شان اومالی در راه بوکس؛ او خواهان مبارزه با جروونتا دیویس است!

کدخبر (223398) | 04 شهریور 1402 | ساعت 06:34
0 432
شان اومالی در راه بوکس؛ او خواهان مبارزه با جروونتا دیویس است!
شان اومالی قهرمان جدید دسته وزنی خروس وزن سازمان UFC درخواست مبارزه با جروانتی دیویس را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، شان اومالی که روز یکشنبه موفق شد با شکست دادن آلجامین استرلینگ، قهرمان جدید دسته وزنی خروس وزن سازمان UFC شود، در کنفرانس خبری پس از رویداد از علاقه خود برای مبارزه بوکس با جروانتی دیویس پرده برداشت.

رجز خوانی شان اوملی برای جروانتی دیویس

شان اومالی در رابطه با مبارزه بوکس احتمالی میان خود و جروونتا دیویس گفته:

من بوکس رو دنبال نمی کنم ولی در مورد دیویس شنیدم. بدم نمیاد که باهاش بوکس کنم و ناک اوتش کنم. اون یارو قدش نصف منه. میدونم که اگر یک مبارزه خیلی بزرگ باشه مثل بوکس کانر مک گرگور و فلوید می ودر، سازمان UFC قبول می کنه که این مبارزه برگزار بشه.

او در ادامه گفته:

من این مبارزه رو می خوام. اگه لازم باشه چندتا دفاع از عنوانم می کنم و یا حتی در دسته ی وزنی بالاتر هم قهرمان می شم و قهرمان دوگانه می شم تا این مبارزه رو بهم بدن. من قبلا هم گفتم که قهرمان UFC می شم ولی همه مسخرم کردند و بهم فحش دادند. حالا هم میگم که این مبارزه یه روزی برگزار می شه. البته نمیدونم از نظر سازمان، دیویس یک بوکسور خیلی بزرگ و پر فروش مثل فلوید می ودر محسوب می شه یا نه.

مبارزه کانر مک گرگور و فلوید می ودر خارج از UFC

خیلی ها از شان اوملی به عنوان فوق ستاره ی جدید UFC و کانر مک گرگور بعدی سازمان یاد می کنند. او هم از این مقایسه بدش نمی آید و انگار میخواهد راه او را برود و یک مبارزه ی بوکس پردرآمد انجام دهد. اما باید دید که سازمان UFC این اجازه را به او می دهد یا خیر چرا که طبق قوانین سازمان، مبارزان تحت قرارداد UFC اجازه ی مبارزه در سازمان های دیگر و یا بوکس را ندارند. این نشان می دهد که چه قدر مبارزه ی کانر مک گرگور و فلوید می ودر پرفروش و سودآور بوده که سازمان با برگزاری این مبارزه موافقت کرده است. آخرین اخبار از هنرهای رزمی ترکیبی (MMA)

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...