بلا حدید با لباس سنتی فلسطینی در راهپیمایی ضد اسرائیل + عکس

بلا حدید روز شنبه به راهپیمایی حامیان فلسطین در شهر نیویورک پیوست.
کدخبر (226061) | 11 شهریور 1402 | ساعت 20:32
0 234
بلا حدید با لباس سنتی فلسطینی در راهپیمایی ضد اسرائیل + عکس
بلا حدید روز شنبه به راهپیمایی حامیان فلسطین در شهر نیویورک پیوست.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، معترضان به خیابان‌ها آمده بوند تا حمایت خود را از فلسطین در بحبوحه درگیری‌های میان اسرائیل و فلسطین نشان دهند. حدید که پدرش، محمد حدید، فلسطینی است، از حامیان سرسخت فلسطین بوده است. بلا حدید، سوپر مدل معروف، روز شنبه به راهپیمایی حامیان فلسطین در شهر نیویورک پیوست. معترضان به خیابان‌ Bay Ridge در بروکلین آمدند تا حمایتشان را از فلسطین در میانه‌ی خشونت‌های ادامه‌دار اسرائیل و فلسطین نشان دهند. اسرائیل و حماس، گروه شبه‌نظامی‌ای که غزه را کنترل می‌کند، در هفته گذشته به یکدیگر حملات هوایی کرده‌اند. فلسطینی‌ها می‌گویند که از روز دوشنبه، دست کم 139 نفر از جمله 39 کودک در غزه کشته شده‌اند. به گزارش رویترز، اسرائیل در این درگیری‌ها 10 کشته داشته است. روز شنبه، حمله هوایی اسرائیل، یک ساختمان رسانه‌ای در غزه را که چندین سازمان خبری بین‌المللی هم در آن مستقر بود، ویران کرد. حدید که پدرش، محمد حدید، فلسطینی است، در حالی که یک چفیه به گردن و لباس سنتی به تن داشت در حمایت از پایان دادن به خشونت‌ها، به تظاهرات پیوست.

حمایت بلا حدید از فلسطین

حدید در شبکه‌های اجتماعی به صراحت درباره حمایتش از فلسطین صحبت کرده است. او و خواهرش، جی جی حدید، هر دو اینفوگرافیک‌ها و اظهارات شخصیشان را به اشتراک گذاشته‌اند، از جمله پستی که می‌گوید:
نمی‌توان از برابری نژادی، حقوق دگرباشان جنسی و حقوق زنان دفاع کرد، رژیم‌های فاسد و دیگر بی‌عدالتی‌ها را محکوم کرد، اما ظلم و ستمی که به فلسطینی‌ها می‌شود را نادیده گرفت.
بلا حدید با لباس سنتی در راهپیمایی شرکت کرد حدید مجموعه‌ای از عکس‌های روز عروسی پدربزرگ و مادربزرگش و تصویری از پدرش در کنار مادر و هفت خواهر و برادرش را هم منتشر کرد. حدید نوشت:
این خانواده در سال 1948 از خانه‌هایشان در فلسطین خارج شدند تا در سوریه، سپس لبنان و سپس تونس پناهنده شوند.
او گفت:
من خانواده‌ام را دوست دارم، میراثم را دوست دارم، من عاشق فلسطین هستم. من قوی خواهم ماند تا امید آن‌ها را برای سرزمینی بهتر در قلبم نگه دارم. دنیایی بهتر برای مردم ما و مردم اطراف آن‌ها. آن‌ها هرگز نمی‌توانند تاریخ ما را پاک کنند. تاریخ، تاریخ است!
بلا حدید با لباس سنتی در راهپیمایی شرکت کرد حدید همراه با پست‌های اعتراضی اخیر، تصویری از خودش در تظاهرات چهار سال پیش به اشتراک گذاشت. او گفت که همیشه از فلسطین حمایت کرده است. او گفت:
من در کنار برادران و خواهران فلسطینی‌ام می‌ایستم، تا جایی که بتوانم از شما محافظت و حمایت خواهم کرد.
دوستت دارم. دلم برایت می‌سوزد و برایت گریه می‌کنم. کاش می‌توانستم درد تو را از بین ببرم. درد پدری که نمی‌تواند دوباره همسر یا نوزادش را در آغوش بگیرد. مادری که باید فرزندش را دفن کند، قبل از اینکه شانس تماشای رشدش را داشته باشد. رشد کودکانی که هنرمندان و پزشکان آینده هستند، آن‌هایی که هرگز نمی‌توانند آموزش یا توجهی را که شایسته آن هستند، به دست آورند.
در ویدئویی که توسط FNTV ضبط شده، حدید در حالی که جمعیت احاطه‌اش کرده، پرچم فلسطین را به اهتزاز درآورده و تابلوی صلح را در دست دارد. آخرین اخبار چهره های سینما

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...