تمرینات بوکس برد پیت برای بازی در فیلم Snatch؛ جو گوسن فیزیک او را تحسین کرد

دگرگونی فیزیکی برد پیت مربی بوکس خود را مبهوت کرد؛ زیرا این بازیگر هیچ تمرین خاصی برای فیزیک خود نداشت.
کدخبر (226624) | 14 شهریور 1402 | ساعت 16:50
0 190
تمرینات بوکس برد پیت برای بازی در فیلم Snatch؛ جو گوسن فیزیک او را تحسین کرد
دگرگونی فیزیکی برد پیت مربی بوکس خود را مبهوت کرد؛ زیرا این بازیگر هیچ تمرین خاصی برای فیزیک خود نداشت.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، برد پیت نام بزرگی در صنعت سینماست. این بازیگر در طول دوران حرفه‌ایش نقش‌های باورنکردنی ارائه کرده و نامش را در هالیوود ثبت کرده است. این بازیگر برنده جایزه اسکار ثابت کرده که احتمالاً می‌تواند در همه ژانرها موفق عمل کند و شکی در تعهدش به کار باقی نگذاشته است. در دهه 2000، این بازیگر در یک فیلم جنایی - کمدی به نام Snatch ظاهر شد و لحظه مهمی در حرفه بازیگری‌اش به وجود آمد. کاراکتر پیت در این فیلم یک بوکسور بدون دستکش بود. برای ایفای این نقش، او از لحاظ فیزیکی تغییر زیادی کرد و مربی بوکس، جو گوسن، را متحیر کرد. تمرینات بوکس برد پیت برای بازی در فیلم Snatch. جو گوسن فیزیک او را تحسین کرد

جو گوسن به برد پیت را برای نقشش آماده کرد

برد پیت در بیشتر فیلم‌هایش معمولاً نقش یک جنتلمن کاریزماتیک را به تصویر کشیده است. با این حال، او با شرکت در فیلم‌هایی مثل Fight Club و Snatch، نه‌تنها ظاهر فیزیکیش را به چالش کشیده؛ بلکه نشان داده که قابلیت‌های زیادی دارد. پس از دیدن توانایی کارگردانی گای ریچی در فیلم Lock, Stock & Two Smoking Barrels، پیت چنان تحت تأثیر قرار گرفت که به او نزدیک شد تا در پروژه بعدیش شرکت کند. ریچی نقشی مناسب برای پیت در فیلم Snatch پیدا کرد، نقش یک بوکسور بدون دستکش. پیت بدون هیچ تردیدی این نقش را پذیرفت. تمرینات بوکس برد پیت برای بازی در فیلم Snatch. جو گوسن فیزیک او را تحسین کرد کاراکتر پیت در این فیلم نیاز به فیزیک قوی داشت و مربی افسانه‌ای بوکس، جو گوسن، برای کمک کردن به او در تمرین برای این نقش استخدام شد. گوسن در مصاحبه‌ای توضیح داده که چطور به پیت برای رسیدن به فیزیک عالی و متناسب با این نقش کمک کرده است. این مربی گفته که برای درک شرایط نقش، اول درباره فیلم و نقش پیت صحبت کرده است. گوسن در توصیف نقش پیت گفت:
شخصیتی که او نقشش را بازی می‌کرد، قرار بود یک فردی هنرمند باشد که با یک ضربه حربف را ناک اوت می‌کند، یک جنگجو با قدرت بی‌نظیر در دست راستش. یکی از اهداف این بود که او دست راستی داشته باشد که واقعاً خوب به نظر می‌رسد، دست راستی که بتواند شما را به زمین بیندازد و البته یک مشت محکم برای تکمیل آن.
درواقع، گوسن مصمم بود که پیت را برای این نقش آموزش دهد؛ زیرا ادعا می‌کرد که می‌خواهد از او یک مبارز کامل بسازد.

تغییر فیزیکی برد پیت مربی بوکس را تحت تاثیر قرار داد

جو گوسن یک مربی مشهور بوکس است که مبارزانی مانند امیر خان و ریدیک بو را آموزش داده است. حالا او مسئول آموزش برد پیت، بازیگر برجسته هالیوود بود. در طول همان مصاحبه، او از واکنشش وقتی فهمید پیت هیچ تمرین خاصی برای فیزیک بدنش نداشته، صحبت کرد. وقتی گوسن پیت را دید، از او پرسید:
آیا در دبیرستان ورزش کرده یا بوکس کار کرده است؟
در کمال تعجب گوسن، پیت چنین تجربه‌ای نداشت. مربی گفت:
ساختار بدن او شبیه کسی است که قبلاً در زمین بازی یا رینگ بوده است.
تمرینات بوکس برد پیت برای بازی در فیلم Snatch. جو گوسن فیزیک او را تحسین کرد گوسن تلاش‌ها و فداکاری‌های پیت برای کارش را تحسین کرد. آموزش‌های گوسن و فداکاری پیت درواقع مؤثر بود؛ چون فیلم Snatch نه تنها از لحاظ مالی موفق بود، بلکه مورد تحسین تماشاگران نیز قرار گرفت.

آخرین خبرها از چهره ها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...