بررسی کلی دسته فیزیک کلاسیک در آرنولد کلاسیک 2023

کدخبر (149526) | 11 اسفند 1401 | ساعت 10:50
0 877
بررسی کلی دسته فیزیک کلاسیک در آرنولد کلاسیک 2023
7 بدنساز برای راهیابی به مستر المپیا 2023 در دسته فیزیک کلاسیک آرنولد کلاسیک 2023 با یکدیگر به رقابت می‌ پردازند.

گزارش زنده مستر المپیا ۲۰۲۳ بیشتر بخوانید

بیشتر بخوانید

به گزارش سرخ نیوز، دسته فیزیک کلاسیک آرنولد کلاسیک 2023 در روز جمعه دوازدهم اسفند در کولومبوس اوهایو در آمریکا برگزار خواهد شد. برای اولین بار پس از سه سال، قهرمان جدید با آرنولد شوارتزنگر مصاحبه خواهد کرد چرا که قهرمان دو دوره آرنولد کلاسیک ترنس رافین در این رقابت ها حضور نخواهد داشت. [irp posts="148712" ] به جز رافین، قهرمان چهار دوره فیزیک کلاسیک کریس بامستد نیز در این مسابقات شرکت نخواهد کرد. مستر المپیا 2023 در اورلاندو و از یازدهم تا چهاردهم آبان برگزار خواهد شد. هفت بدنساز برای راهیابی به مستر المپیا 2023 در آرنولد کلاسیک 2023 با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. شاید بتوان قهرمان این مسابقات را رقیب اصلی بامستد در نظر گرفت. لیست کامل شرکت کنندگان آرنولد کلاسیک 2023 به شرح زیر است:

  • جیسون برون
  • الکس کامبرونرو
  • جونیور جاوورسکی
  • اورس کالچینسکی
  • کورج اوپارا
  • رامون دینو
  • مایک سومرفیلد

بررسی لیست کامل شرکت کنندگان آرنولد کلاسیک 2023

داروین اوریبه نیز ابتدا در لیست اصلی حضور داشت اما در تاریخ 12 بهمن به دلایل شخصی مرتبط با سلامتش از شرکت در این رقابت کناره گیری کرد.

الکس کامبرونرو

از بین این هفت نفر، تنها یکی از آن ها موفق شده تا به عنوان قهرمانی آرنولد کلاسیک دست پیدا کند: الکس کامبرونرو. او در سال 2020 به این عنوان دست یافت. کامبرونرو تا کنون موفق به کسب چهار قهرمانی شده است که اولین قهرمانی او در سال 2016 بود. آخرین باری که او موفق شده سایر رقبا را کنار بزند در مسابقات Hurricane Pro 2022 بود. همچنین آخرین رقابتی که او در آن شرکت کرد فیزیک کلاسیک مستر المپیا 2022 بود که در جایگاه نهم قرار گرفت. آخرین حضور او در آرنولد کلاسیک 2021 بود که کامبرونرو پس از رافین، در جایگاه دوم قرار گرفت. اگر او بتواند قهرمانی آرنولد کلاسیک 2023 را از آن خود به دومین بدنساز تبدیل می‌شود که پس از رافین به دو قهرمانی در فیزیک کلاسیک در آرنولد کلاسیک دست یافته است.

بررسی کلی دسته فیزیک کلاسیک در آرنولد کلاسیک 2023رامون دینو

اگر هر کسی جز کامبرونرو قهرمان شود، به پنجمین قهرمان در تاریخ این رقابت ها تبدیل خواهد شد. به عقیده بسیاری، رامون روشا کی روش می‌تواند سایر حریفان خود را کنار بزند. رامون دینو در مستر المپیا 2022 پس از کریس بامستد در جایگاه دوم قرار گرفت و نایب قهرمان شد. طرفداران او زمانی که رامون دینو به صحنه می‌آید، بسیار هیجان زده می‌شوند. کی روش شهرت و قدرت بامستد را در لاس وگاس نداشت اما تقارن و بدن بسیار خوبی داشت. رامون روشا اعتماد به نفس بالایی داشت و فیگورگیری های فوق العاده بود. رامون دینو در آرنولد کلاسیک 2022 پس از رافین نایب قهرمان شد و این بالاترین مقام او در آرنولد کلاسیک تا کنون است. او در Musclecontest Brazil 2021 پیروز شد و جای تعجب نیست که در آرنولد کلاسیک نیز بدرخشد. اگر او موفق به شکست سایر رقبای خود شود، رقابت دوباره او با کریس بامستد در مستر المپیا استثنایی خواهد بود.

