چرا رابطه ناتالی پورتمن و پدرش تیره و تار شد؟ / جنجالی که ریشه در فیلم قوی سیاه داشت!

نقش ناتالی پورتمن در فیلم قوی سیاه او را به عنوان بازیگر جدی و کار بلد در سینما تثبیت کرد و جایزه اسکار را برایش به ارمغان آورد، اما باعث شد که رابطه‌اش با خانواده‌ تیره و تار شود.
کدخبر (226942) | 15 شهریور 1402 | ساعت 12:52
0 333
چرا رابطه ناتالی پورتمن و پدرش تیره و تار شد؟ / جنجالی که ریشه در فیلم قوی سیاه داشت!
نقش ناتالی پورتمن در فیلم قوی سیاه او را به عنوان بازیگر جدی و کار بلد در سینما تثبیت کرد و جایزه اسکار را برایش به ارمغان آورد، اما باعث شد که رابطه‌اش با خانواده‌ تیره و تار شود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، ناتالی پورتمن در اورشلیم و در یک خانواده محافظه‌کار و مذهبی یهودی متولد شد. پدر او، آونر هرشلاگ، یک پزشک مشهور باروری و مادرش، شلی استیونز، یک معلم است. این بازیگر به خاطر والدینش، حضور در نقش‌های جنجالی مثل بازی در نقش اصلی فیلم لولیتا بر اساس رمان ولادیمیر ناباکوف را رد کرده، اما وقتی بازی در فیلم قوی سیاه به او پیشنهاد شد، احساس کرد که نمی‌تواند این پیشنهاد را رد کند، حتی اگر به خاطر ویژگی‌های این نقش، با پدرش دچار اختلاف شود!

ناتالی پورتمن نمی خواست نقش قوی سیاه را رد کند

یکی از برجسته‌ترین فیلم‌هایی که ناتالی پورتمن به دلیل صحنه‌های جنسی، پیشنهاد حضور در آن را رد کرده، فیلم لولیتا است که درباره پروفسوری است که عاشق دختری جوانی می‌شود. وقتی که پورتمن 13 ساله بود، این نقش به او پیشنهاد شد اما چون فکر می‌کرد برای صحنه‌های جنسی این نقش خیلی جوان است، این پیشنهاد را رد کرد. در سال 2011، او در فیلم Your Highness در کنار جیمز فرانکو، دنی مک براید و زوئی دشانل بازی کرد. با اینکه پورتمن طرفدار کمدی‌های استونر است، از بازی در صحنه‌ای که در آن باید بدون لباس روی کیک میپرید، خودداری کرد. کارولین دیویس برای بازی به عنوان بدل ناتالی پورتمن در این صحنه 500 دلار دستمزد گرفت و بسیاری از طرفداران فکر می‌کنند که ناتالی به خاطر عدم رضایت پدرش، در این صحنه بازی نکرد. بنابراین وقتی بازیگر جنگ ستارگان، نقش بالرین را در فیلم قوی سیاه بر عهده گرفت، تماشاگران شگفت‌زده شدند. قوی سیاه دارن آرونوفسکی به عنوان فیلمی که با بودجه 13 میلیون دلاری ساخته شده، موفقیت تجاری زیادی داشت و در باکس آفیس 329 میلیون دلار فروخت. پورتمن در کنار میلا کونیس، وینونا رایدر و باربارا هرشی در این فیلم بازی کرد. چرا رابطه ناتالی پورتمن و پدرش تیره و تار شد؟پیشنهاد بازی در این فیلم در سال 2000 اتفاق افتاد و در زمان ساخت آن، پورتمن مشتاق بود که نقش‌های بزرگسال بیشتری بازی کند و از نقش‌های ناز و کوچکی که مدتی در آنها گرفتار شده بود، رها شود. وقتی از پورتمن در مورد نقش مکملش سوال شد، او بدون اطلاع از اینکه باید با این کاراکتر، در برخی صحنه‌های بزرگسالان بازی کند، دوست قدیمی‌اش، میلا کونیس را پیشنهاد داد. بعدها، ستاره فیلم V for Vendetta اعتراف کرد که فیلمبرداری این صحنه‌ها با کونیس باعث شده که شرایط بین آنها ناخوشایند شود.
من احساس می‌کنم انجام این کار با کسی که او را نمی‌شناسید، آسان‌تر باشد، اما داشتن دوستی که می‌توانیم با هم بخندیم و شوخی کنیم و با هم کنار بیاییم، عالی بود.
این فیلم نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد، در حالی که منابع نزدیک به پورتمن گفته‌اند که رابطه او و پدرش تیره و تار شده و در حال حاضر همه چیز بین آنها بسیار سرد است.

