قرار ملاقات هالند و زندایا در مسابقه NBA

تام هالند و زندایا یکی از محبوب ترین زوج های هالیوودی، در یکی از بازی های پلی آف بسکتبال NBA در لس آنجلس حضور یافتند.
کدخبر (176827) 16 اردیبهشت 1402 | ساعت 15:40
0 282
تام هالند و زندایا یکی از محبوب ترین زوج های هالیوودی، در یکی از بازی های پلی آف بسکتبال NBA در لس آنجلس حضور یافتند.

به گزارش سرخ نیوز، زوج جنجالی و پرطرفدار «مرد عکنبوتی»، اخیرا در کنار هم و در حال تماشای یکی از بازی های پلی آف NBA در لس آنجلس دیده شدند و در جریان این بازی، بارها تیم موردعلاقه شان را تشویق کردند . در ویدیوی منتشر شده در شبکه های اجتماعی، زندایا و تام هالند، در کنار هم و روی سکوهای سالن برگزاری مسابقه نشسته بودند و هالند دستش را دور گردن زندایا انداخته بود. این در حالی است که از سال 2017 گمانه زنی هایی درباره روابط عاشقانه زندایا و تام هلند به گوش می رسد.

  این زوج در هنگام تماشای مسابقه بسکتبال شاد و خونسرد بودند و درحالی که از حضور در کنار هم لذت می بردند، بازی را نیز تماشا می کردند.
دو بازیگر جوان در لس آنجلس به تماشای بازی پلی آف لیگ بسکتبال نشستند

رابطه عاشقانه زندایا و تام هالند

هالند و زندایا اولین بار در صحنه فیلمبرداری سریال مرد عنکبوتی با هم دیدار داشتند. در ابتدا هردوی آنها هرگونه ارتباط عاشقانه را انکار می کردند اما در طول این سالها، بارها در کنار یکدیگر دیده شده اند. درسال 2019 بود که تصاویری از این زوج در حال سپری کردن تعطیلات در یونان منتشر شد و درسال 2020، هالند در پیغامی شیرین در اینستاگرام، با اشاره به MJ (شخصیت زندایا در سریال مردعنکبوتی) تولدش را تبریک گفت.

واکنش طرفداران به حضور زندایا و تام هالند در پلی آف بسکتبال NBA

حالا و با انتشار این ویدیو، هواداران این زوج جوان نسبت به آن واکنش داده و حسابی احساساتی و هیجان زده شدند. خیلی از کاربران، معتقدند که این زوج در کنار هم ایده آل و جذاب هستند و برخی دیگر به هالند حسودی می کردند. این ویدیو سریعا در شبکه های اجتماعی وایرال شد و هزاران لایک گرفت و چندین هزار بار هم به اشتراک گذاشته شد.
دو بازیگر جوان در لس آنجلس به تماشای بازی پلی آف لیگ بسکتبال نشستند یکی از هواداران هم با اشاره به حضور هالند و زندایا در سالن برگزاری مسابقه بسکتبال به شوخی نوشت:

بی دلیل نبود که لبرون جیمز اینقدر خوب بازی کرد.

بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...