رکورد مایک تایسون پس از 36 سال شکسته می‌ شود؛ معجزه یک بوکسور 43 ساله!

ژسوس اسکالرا پس از 36 سال می‌تواند به رکورد مایک تایسون دست پیدا کند. اسکالرا با هفدهمین ناک اوت خود در اولین سال بوکس حرفه‌ایش، برای لحظه‌ای تاریخی در این ورزش آماده می‌شود.
کدخبر (222833) | 02 شهریور 1402 | ساعت 07:09
0 202
رکورد مایک تایسون پس از 36 سال شکسته می‌ شود؛ معجزه یک بوکسور 43 ساله!
ژسوس اسکالرا پس از 36 سال می‌تواند به رکورد مایک تایسون دست پیدا کند. اسکالرا با هفدهمین ناک اوت خود در اولین سال بوکس حرفه‌ایش، برای لحظه‌ای تاریخی در این ورزش آماده می‌شود.

به گزارش سرخ نیوز، رکوردها در دنیای بوکس گواهی بر بزرگی ورزشکاران و میراث ماندگار آنهاست. اما با این حال بالاخره پس از 36 سال، احتمالا رکورد افسانه‌ای مایک تایسون در سال 1989 به دست ژسوس اسکالرای 43 ساله شکسته می‌شود. این بوکسور دسته سنگین وزن با کسب هفدهمین پیروزی از طریق ناک اوت در اولین سال حرفه‌ای خود، اکنون در آستانه شکستن رکورد دیرینه تایسون قرار گرفته است. در ادامه به سفر منحصر به فرد اسکالرا، اشتیاق او به بوکس و انتظارات پیرامون تلاش وی برای حک کردن نام خود در کنار تایسون در کتاب تاریخ بوکس می‌پردازیم.

وقتی ژسوس اسکالرا به یک بوکسور غیرقابل پیش‌ بینی تبدیل شد

مسیری ژسوس اسکالرا برای رسیدن به جایگاه بزرگ این ورزش طی کرده، از مسیر سنتی مبارزان حرفه‌ای متفاوت است. او در حالی که به عنوان رئیس پروموشن T&K Boxing فعالیت می‌کرد و در سازماندهی شب‌های مبارزه و جشن تالار مشاهیر مشارکت داشت، به دلیل علاقه به این ورزش بالاخره در سن 42 سالگی وارد این عرصه شد و پا به رینگ گذاشت. اولین برتری او مقابل ویکتور بنیتز توانمندی و پتانسیل بالای وی را نشان داد و اما شکست‌های بعدی کمی رویاپردازی اسکالرا را زیر سوال برد. با این حال زمانی که او متوجه شد می‌تواند رکورد مایک تایسون را بکشند، مسیر ورزش حرفه‌ایش تغییر قابل توجهی پیدا کرد و به شکلی معجزه‌آسا به یک بوکسور غیرقابل پیش‌بینی تبدیل شد. او در هر مبارزه اراده خود برای دستیابی به آنچه در ذهنش تصویر می‌کرد را نشان می‌داد و در عین حال قابلیت غیرقابل باور خود در ناک اوت رقبایش را به نمایش می‌گذاشت. رکورد مایک تایسون پس از 36 سال شکسته می‌ شود؛ معجزه یک بوکسور 43 ساله!حالا هفدهمین پیروزی او با ناک اوت در اولین سال مبارزات حرفه‌ایش باعث شده تا این بوکسور 43ساله در کانون توجه رسانه‌های تخصصی قرار بگیرد. یقینا جامعه بوکس اهمیت موفقیت او و رسیدن به رکورد مایک تایسون بزرگ را تشخیص می‌دهد. اسکالرا خود را در آستانه تاریخ می‌بیند و این فرصت را دارد که نام خود را در کنار یکی از بزرگترین اسطوره‌های این ورزش قرار دهد. در حالی که تنها 57 روز باقی مانده است، اسکالارا با لحظه‌ای مهم در حرفه خود روبرو خواهد شد. تنها دو ناک اوت دیگر میان او و رکورد جادویی مایک تایسون افسانه‌ای فاصله باقی مانده است.

ژسوس اسکالرا تنها دو ناک اوت دیگر با تایسون فاصله دارد

با این حال اسکالارا موقعیت جالبی در دنیای ورزش دارد. موفقیت او تنها به شکست رکورد مایک تایسون اختصاص ندارد بلکه حول محور اراده و انگیزه او برای رسیدن به یک موقعیت استثنایی در سن 43 سالگی می‌چرخد. در حالی که او در این دوراهی سرنوشت ایستاده است، این شانس را دارد که مسیر خود را بسازد و اثری غیرقابل انگار را در ورزش بگذارد. ژسوس اسکالرا پس از 36 سال می‌تواند به رکورد مایک تایسون دست پیدا کند. اسکالرا با هفدهمین ناک اوت خود در اولین سال بوکس حرفه‌ایش، برای لحظه‌ای تاریخی در این ورزش آماده می‌شود. رکورد مایک تایسون پس از 36 سال شکسته می‌ شود؛ معجزه یک بوکسور 43 ساله!مایک تایسون از سال 1987 تا 1990 به عنوان قهرمان بلامنازع سنگین وزن جهان بر دنیای بوکس آقایی کرد. تایسون در 19 مبارزه حرفه‌ای اول خود با ناک اوت پیروز شد که 12 مورد آنها در راند اول بود. تایسون با کسب اولین کمربند قهرمانی خود در سن 20 سال، چهار ماه و 22 روز، رکورد جوانترین قهرمان بوکس سنگین وزن تاریخ را دارد. او اولین بوکسور سنگین وزنی بود که عناوین WBA، WBC و IBF را به طور همزمان به دست آورد و همچنین تنها کسی بود که آنها را به طور متوالی تکرار کرد. حالا اسکالرا تنها دو ناک اوت دیگر با تایسون فاصله دارد. آخرین اخبار از ورزش بوکس

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...