سوگواری خانواده آرنولد شوارتزنگر در سومین سالگرد کوبی برایانت

سالگرد درگذشت کوبی برایانت، قلب همه طرفداران این ستاره پیشین بسکتبال، از جمله خانواده آرنولد شوارتزنگر را به درد آورد.
کدخبر (132750) | 08 بهمن 1401 | ساعت 09:39
0 108
سوگواری خانواده آرنولد شوارتزنگر در سومین سالگرد کوبی برایانت
سالگرد درگذشت کوبی برایانت، قلب همه طرفداران این ستاره پیشین بسکتبال، از جمله خانواده آرنولد شوارتزنگر را به درد آورد.

به گزارش سرخ نیوز، سه سال از روز تلخ درگذشت کوبی برایانت، یکی از بازیکنان افسانه‌ای تاریخ بسکتبال دنیا و آمریکا گذشت و روز گذشته جامعه بسکتبال آمریکا بزرگداشت سومین سالگرد فقدان او را برگزار کرد. سه سال قبل بود که کوبی برایانت فقید به همراه دخترش جیانا در یک سانحه هوایی با هلی‌کوپتر جان خود را از دست داد و دنیای ورزش را در یک شوک بزرگ فرو برد.

علت مرگ کوبی برایانت

در سال 2020 اسطوره لس انجلس لیکرز در یک هلیکوپتر خصوصی بر فراز کالیفرنیا در حال حرکت بوده که هلیکوپتر دچار سانحه شده و تمام افراد حاضر در آن جان خود را از دست دادند. در حالی که در ابتدا گفته می‌شد همسر و چهار دختر کوبی برایانت در هلیکوپتر حضور نداشتند، در خبرهای تکمیلی مشخص شد که دختر 13 ساله‌ او نیز به همراه پدرش در این سفر حاضر بوده و جان خود را از دست داده است. سوگواری خانواده آرنولد شوارتزنگر در سومین سالگرد کوبی برایانت به همین دلیل طی روزهای گذشته ورزشکاران بزرگ دنیا بخصوص همکارانی قدیمی کوبی خاطرات این بسکتبالیست را یادآوری و با خانواده او همدردی کردند. آرنولد شوارتزنگر و خانواده‌اش از جمله افرادی بودند که در گذشته با برایانت روابط خانوادگی داشتند و یکی از بزرگترین طرفداران کوبی در تیم لس‌آنجلس لیکرز بودند. تصاویر کوبی مانند خانه بسیاری دیگر از مردمان آمریکا، در خانه آرنولد دیده می‌شد و به گفته همسر آرنولد او یک چهره بزرگ در میان افراد خانواده‌‌اش بوده است.

ادای احترام خانواده آرنولد شواتزنگر به سالگرد درگذشت کوبی برایانت

در همین حال ماریا شرایور همسر آرنولد شواتزنگر در روز سال‌ مرگ این بازیکن افسانه‌ای با انتشار پستی در اینستاگرام، خاطرات کوبی را زنده و با خانواده وی همدردی کرد. شرایور همچنین اظهار داشت که پسرش کریستوفر شوارتزنگر، همیشه دنباله‌روی "مامبای سیاه" بود و او را الگوی خود می‌دانست. سوگواری خانواده آرنولد شوارتزنگر در سومین سالگرد کوبی برایانت ماریا شرایور در صفحه اینستاگرام خود با انتشار تصویری از کوبی برایانت و دخترش جیانا که درآن کوبی در حال بوسیدن سر دخترش دیده می‌شود، نوشت:
"می‌دانم کوبی برایانت یک اسطوره بسکتبال است و همیشه خواهد بود، اما وقتی به او فکر می‌کنم، این تصویری است که به ذهنم خطور می‌کند. او بهترین پدر برای دخترش بود. او از خودش چیزی ساخت که مایه مباهات و افتخار بود. این به تنهایی زندگی را تغییر می‌دهد. مردان را تغییر می‌دهد. نحوه رشد دختران را تغییر می‌دهد. من کوبی را الهام بخش بسیاری از کسانی می‌دانم که جا پای او گذاشتند و به جایگاه و عناوین او افتخار می‌کنند".
شراور با اندوه کامل به تمام دنیا نشان می‌دهد که "مامبای سیاه" برای مردم آمریکا چه جایگاه و مفهومی داشت. اگرچه مانند خانواده آرنولد شوارتزنگر، بسیاری دیگر از بزرگان ورزش دنیا از فقدان چنین بازیکن بزرگی هنوز در شوک هستند. در مراسم یادبودی که روز گذشته با حضور تعدادی از بازیکنان بازنشسته NBA به میزبانی همسر کوبی برایانت برگزار شد، هر یک از دوستان قدیمی کوبی خاطرات و داستان‌های مشترک خود را از کوبی بیان کردند. سوگواری خانواده آرنولد شوارتزنگر در سومین سالگرد کوبی برایانت در طول مراسم یادبود، مایکل جردن به عنوان یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ NBA گفت:
"وقتی کوبی برایانت مرد، تکه‌ای از من هم با او مرد."

شکیل اونیل همچنین داستان‌هایی از بازی با برایانت در دوران اوج زندگی ورزشی‌اش به اشتراک گذاشت و گفت:

"هرگز تصور نمی‌کردم در مراسم یادبود او صحبت کنم."

صحبت های همسر کوبی برایانت در سومین سالگرد درگذشت همسر و دخترش

سوگواری خانواده آرنولد شوارتزنگر در سومین سالگرد کوبی برایانت

عشق دبیرستانی کوبی برایانت که بعداً با او ازدواج کرد، ونسا برایانت گفت:

"عزیزم. تو مراقب دختر ما جیانا و همچنین نانی، ببه و کوکو هستی. ما هنوز بهترین تیم هستیم."
کوبی به همراه دختر سیزده ساله خود و هفت نفر دیگر در روز یکشنبه 26 ژانویه 2020 براثر سقوط هلی‌کوپتر خصوصی در نزدیکی کالاباساس کالیفرنیا زمانی که ۴۱ ساله بود درگذشت. کوبی برایانت سال‌ها برای مسافرت‌های درون شهری از هلی‌کوپتر شخصی خود استفاده می‌کرد که مورد انتقاد هواداران NBA نیز قرار گرفته بود. حتی برخی کاربران عقیده داشتند استفاده از هلی‌کوپتر در نهایت برای کوبی دردسرساز خواهد شد و سرانجام علت مرگ کوبی برایانت نیز همان هلی‌کوپتر شد. سوگواری خانواده آرنولد شوارتزنگر در سومین سالگرد کوبی برایانت مراسم خاکسپاری کوبی برایانت با حضور بزرگترین ورزشکاران دنیا برگزار شد. اگرچه مامبای سیاه ممکن است درگذشته باشد، اما میراث او به این زودی‌ها از بین نخواهد رفت. درباره NBA و بسکتبال بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...