سیلوستر استالونه در 73 سالگی باز هم راکی می‌سازد!

سیلوستر استالونه کارنامه کاری‌اش موفقیت‌های زیادی در گیشه داشته و در دهه 70 زندگی خود به اوج رسیده، اما هنوز آماده بازنشستگی نیست.
کدخبر (223821) | 10 شهریور 1402 | ساعت 16:20
0 444
سیلوستر استالونه در 73 سالگی باز هم راکی می‌سازد!
سیلوستر استالونه کارنامه کاری‌اش موفقیت‌های زیادی در گیشه داشته و در دهه 70 زندگی خود به اوج رسیده، اما هنوز آماده بازنشستگی نیست.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، سیلوستر استالونه یکی از بزرگترین ستاره‌های صنعت سرگرمی است که با فرانچایز راکی به شهرت رسید. این فیلم زندگی او را به کلی تغییر داد و او را وارد لیگ بهترین بازیگران هالیوود کرد. فیلم دیگر او که محبوب زیادی داشت Rambo: First Blood بود او را به عنوان یک ستاره اکشن معرفی کرد. این ستاره بزرگ در کارنامه کاریش موفقیت‌های زیادی در گیشه داشته و در دهه 70 زندگیش به اوج رسیده، اما هنوز آماده بازنشستگی نیست. سری رمبو یکی از محبوبترین کارهای این بازیگر است و سیلوستر استالونه کسی نیست که حتی در 73 سالگی عقب بکشد.

بازی سیلوستر استالونه در 73 سالگی در فیلم Rambo: Last Blood

این ستاره اکشن 36 ساله بود که برای اولین بار در فیلم رمبو ظاهر شد. این فیلم یکی از موفقترین فیلم‌های آن زمان بود و فروش جهانی 156 میلیون دلاری داست. این فیلم را تد کاچف کارگردانی کرد و سیلوستر استالونه در نقش جان رمبو کهنه سرباز جنگ ویتنام بازی کرد. او در نویسندگی این فیلم هم همکاری کرد. ریچارد کرنا و برایان دنهی نیز در این فیلم نقشهای مهمی را بازی کردند. سیلوستر استالونه در 73 سالگی باز هم راکی میسازد بازیگران این فیلم تصمیم گرفتند 37 سال پس از اولین اکران، شروع دوبارهای برای این فرنچایز داشته باشند. این فیلم Rambo: Last Blood نام دارد. استالونه‌ی افسانه‌ای، کهنه سرباز ویتنام را برای قسمت پایانی فرنچایز بازگردانده است. این بازیگر در پاسخ به سوالی درباره علت ساخت فیلم پایانی این مجموعه پس از چندین سال، به Variety گفت:
جنگجو هرگز نمیتواند آرامش پیدا کند. نمیتواند.
این بازیگر همچنین گفت که نمی‌تواند از آسیب‌پذیری‌های روحی و جسمی این شخصیت که ناشی از افزایش سن اوست، جلوگیری کند:
او همیشه آسیب می‌بیند، اما اکنون پیرتر شده، بنابراین بیشتر آسیب می بیند.
Rambo: Last Blood در سال 2019 منتشر شد و در آن پاز وگا، سرجیو پریس منچتا، آدریانا بارازا، ایوت مونرال، جن کیم یا همان ینا هان، خواکین کوسیو و اسکار جانادا هم حضور داشتند. فروش جهانی این فیلم 91.5 میلیون دلار بود. سیلوستر استالونه در 73 سالگی باز هم راکی میسازد

صحبتهای سیلوستر استالونه در مورد فیلم بعدی راکی

سیلوستر استالونه در این مصاحبه گفت که در حال کار بر روی قسمت دیگری از فیلم راکی است. ستاره فیلم Expendables افزود که این فیلم در آسیا اتفاق میافتد:
ممکن است به زودی در چین فیلمی بسازم. فوق سری است، یکی از بزرگا!
این بازیگر بدون اینکه جزئیات زیادی به اشتراک بگذارد گفت که فیلم در هنگ کنگ خواهد بود و شخصیت او قطعاً یک مرد پیشرفت نکرده و دو نسل عقب مانده خواهد بود که قطعاً از الکسا استفاده نمی‌کند. سیلوستر استالونه در 73 سالگی باز هم راکی میسازد
الان افراد زیادی برای ساخت فیلم‌های اکشن به چین می‌روند، اما فکر می‌کنم میتوان کارهای بیشتری کرد، تعلیق بیشتر، داستان بیشتر. فکر کنم ترکیبش را پیدا کردم. شبیه «بلید رانر» است، چون زمانی که دو فرهنگ مختلف را در یک زمان ترکیب می‌کنید... نمیخواهم چیزی را لو بدهم ولی خیلی جالب است.
آخرین اخبار چهره ها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...