پست جنجالی ایوانا نول در اینستاگرام؛ 40 هزار لایک در چند ثانیه!

ایوانا نول بار دیگر و با یکی دیگر از پست‌هایش طوفان دیگری را در اینستاگرام پدید آورد.
کدخبر (212183) | 03 مرداد 1402 | ساعت 16:11
0 541
پست جنجالی ایوانا نول در اینستاگرام؛ 40 هزار لایک در چند ثانیه!
ایوانا نول بار دیگر و با یکی دیگر از پست‌هایش طوفان دیگری را در اینستاگرام پدید آورد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، ایوانا اینفلوئنسر مشهور تابستان بسیار شلوغی را سپری کرده است. او نخست بازی تیم ملی کرواسی در فینال لیگ ملت‌های اروپا را از نزدیک تماشا کرد، سپس نیز به‌سراغ گاراژ تیم فراری در فرمول یک رفت. ایوانا نول بخشی از تابستان را نیز در ساحل ایبیزا در کشور اسپانیا سپری کرد و در این ساحل حتی با ارلینگ هالند نیز دیدار داشت. با این حال عکس اخیری که ایوانا نول مدل مشهور کروات در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است او را در شهر کن فرانسه نشان می‌دهد. ایوانا در حال حاضر بیش از سه میلیون فالوئر در اینستاگرام دارد که به‌طور گسترده نیز به پست جدیدش واکنش نشان داده‌اند. پست جنجالی ایوانا نول در اینستاگرام؛ 40 هزار لایک در چند ثانیه!ایوانا در اینستاگرام به‌شدت فعال است و تقریبا هر روز محتوای تازه‌ای را با طرفدارانش به اشتراک می‌گذارد. این مدل اهل کرواسی اخیرا نیز چندین عکس از تعطیلات خود در سواحل فرانسه را در اینستاگرام به انتشار رسانده است.

استقبال کاربران از پست جدید ایوانا نول

حقیقت این است که هرگاه ایوانا نول عکس جدیدی را در صفحه اینستاگرامش منتشر می‌کند تعداد لایک‌هایش در چند ثانیه به هزاران عدد می‌رسد. با این حال پست جدید ایوانا همانقدر که محبوب بود غیرمنتظره نیز بود. پست جنجالی ایوانا نول در اینستاگرام؛ 40 هزار لایک در چند ثانیه!ایوانا نول در پست جدید خود عکس‌هایی از خود را در لباس کتان در شهر کن فرانسه به انتشار رساند. نول این جملات را نیز به پستش ضمیمه نمود:
زندگی یک رویای زیبا است؛ پس هرگز از خواب برنخیز.
ایوانا کپشن پستش را به زبان فرانسوی نوشته بود. تا آنجا که در عکس‌ها مشخص است لوکیشن این پست یک خانه بسیار بزرگ و اعیانی با معماری داخلی بسیار پر زرق و برق است. پست جنجالی ایوانا نول در اینستاگرام؛ 40 هزار لایک در چند ثانیه!این پست در کمتر از یک روز بیش از دویست هزار لایک در اینستاگرام دریافت نمود. تعداد کامنت‌های این پست ایوانا نول نیز حدود دو هزار کامنت بود. اما آنچه جالب‌تر از همه است این است که پست ایوانا در همان چند ثانیه اول حدود چهل هزار لایک دریافت کرد. این نشان می‌دهد که طرفداران این مدل کروات تا چه اندازه منتظر پست‌های جدید او هستند. آخرین اخبار اینفلوئنسرها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...