رابطه عمیق کیم کارداشیان و فوتبال؛ سلبریتی معروف طرفدار چه تیمی است؟

علاقه بسیار شدید پسر کیم کارداشیان، بارها این اینفلوئسر مشهور را به تماشای بازی های حساس فوتبال مجبور کرده است.
کدخبر (212209) | 03 مرداد 1402 | ساعت 22:42
0 294
رابطه عمیق کیم کارداشیان و فوتبال؛ سلبریتی معروف طرفدار چه تیمی است؟
علاقه بسیار شدید پسر کیم کارداشیان، بارها این اینفلوئسر مشهور را به تماشای بازی های حساس فوتبال مجبور کرده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، بالاخره مسی اولین بازی خود را برای اینتر میامی در جام اتحادیه آمریکا انجام داد و این بازی با اولین گل وی برای تیمی که مالکیت آن را دیوید بکهام در اختیار دارد، همراه شد. جدا از مسائل فوتبالی که برای علاقمندان به این ورزش بسیار هیجان انگیز بود، حضور تعدادی از سلبریتی‌های مطرح دنیا از جمله کیم کارداشیان، نه تنها توانست جذابیت این رقابت را بیشتر کند بلکه توجه افراد بیشتری را خارج از دنیای فوتبال به اولین بازی لیونل مسی در آمریکا بدست آورد. گلزنی مسی برای اینتر میامی

علاقه عجیب پسر کیم کارداشیان به فوتبال

این فوق ستاره تلویزیون آمریکا طی چند ماه گذشته در چند رقابت دیگر فوتبال از جمله بازی آرسنال مقابل لیسبون در لیگ اروپا و همچنین یکی از بازی‌های پاری‌سن‌ژرمن در لیگ فرانسه حضور داشته است. ابتدا اعلام شد که کارداشیان بخاطر علاقه زیادی پسرش به فوتبال به تماشای این مسابقات می‌رود اما اکنون به نظر می‌رسد شاید مسائل دیگری هم در پس این علاقمندی این چهره محبوب به فوتبال وجود داشته باشد. رابطه عمیق کیم کارداشیان و فوتبال؛ سلبریتی معروف طرفدار چه تیمی است؟ این سلبریتی برجسته رسانه‌ای آمریکایی به همراه دو پسرش، سنت و پیسالم در دیداری که در آن مسی از روی نیمکت به میدان آمد تا اولین بازی خود را برای باشگاه اینتر میامی انجام دهد، حضور داشتند. در این دیدار فوق ستاره آرژانتینی با یک ضربه ایستگاهی فوق العاده در دقیقه 94، تیم دیوید بکهام را با نتیجه 2-1 مقابل کروز آزول به برتری رساند. اما سوال این است که چرا هنوز کیم کارداشیان در مسابقات فوتبال شرکت می‌کند؟ این سلبریتی می‌گوید پسرانش از طرفداران بزرگ فوتبال هستند و او دوست دارد با آنها برای مسابقات به سراسر جهان سفر کند. کیم در مصاحبه با تلویزیون MLS گفته است:
"پسرم. او به فوتبال علاقه شدیدی دارد و من برای فرزندانم هر کاری که بتوانم انجام می‌دهمو حاضرم به تمام دنیا سفر کنم. ما سفرهای فوتبال انجام می‌دهیم و این کار متوقف نمی‌شود. تمام تابستان ما به بازی‌های دوستانه و نمایشی مختلف خواهیم رفت."

کیم کارداشیان: فوتبال باعث می شود خیلی هیجان زده شوم

وقتی از کیم کارداشیان پرسیده شد که آیا خودش طرفدار فوتبال است، او پاسخ داد:
"من خودم پنج یا شش سال فوتبال بازی کردم. من یک دروازه‌بان و مهاجم نوک بودم. بد نبودم. دوستش داشتم و خوشحالم که پسرانم آن را دوست دارند. ما می‌توانیم بیایم و با هم معاشرت کنیم. این باعث می‌شود من خیلی هیجان‌زده شوم. من هیجان‌زده هستم که اینجا با ویکتوریا و دیوید که بازیکن مورد علاقه من است، همراه هستم. از دیدن مسی بسیار هیجان زده هستم."
کیم کارداشیان تماشاگر ویژه بازی اینتر میامی کیم کارداشیان به عنوان بخشی از تور جهانی فوتبال خود، در ماه مارس در دیدار آرسنال در لیگ اروپا مقابل اسپورتینگ در ورزشگاه امارات حضور داشت، در حالی که چند روز بعد در دیدار پاری‌سن‌ژرمن با رن در پاریس نیز دیده شد؛ جایی که تیم میزبان با تمام ستاره‌هایش از جمله کیلیان امباپه و نیمار با شکست تعجب‌اور 2 بر صفر مواجه شد. کارداشیان در همین تابستان یک مهمانی جذاب را با کیلیان امباپه گذراند و هر دو به همراه تعدادی از افراد مشهور دیگر به مهمانی مجلل مایکل روبین در همپتونز دعوت شده بودند. با وجود علاقه او به فوتبال، مشخص نیست که کیم واقعاً از چه بازیکنی یا چه تیمی حمایت می‌کند. مسی در بازی بعدی اینترمیامی در جام اتحادیه که روز سه شنبه برابر آتلانتا یونایتد برگزار می‌شود، به میدان خواهد رفت. باید دید کیم بار دیگر آنجا خواهد بود و از کنار زمین این ستاره بزرگ فوتبال را تشویق می‌کند یا نه. این پایان فعالیت کیک کارداشیان در حاشیه فوتبال نبوده، چرا که او روز گذشته نیز در جریان بازی دوستانه النصر و پاری سن ژرمن حضور داشت و تماشاگر بازی یاران رونالدو با ستاره‌های پاریس بود. آخرین اخبار اینفلوئنسرها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...