بیرانوند - رونالدو منتفی شد؟

میزان مصدومیت علیرضا بیرانوند دروازه بان در بازی تیم ملی فوتبال ایران و تیم ملی بلغارستان تا حدود زیادی مشخص شده است.
کدخبر (227881) | 17 شهریور 1402 | ساعت 14:41
0 204
بیرانوند - رونالدو منتفی شد؟
میزان مصدومیت علیرضا بیرانوند دروازه بان در بازی تیم ملی فوتبال ایران و تیم ملی بلغارستان تا حدود زیادی مشخص شده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، بازی تیم ملی فوتبال ایران و تیم ملی بلغارستان هر چند با پیروزی شاگردان امیر قلعه‌نویی همراه شد اما مصدومیت شدید علیرضا بیرانوند در ابتدای این دیدار بدترین حادثه برای او، تیم ملی و البته باشگاهش پرسپولیس تلقی می شد.

تیم ملی امروز به ایران بازگشت و علیرضا بیرانوند نیز مستقیما راهی یک مرکز درمانی شد تا هر چه سریعتر مراحل درمان خود را آغاز کند.

بر اساس خبری که از اردوی تیم ملی به دست مان رسیده است، شدت مصدومیت این گلر به حدی است که شاید حداقل دو هفته نیاز به درمان داشته باشد و به همین دلیل بزرگترین ضربه را از این بابت تیم فوتبال پرسپولیس در مصاف حساس پیش روی خود با النصر عربستان خواهد خورد.

علیرضا بیرانوند از ناحیه کشاله پا مصدوم شده و آنگونه از تیم ملی خبر می‌رسد، با آنکه پروسه درمان وی از همان دیشب در بلغارستان اغاز شده اما این احتمال وجود دارد که وی غایب بازی پرسپولیس النصر در روز 28 شهریور ماه باشد که با توجه به شرایط دروازه بان دوم پرسپولیسی‌ها و تجربه کم وی برای چنین دیدارهایی، نگرانی‌های مربیان و هواداران پرسپولیس دو چندان شده است.

ضمنا پرسپولیس مهمترین دیدار نیم فصل اول خود که بازی پرسپولیس با استقلال است را در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران در پیش دارند و قطعا یک بیرانوند آماده در آن دیدار نیز وزنه سنگینی برای انها خواهد بود.

به گفته یکی از نزدیکان تیم ملی فردا (شنبه) پزشکان نظر نهایی خود درباره مدت زمان دوری این دروازه بان از میادین را اعلام خواهند کرد و باید منتظر ماند و دید وی می‌تواند به صورت معجزه‌وار به بازی حساس تیمش برابر النصر برسد؟

جدیدترین اخبار فوتبال ایران:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...