دربی استقلال و پرسپولیس فعلا روی هوا؛ پای صدا و سیما وسط است؟

ظاهرا برخی اتفاقات پشت پرده سبب شده تا بازی استقلال و پرسپولیس که قرار بود در قطر برگزار شود فعلا روی هوا باشد!
کدخبر (227827) | 17 شهریور 1402 | ساعت 12:45
0 155
دربی استقلال و پرسپولیس فعلا روی هوا؛ پای صدا و سیما وسط است؟
ظاهرا برخی اتفاقات پشت پرده سبب شده تا بازی استقلال و پرسپولیس که قرار بود در قطر برگزار شود فعلا روی هوا باشد!

به گزارش سرخ نیوز، صبح امروز خبر برگزاری دربی در کشوری دیگر مثل بمب صدا کرد. این دیدار که از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران بین پرسپولیس و استقلال تهران برگزار خواهد شد، با اعلام مجری یک برنامه قرار بود در کشور قطر و ورزشگاه لوسیل دوحه محل برگزاری فینال جام جهانی 2022 برگزار شود. درباره جزئیات این بازی اخبار مختلفی منتشر شد؛ از فروش بلیت دلاری تا هماهنگی‌های مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال ایران با همتای قطری‌اش برای نهایی کردن این دربی شماره 102 اما از دقایقی قبل و درست چند ساعت پس از آنکه سهیل مهدی، رییس کیمته برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، از چنین اتفاقی ابراز بی‌اطلاعی کرد برخی رسانه‌ها از احتمال منتفی شدن آن خبر دادند تا بازی استقلال پرسپولیس همچنان بلاتکلیف‌ترین دیدار فوتبال ایران باشد. سهیل مهدی گفته بود:

اطلاعی از موضوع برگزاری دربی در قطر ندارم و چیزی در این خصوص به من ابلاغ نشده است. مهدی تاج به‌عنوان رئیس فدراسیون فوتبال، رئیس مجمع سازمان لیگ هم است و در واقع فدراسیون و سازمان لیگ به هم مرتبط هستند. قطعاً اگر تصمیمی گرفته شود به ما هم ابلاغ خواهد شد و سپس ما می‌توانیم اظهار نظر کنیم. هنوز تاریخی برای دربی مشخص نشده است. به خاطر حضور سه نماینده کشورمان در آسیا، سه بازی معوقه خواهیم داشت که همه آن‌ها برای ما مهم است.
دقایقی قبل اما تسنیم در خبری مدعی شد که این بازی فعلاً منتفی است و به دلایل آن اشاره‌ای نکرد. این خبر در حالی منتشر شده است که هنوز کسی نمی‌داند پشت پرده و از صبح تا این لحظه چه فعل و انفعالاتی صورت گرفته که خبر بازی آبی و قرمز در دوحه به این سرنوشت دچار شود. ضمنا در همین زمینه یک رسانه نوشت: مجوزهای لازم برای این کار از سوی دولت و وزارت ورزش و …صادر نمی‌شد و اصلا امکان نداشت که آنها زورشان به صدا و سیما برای فروختن امتیاز حق پخش دربی به یک شبکه خارجی برای درآمدزیایی بیشتر برسد. آخرین اخبار فوتبال ایران

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...