بوراک اوزدمیر از پدرش شکایت کرد؛ کلاهبرداری خانوادگی از آشپز معروف ترکیه!

بوراک اوزدمیر، سرآشپز معروف ترکیه‌ای با مشکلات حقوقی جدی روبه‌رو شده است.
کدخبر (213037) | 06 مرداد 1402 | ساعت 12:35
0 676
بوراک اوزدمیر از پدرش شکایت کرد؛ کلاهبرداری خانوادگی از آشپز معروف ترکیه!
بوراک اوزدمیر، سرآشپز معروف ترکیه‌ای با مشکلات حقوقی جدی روبه‌رو شده است.

به گزارش سرخ نیوز، بوراک اوزدمیر، آشپز و شخصیت رسانه‌ای مشهور ترکیه‌ای که با نام CZN Burak شناخته می‌شود، علیه پدرش، حسن اوزدمیر، به اتهام کلاهبرداری به ارزش میلیون‌ها دلار، شکایت کرد. بوراک از طریق ویدیوهای خود در شبکه‌های اجتماعی که در آن‌ها به آشپزی و امورات خیریه می‌پرداخت، به شهرت رسید و حالا فقط در اینستاگرام چیزی حدود ۵۰ میلیون دنبال‌کننده دارد. بوراک اوزدمیر از پدرش شکایت کرد؛ کلاهبرداری خانوادگی از آشپز معروف ترکیه! بوراک اوزدمیر با ثبت یک شکایت، خواستار غرامت ۱۰ میلیون دلاری از پدرش شد. این آشپز ترکیه‌ای مدعی است که حسن اوزدمیر با سوء استفاده از شرکت رسانه‌ای او، هاتای مدیا، اقدام به اختلاس و دریافت وام به نام این چهره مشهور کرده‌ است، بدون این که بوراک از آن اطلاعی داشته باشد.

ماجرای کلاهبرداری پدر بوراک از فرزندش

شرکت هاتای مدیا جهت تولید محتوای دیجیتال برای پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی سرآشپز بوراک اوزدمیر تأسیس شد که در آن، او تخصص خود را در تهیه غذاهای لذیذ عربی و آناتولی نشان داد. بوراک مدعی است پدرش از پول‌های به دست آمده، جهت خرید املاک و خودروهای لوکس استفاده کرده است. بوراک از سال ۲۰۱۱ و درحالی که تنها ۱۶ ساله بود، وارد صنعت رستوران‌داری شد و اولین رستوران او، تنها ۱۵ میز داشت. طی سال‌های اخیر او با پیشرفت در کار خود که بخش اعظمی از آن را مدیون شهرت در شبکه‌های اجتماعی است، توانسته‌ کسب و کار خود را رونق بخشیده و حتی در کشورهایی مانند تاجیکستان، قطر و امارات نیز رستوران‌های خود را افتتاح کند. بوراک اوزدمیر از پدرش شکایت کرد؛ کلاهبرداری خانوادگی از آشپز معروف ترکیه! اختلافات بین بوراک اوزدمیر و پدرش از زمانی بالا گرفت که این سرآشپز ۲۸ ساله مدعی شد پدرش، رستوران او را به مبلغ ۴۱ میلیون دلار فروخته است. حسن اوزدمیر نیز ضمن رد این اتهامات، اعلام کرد که این پول بدون هیچ قصدی برای کلاهبرداری، در تجارت پسرش سرمایه گذاری شده است. بوراک اوزدمیر اعلام کرده که با پس اندازهای حاصل از فروش چند خودروی سوپراسپرت که به نام خودش بوده توانسته مجددا رستوران باز کند و همچنین مدعی شده که قصد دارد با مادرش زندگی کند.

بوراک اوزدمیر ؛ از فعالیت‌های خیریه تا اتهاماتی که پدرش به او وارد کرده

بوراک اوزدمیر در این سال‌ها در زمینه کمک به خیریه‌ها به شدت فعال بوده و به خصوص در زلزله اخیر ترکیه کمک‌های زیادی را به آسیب‌دیدگان و زلزله‌زده‌ها انجام داده است. این چهره سرشناس شبکه‌های اجتماعی مدعی شده پدرش همواره مخالف این کمک‌ها بوده و بوراک با هزینه شخصی‌ این کمک‌ها را انجام داده است. در سوی مقابل، پدر بوراک گفته تمامی این کارها ظاهرسازی است و بوراک قصد داشته با کمک به خیریه‌ها برند خودش را مطرح کند و هیچ نیت خیری پشت این کارهای وی نبوده و هزینه‌هایی هم که بوراک انجام داده از جیب پدرش بوده است. وی در ادامه گفته:
تا دو سال پیش هیچ کس بوراک را نمی‌شناخت و من با سرمایه‌گذاری و کنترل شبکه‌های اجتماعی وی، او را مطرح کردم.
در حال حاضر مراحل قانونی این دعوای حقوقی در حال بررسی است و اولین جلسه دادگاه، برای سپتامبر (شهریور) تعیین شده است. جدیدترین اخبار اینفلوئنسرها:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...