خاطرات دختر محمد علی کلی از شبی که مهمان آرنولد شد

لیلا علی دختر محمد علی کلی خاطرات شبی که در یک رئالیتی شو مهمان آرنولد شوارتزنگر بوده را مرور کرده است.
کدخبر (128123) | 29 دی 1401 | ساعت 08:41
0 401
خاطرات دختر محمد علی کلی از شبی که مهمان آرنولد شد
لیلا علی دختر محمد علی کلی خاطرات شبی که در یک رئالیتی شو مهمان آرنولد شوارتزنگر بوده را مرور کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، آرنولد شوارتزنگر بازیگری با استعداد است که در نقش‌های مختلف به خوبی ظاهر شده است. او در زندگی حرفه‌ای خود به‌عنوان بدنساز، بازیگر، تاجر، سیاستمدار و همچنین مجری برنامه رئالیتی شو در برنامه «شاگرد مشهور» فعالیت داشته است. به گفته لیلا علی دختر محمد علی کلی، بازیگر فیلم‌های ترمیناتور با داشتن هوش فوق‌العاده تجاری و دانش در مورد موضوعات مختلف، شرکت‌کنندگان مشهور برنامه خود را وارد یک دویدن چالش برانگیز می‌کند. شوارتزنگر پس از دو دوره فعالیت به عنوان فرماندار کالیفرنیا، در یک برنامه تلویزیونی با میزبانی از 16 چهره مشهور حضور و وظایف تجاری محور در زمینه نوآوری، کار تیمی، فناوری و موارد دیگر را به آنها ارائه کرد. لیلا علی که یکی از شرکت کنندگان در این برنامه بود، تجربه کار با ستاره هالیوودی را عنوان کرده است. خاطرات دختر محمدعلی کلی از شبی که مهمان آرنولد شد

روزی که دختر محمد علی کلی مهمان آرنولد شد

قهرمان اسبق میان وزن دنیا در یک مصاحبه اختصاصی با Parade ، تجربه خود را در این برنامه به اشتراک گذاشت. در این مصاحبه لیلا علی سطح پیچیدگی و تطبیق پذیری مورد انتظار از او را برای انجام وظایف به ظاهر غیرممکن در مدت زمان معین و در عین حال زیر نظر سخت‌گیرانه فرماندار سابق را بیان کرده است. خاطرات دختر محمدعلی کلی از شبی که مهمان آرنولد شداو شوارتزنگر را یک تاجر بسیار باهوش و با تجربه توصیف می‌کند. علاوه بر این، او می‌گوید سلبریتی‌ها در این برنامه منتظر واکنش‌های آرنولد پس از اخراجشان از برنامه و حمله به آنها بودند و تقریبا رفتارهای او را می‌توانستند پیش‌بینی کنند.
"هر چه برنامه جلوتر می‌رفت همه چیز بهتر می‌شد اما همچنان سخت‌گیر بود. او به عنوان یک تاجر در این مسیر آگاهی زیادی به ما داد".
خاطرات دختر محمدعلی کلی از شبی که مهمان آرنولد شد

آرنولد شوارتزنگر ؛ از دنیای قهرمانی تا بازیگیری و اجرا

این رئالیتی شو از سال 2008 تا 2015 توسط رئیس جمهور سابق آمریکا دونالد ترامپ میزبانی می‌شد. آرنولد از ژانویه تا آگوست 2017 اجرای برنامه را بر عهده داشت اما تمدید آن را برای یک فصل دیگر نپذیرفت. شوارتزنگر تجربه فوق‌العاده‌ای از میزبانی این برنامه داشت. با این حال، به دلیل عملکرد ترامپ او هم امتیازات ضعیفی دریافت کرد. اگرچه عموم مردم از ستاره ترمیناتور به خاطر حضور زیبایش در این برنامه قدردانی کردند، اما با اطلاع از این که بخشی از روند کار همچنان به ترامپ به عنوان تهیه کننده اجرایی اختصاص داشت، آن را تحریم کردند. این اتفاق حتی باعث شد شوارتزنگر و ترامپ در یک جنگ توییتی با یکدیگر بگو مگو داشته باشند. مت ایزمن از سال 2017 جای آرنولد را در این برنامه گرفت و در یکی از اجراها از خود آرنولد میزبانی کرد. خاطرات دختر محمد علی کلی از شبی که مهمان آرنولد شد بیشتر بخوانید:  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...