برنامه کامل مرحله گروهی والیبال قهرمانی آسیا 2023

بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی آسیا 2023 از ۲۸ مرداد تا ۴ شهریور به میزبانی ارومیه و با حضور ۱۸ تیم برگزار می‌شود.
کدخبر (217133) | 16 مرداد 1402 | ساعت 09:55
0 262
برنامه کامل مرحله گروهی والیبال قهرمانی آسیا 2023
بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی آسیا 2023 از ۲۸ مرداد تا ۴ شهریور به میزبانی ارومیه و با حضور ۱۸ تیم برگزار می‌شود.

به گزارش سرخ نیوز، بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی آسیا 2023 از 28 مرداد تا 4 شهریور به میزبانی کشور ایران و در شهر ارومیه با حضور 18 تیم برگزار می‌شود.

گروه‌ بندی مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی آسیا 2023 به شرح زیر است:

گروه A: ایران، هنگ کنگ و عراق گروه B: ژاپن، ازبکستان و تایلند گروه C: چین، قزاقستان و اندونزی گروه D: چین‌تایپه، بحرین و مغولستان گروه E: قطر، هند و افغانستان گروه F: پاکستان، کره‌جنوبی و بنگلادش تیم ملی والیبال ایران به همراه تیم‌های ازبکستان، قزاقستان، بحرین، افغانستان و پاکستان از پنج گروه دیگر در روز نخست این رقابت‌ها استراحت دارند.

والیبال قهرمانی آسیا 2023 ؛ ایران و ژاپن مستقیم راهی نیمه نهایی می شوند؟

این ۱۸ تیم حاضر در مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا، در ۶ گروه مقدماتی با یکدیگر دیدار خواهند داشت. در پایان این مرحله، تیم‌های اول و دوم در هرگروه، به مرحله پلی آف صعود کرده که به‌طور کلی، ۱۲ تیم برای کسب رتبه‌های یک تا دوازده تلاش می‌کنند. در ادامه نیز تیم‌های سوم در هرگروه، بر سر کسب جایگاه‌های سیزدهم تا هیجدهم به‌مصاف هم می‌روند. استراحت تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات والیبال قهرمانی آسیا 2023 در روز سه شنبه ۳۱ مرداد ماه است که در ادامه آن و در روز یک شهریور، مرحله حذفی این رقابت‌ها با برگزاری ۸ مسابقه دنبال می‌شود. تیم‌های ایران و ژاپن، که عنوان قهرمان و نائب قهرمان دوره قبل این مسابقات را دارند، می‌توانند درصورت کسب پیروزی در نخستین روز مرحله پلی‌آف، مستقیم به مرحله نیمه‌نهایی صعود کنند. ادامه این مسابقات نیز از ۲ تا ۴ شهریور با ۱۹ رقابت دنبال خواهد شد. لازم به ذکر است که اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال ایران، از روز شنبه 14 مرداد با 17 بازیکن در ارومیه آغاز شده است. آخرین اخبار والیبال

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...