پدر ناتالی پورتمن بعد از ایفای نقش قوی سیاه با او صحبت نکرد

یک منبع به دیلی میل گفته که رابطه ناتالی پورتمن با پدرش پس از بازی در نقش بالرین، نینا سایرز، به شدت آسیب دید. ناتالی فردی بسیار تودار و باوقار است و اغلب تحت تأثیر تأیید پدرش است. با این حال، این نقشی بود که او نمی‌خواست رد کند، با اینکه می‌دانست که می‌تواند پدرش را ناراحت کند. پورتمن قبل از اینکه نقش جنجالی فیلم قوی سیاه را بازی کند، رابطه بسیار خوبی با پدرش داشت و حتی به دلیل احترام به پدرش، حضور فیلم‌هایی را رد می‌کرد. او به عنوان دختر یک پزشک و معلم، قبلاً به مسیر شغلی‌اش شک کرده بود و اغلب به این فکر می‌کرد که آیا این شغلی است که به دیگران کمک کند یا خیر. چرا رابطه ناتالی پورتمن و پدرش تیره و تار شد؟ با این حال، برای فیلم قوی سیاه، این بازیگر اجازه نداد که عدم تایید پدرش، مانعی برای او باشد. پورتمن و میلا کونیس به ترتیب نقش نینا و لیزا را بازی می‌کنند که اول رقیب هم هستند اما در نهایت با هم دوست می‌شوند. روابط گرم این دو در برخی از صحنه‌های این فیلم باعث بروز مشکلاتی در خانواده ناتالی پورتمن شد. یک منبع نزدیک به پورتمن ادعا کرده که صحنه جنجالی پورتمن با دوستش باعث شده که دیگر با پدرش صحبت نکند. او گفته: پدرش هنوز او را به عنوان بچه‌اش میبیند و همیشه هم اینطور خواهد بود و فکر می‌کند که اینطور نمایش دادن خود، تحقیر محسوب می‌شود.

ناتالی پورتمن پس از موفقیت قوی سیاه دوباره با پدرش ارتباط برقرار کرد

با وجود اینکه این فیلم باعث جنجال‌هایی در خانواده ناتالی پورتمن ایجاد کرد، موجب دیدار او با رقصنده فرانسوی، بنجامین میلپید هم شد. بازیگر The Thor: Love and Thunder مدت کوتاهی بعد از آشنایی، نامزدی‌شان را اعلام کرد و بلافاصله بعد از آن، اولین فرزندشان، الف، به دنیا آمد.در سال 2011، و وقتی که ناتالی خانواده جدید خودش را تشکیل می‌داد، رابطه‌اش با پدرش هم به حالت قبلی برگشت. پدر ناتالی گفته که دخترش بعد از اینکه از آنها خواست تا با هم تماس بگیرند، خبر تشکیل خانواده‌اش را با او و مادرش در میان گذاشته است. پس از شنیدن این خبر، او گفته:
ما بسیار خوشحال و هیجان زده هستیم، برای ناتالی و بن بسیار خوشحالیم و از اینکه به زودی یک نوزاد جدید در خانواده خود داریم، هم بسیار خوشحالیم.
میلپید، 46 ساله و پورتمن در سال 2012 در یک مراسم خصوصی در کالیفرنیا ازدواج کردند و در سال 2017 دخترشان آمالیا را به دنیا آوردند. ناتالی پورتمن گفته که در آن زمان شادترین آدم روی زمین بوده و در مصاحبه‌ای گفته که هیچ چیز برای او مهم‌تر از زندگی شخصی‌اش نیست.
این اولویت اول است، همیشه معنادار است و در مقایسه با خوشبختی یک زندگی خانوادگی موفق، همه چیزهای دیگر عملا سطحی هستند.

ناتالی پورتمن و بنجامین میلپی بعد از شایعات مربوط به خیانت از هم جدا شدند

متأسفانه، ازدواج افسانه‌ای ناتالی پورتمن با شوهر فرانسوی‌اش بعد از افشای خیانت به پایان رسید. در ژوئن 2023، میلیپید به خیانت به همسرش با کامیل اتین متهم شد. بعد از انتشار این خبر، پورتمن بدون حلقه ازدواجش دیده شد. هنگامی که خبر این خیانت برای اولین بار افشا شد، یک منبع نزدیک به این ستاره هالیوودی به Us Weekly گفت که او سعی میکند تا با پدر فرزندانش این مشکل را حل کند، چون نمی‌خواهد فرزندانش، بچه طلاق باشند. آخرین اخبار چهره های سینما

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...