند. با وجود اینکه این مصاحبه، سال‌ها پیش انجام شد و این صحبت‌ها مربوط به مدت‌ها پیش است، با این حال، بعضی از رفتارها هیچگاه تغییر نخواهند کرد. در اینجا به یکی از نکات جالب این مصاحبه خواهیم پرداخت.

لبرون جیمز و خساست!

با توجه به اینکه لبرون جیمز یکی از پردرآمدترین بسکتبالیست‌های دنیاست، شاید این موضوع خنده‌دار به‌نظر برسد، اما این ورزشکار بزرگ هیچگاه پول خود را روی موارد غیرضروری خرج نمی‌کند! به طور مثال، او حاضر نیست تا برای برنامه‌های مختلف در تلفن همراه خود هیچ پولی پرداخت کند و حتی از اینترنت رومینگ هم استفاده نمی‌کند. روز تاریخی NBA از راه رسید ؛ لبرون جیمز پادشاهی را از عبدالجبار می گیرد؟ زمانی که ریچل نیکولز در رابطه با این موضوع صحبت کرد، قهرمان چهارباره NBA واکشن جالبی به این بحث نشان داد. وید، هم‌تیمی سابق جیمز، در گذشته نیز خساست او را تأیید کرده بود. جیمز در این رابطه گفت:
این موضوع کاملاً کاملاً کاملاً به‌طور اشتباهی درست است! من از اینترنت رومینگ استفاده نمی‌کنم، برای اپلیکیشن‌های موبایل هیچ پولی خرج نمی‌کنم، همچنان تبلیغات برنامه‌های مختلف را تماشا می‌کنم و برای آن‌ها پولی پرداخت نمی‌کنم.
لبرون هیچ مشکلی با بیان این موضوع به طور عمومی ندارد و پول خود را کاملاً محتاطانه خرج می‌کند. با این حال، بازیکن لس آنجس لیکرز تاکنون پول زیادی را برای خرید خانه‌های مجلل و ماشین‌های متعددی خرج کرده است. در مجموع باید گفت که لبرون جیمز در خرج کردن پول‌های خود بسیار محتاطانه عمل می‌کند و البته باید این موضوع را نیز در نظر بگیریم که او تنها بازیکنی در NBA که به چنین دستاوردی دست پیدا کرده است؛ یعنی تبدیل شدن به یک میلیاردر، به‌عنوان کسی که هنوز در NBA بازی می‌کند. با این حال، نمی‌توان ثروت فوق‌العاده زیاد او را تنها به خساست این بازیکن ربط داد؛ چراکه او همواره به‌دنبال فرصت‌های سرمایه‌گذاری است و تلاش زیادی کرده تا به جایگاهی برسد که هم‌اکنون در آن قرار دارد. بیشتر از لبرون جیمز بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...