تاثیر رمبو روی بازیگر باربی! / رایان گاسلینگ به سمت همکلاسی هایش چاقو پرتاب کرده است!

رایان گاسلینگ در کودکی با الهام از یک فیلم سینمایی، به سمت همکلاسی‌های خود، چاقو پرتاب کرده است.
کدخبر (227502) | 17 شهریور 1402 | ساعت 14:11
0 262
تاثیر رمبو روی بازیگر باربی! / رایان گاسلینگ به سمت همکلاسی هایش چاقو پرتاب کرده است!
رایان گاسلینگ در کودکی با الهام از یک فیلم سینمایی، به سمت همکلاسی‌های خود، چاقو پرتاب کرده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، رایان گاسلینگ بازیگری بسیار شگفت‌انگیز است. گاسلینگ که در طول دوران حرفه‌ایش در هالیوود، فیلم‌های خیلی خوبی دارد، از حس شوخ‌طبعی بالایی هم برخوردار است و این موضوع او را در مصاحبه‌ها محبوب کرده است. در یکی از این مصاحبه‌های خنده‌دار، او در مورد تأثیر فیلم‌ها در دوران کودکی‌اش صحبت کرده است. رایان گاسلینگ گفته که از فیلم Rambo: First Blood اثر سیلوستر استالونه الهام گرفته و برای نشان دادن مهارت‌هایش در رمبو، به سمت بچه‌های کلاس چاقو پرتاب کرده است!

الهام گرفتن رایان گاسلینگ از رمبوی سیلوستر استالونه

به نظر می‌رسد که بازیگران متولد نمی‌شوند؛ بلکه ساخته می‌شوند. رایان گاسلینگ با تماشای فیلم‌های سیلوستر استالونه و سایر اکشن‌های معروف دهه‌های 1980 و 1990، بچه‌ای بوده که به فیلم‌های هالیوودی علاقه زیادی داشته است. تاثیر رمبو روی بازیگر باربی. رایان گاسلینگ به سمت همکلاسی هایش چاقو پرتاب کرده است! این بازیگر در مصاحبه خنده‌داری، در مورد تماشای فیلم First Blood با بازی سیلوستر استالونه و تأثیری که بر ذهن جوانش گذاشته، صحبت کرده است. او گفته که تعدادی چاقو در کوله‌پشتی‌اش داشته و در کلاس آن‌ها را پرتاب می‌کرده است. خوشبختانه کسی آسیب ندیده ولی بازیگر لالا لند برای مدتی از حضور در مدرسه تعلیق شده است.
وقتی بچه بودم، Rambo First Blood را دیدم. این فیلم مرا طلسم کرد و فکر می‌کردم رمبو هستم و حتی فکر می‌کردم صورتم شبیه چهره سیلوستر استالونه است. من تعدادی چاقوی استیک را در کیت هودینی فیشر پرایسم گذاشتم.
او در ادامه گفت:
روز بعد آن را به مدرسه بردم و در زنگ تفریح آن‌ها را به سمت همه بچه‌ها پرتاب کردم و از مدرسه تعلیق شدم ولی به کسی آسیب نزدم.
تاثیر رمبو روی بازیگر باربی. رایان گاسلینگ به سمت همکلاسی هایش چاقو پرتاب کرده است!

رایان گاسلینگ مجبور به تماشای فیلم های کتاب مقدسی شد

والدین رایان گاسلینگ بعد از این اتفاق، قانون جدید و منحصر به فردی را برای فرزندشان در نظر گرفتند. با توجه به اینکه این بازیگر از آن به بعد فقط اجازه تماشای فیلمگهای کتاب مقدس و نشنال جئوگرافیک را داشت، کاملاً غیرممکن به نظر می‌رسد که او توانست بعداً در فیلم The Gray Man بازی کند.
فکر نمی‌کنم حرکت جالبی بود، اما والدینم گفتند: او نمی‌تواند فیلم ببیند، می‌دانی؟ فیلم‌ها زیادی رویش تأثیر دارند. بنابراین من فقط می‌توانستم فیلم‌های کتاب مقدس و فیلم‌های نشنال جئوگرافیک را تماشا کنم.
در نهایت، این بازیگر توانست به هالیوود راه پیدا کند و حتی در فیلم‌های اکشن و عاشقانه بازی کرد. آخرین بازی این بازیگر در فیلم باربی است که تا الان فروش یک میلیارد دلاری داشته است. فیلم Barbie (2023) در حال حاضر در سینماهای سراسر دنیا در حال اکران است. تاثیر رمبو روی بازیگر باربی. رایان گاسلینگ به سمت همکلاسی هایش چاقو پرتاب کرده است! آخرین اخبار چهره های سینما

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...