اورس کالچینسکی

اورس کالچینسکی ملقب به «خرس طلایی» از دیگر بدنسازان مورد علاقه هواداران است. کالچینسکی در آرنولد کلاسیک و مستر المپیا 2022 مقام سوم را کسب کرد. این بدنساز آلمانی دو هفته بعد از آرنولد کلاسیک 2022، در Boston Pro 2022 عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. این دومین باری خواهد بود که او در کولومبوس رقابت می‌کند. کالچینسکی در Tampa Pro 2021 در دسته فیزیک کلاسیک پیروزی را از آن خود کرد. کالچینسکی نیز مانند دینو طرفداران بسیار زیادی در فضای مجازی دارد و هواداران او از رقابت او به وجد می‌آیند. او به ندرت از حالت اوج خود خارج می‌شود اما شکل بدن او و سایز عضلاتش مشخص می‌کنند که آیا او می‌تواند در پایان این رقابت ها با آرنولد شوارتزنگر مصاحبه کند یا خیر.

مایک سومرفیلد

این پنجمین سالی خواهد که مایک سومرفیلد به طور حرفه ای رقابت می‌کند و اولین باری خواهد بود که در آرنولد کلاسیک شرکت می‌کند. او در دومین حضور خود در مستر المپیا در سال 2022 در جایگاه پنجم قرار گرفت و این بهترین مقام او تاکنون بوده است. از آنجایی که سومرفیلد موفق نشد تا در لاس وگاس بین سه نفر اول باشد، برای راهیابی به مستر المپیا 2023 باید موفق به کسب قهرمانی در یکی از رقابت ها شود. بهترین ویژگی بدن سومرفیلد، عرض عضلات بالاتنه اش می‌باشد. او در فیگورهای از جلو و عقب، بسیار عریض به نظر می‌رسد. او در گذشته در دسته 212 پوند رقابت می‌کرد و تاکنون دوبار در دسته فیزیک کلاسیک به قهرمانی رسیده است که هر دو در سال 2021 بوده اند. اگر می‌خواهد رقبای سرسخت خود چون کالچینسکی و کی روش را کنار بزند، باید بهترین نمایش عمر خود را به اجرا بگذارد.

کورج اوپارا

با وجود اینکه او با قهرمانی در تگزاس و Tampa به مستر المپیا 2022 راه یافت اما در آن شرکت نکرد. او از با سابقه های آرنولد کلاسیک محسوب می‌شود و بدنسازی و رقابت به صورت حرفه ای را از سال 2017 آغاز کرده است. در این مدت زمان او پنج قهرمانی را به دست آورده است. اوپارا تا کنون سه بار در آرنولد کلاسیک رقابت کرده است. بهترین مقام او جایگاه سوم بود که در سال 2018 و 2019 به آن دست یافت. در سال 2020، در جایگاه چهارم قرار گرفت.

جونیور جاوورکسی

جونیور جاوورکسی در طول دوران حرفه ای خود، پستی ها و بلندی های زیادی را تجربه کرده است. او در Musclecontest Campinas Pro 2022 قهرمان شد اما در مستر المیپا 2022 حتی جزو 15 نفر اول نبود. او با قهرمانی در Amateur Olympia Brazil به دنیای بدنسازی حرفه ای قدم گذاشت. با این حال شاید هنوز تجربه او برای رقابت با سرشناس ترین بدنسازان تاریخ در دسته فیزیک کلاسیک کافی نباشد. این اولین باری خواهد بود که جاوورکسی در آرنولد کلاسیک رقابت می‌کند. او از اشتباهات و کاستی های خود در مستر المپیا درس گرفته و تغییراتی در جهت بهبود بدنش ایجاد کرده است. دست کم گرفتن او اشتباه بزرگی است چراکه او می‌تواند با توانایی های خود، در رده بندی نهایی تغییرات بزرگی ایجاد کند.

در همین ارتباط:

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...