برگزاری مسابقات بوکس ماری جوانا! مایک تایسون: کاش موقع مبارزه علف میکشیدم!

مایک تایسون، اسطوره بوکس سنگین وزن، دو عنصر موردعلاقه‌اش را برای مبارزه‌ای ترکیب می‌کند که طرفداران حتی نمی‌دانستند که همیشه به آن نیاز داشته‌اند.
کدخبر (224592) | 06 شهریور 1402 | ساعت 21:10
0 160
برگزاری مسابقات بوکس ماری جوانا! مایک تایسون: کاش موقع مبارزه علف میکشیدم!
مایک تایسون، اسطوره بوکس سنگین وزن، دو عنصر موردعلاقه‌اش را برای مبارزه‌ای ترکیب می‌کند که طرفداران حتی نمی‌دانستند که همیشه به آن نیاز داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، در 27 آگوست، قهرمان سابق جهان، اولین مسابقه قهرمانی بوکس ماریجوانا را تبلیغ کرد. این رویداد قرار است در جزیره کو سامویی در تایلند برگزار شود و دقیقاً همان چیزی است که فکرش را می‌کنید. قرار است در استادیوم بین‌المللی موی تای در سامویی، ورزشکاران در سه راند سه دقیقه‌ای رقابت می‌کنند. اما نکته جالب اینجاست که آن‌ها قبل از مسابقه ماری جوانای ممتازی که توسط مایک تایسون، دوستدار حشیش، تأمین می‌شود، را مصرف می‌کنند همچنین تماشاگران تشویق شده‌اند که در این برنامه شرکت کنند و همراه با ماری جوانا، نوشیدنی‌ها و غذای فراوان موردعلاقه‌شان را استفاده کنند.

مایک تایسون آرزو داشته در حین مسابقه، ماری جوانا استفاده کند!

به نظر می‌رسد این مسابقات از افزایش توریسم در تایلند بعد از مجاز کردن مصرف ماری جوانا در ژوئن 2022، استفاده می‌کند. تقریباً در عرض یک شب، فروشگاه‌های توزیع ماری جوانا در سراسر کشور ظاهر شدند و رویدادها از این مزیت استفاده کردند. برگزاری مسابقات بوکس ماری جوانا! مایک تایسون: کاش موقع مبارزه علف میکشیدم! البته، تایلند همین الان هم به خاطر ورزش موی تای، هنر هشت اندام، شناخته شده است، اما این اولین باری است که این دو جهان در صحنه‌ای متفاوت باهم ترکیب می‌شوند. متأسفانه، به جز همکاری احتمالی با رقبای این رویداد، مایک تایسون در این مسابقات شرکت نمی‌کند. این اسطوره ورزشی در مصاحبه‌ای با مجله Muscle and Health گفت:
ماری جوانا برای من خوب عمل می‌کند. فقط ای کاش وقتی مبارزه می‌کردم، علف می‌کشیدم. واقعاً از نقطه نظر یک ورزشکار این موقعیت را از دست دادم. اگر در طول دوران حرفه‌ای‌ام در بوکس، ماری جوانا می‌کشیدم، احتمالاً اینقدر تهاجمی نبودم.
اگر آن زمان چیزی که الان می‌داند را می‌دانست، شاید گوش ایواندر هالیفیلد نجات پیدا می‌کرد. آخرین اخبار بوکس

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...