تایسون فیوری در حال انجام تمرینات MMA؛ آیا جیپسی کینگ وارد UFC خواهد شد؟

با وجود این درگیری‌های لفظی اخیر و تغییر متد تمرینی تایسون فیوری، حالا احتمال پیوستن فوق ستاره بوکس به دنیای MMA بیشتر از همیشه مطرح است.
کدخبر (184282) | 02 خرداد 1402 | ساعت 22:56
0 148
تایسون فیوری در حال انجام تمرینات MMA؛ آیا جیپسی کینگ وارد UFC خواهد شد؟
با وجود این درگیری‌های لفظی اخیر و تغییر متد تمرینی تایسون فیوری، حالا احتمال پیوستن فوق ستاره بوکس به دنیای MMA بیشتر از همیشه مطرح است.

به گزارش سرخ نیوز، به‌دنبال بروز جدل‌های کلامی اخیر میان تایسون فیوری و دو مبارز UFC، یعنی جان جونز و فرانسیس انگانو، حالا تصاویری از «جیپسی کینگ» منتشر شده است که او را در حال تمرین ام ام ای نشان می‌دهد.

تایسون فیوری در MMA

با انتشار تصاویری از تایسون فیوری در حال انجام تمرینات MMA (هنرهای رزمی ترکیبی) حالا بازار شایعات داغ‌تر از همیشه شده است. آیا فوق ستاره بوکس، وارد دنیای ام ام ای خواهد شد؟ تایسون فیوری در طی سال‌های اخیر تأثیری غیرقابل انکار بر جهان بوکس داشته است. او در 34 مبارزه‌ای که در سطح حرفه‌ای به انجام رسانده است، تاکنون متحمل هیچ شکستی نشده است. بسیاری از افراد معتقدند که فیوری با توجه به سبک بی‌مانند مبارزاتش، مهارت کار با پاها و قدرت انعطاف‌پذیری فوق‌العاده، می‌تواند بدل به ستاره‌ای بزرگ در دنیای MMA شود. تایسون فیوری در حال انجام تمرینات MMA؛ آیا جیپسی کینگ وارد یو اف سی خواهد شد؟

درگیری لفظی تایسون فیوری با چهره های مشهور دنیای ام ام ای

تایسون فیوری اخیراً صحبت‌های ضدونقیضی را درباره خداحافظی از بوکس حرفه‌ای مطرح کرده است. فیوری البته گفته است که گزینه مبارزات نمایشی و همچنین مبارزه با ستاره ام ام ای، یعنی فرانسیس انگانو، همچنان برای او روی میز است. اگرچه هنوز مشخص نیست که این مبارزه احتمالی در چه قالبی برگزار خواهد شد، اما طرفداران معتقدند که برگزاری مبارزه برروی رینگ هشت ضلعی می‌تواند انتخاب مناسب‌تری در این خصوص باشد. تایسون فیوری اخیراً با چهره مشهور دنیای ام ام ای، یعنی جو روگان، نیز وارد جدل لفظی شده بود. این اتفاق پس از آن رخ داد که روگان مدعی شد شانس پیروزی جان جونز در مبارزه احتمالی برابر جیپسی کینگ بیشتر خواهد بود. روگان گفته بود که اگر این دو مبارز در یک اتاق در کنار یکدیگر محبوس شوند، جونز، فیوری را نابود خواهد کرد. تایسون فیوری در واکنش به صحبت‌های جو روگان گفته بود:
شنیده‌ام که روگان چیزهایی درباره من گفته است. من برای مدتی از شبکه‌های اجتماعی دور بودم و پاسخی هم به این مزخرفات ندادم. من به‌طور کلی، کاری به کار کوتوله‌های کچل ندارم! اما شنیدم که گفته بود اگر من و جان جونز در یک اتاق در کنار هم باشیم، جونز مرا نابود می‌کند. من اینطور فکر نمی‌کنم. تابه‌حال مردی از مادر زاده نشده است که بتواند مرا نابود کند. هر اتفاقی که در آن اتاق رخ دهد، من سرانجام از در آن اتاق بیرون خواهم آمد.
با وجود این درگیری‌های لفظی اخیر و صد البته با وجود تغییر متد تمرینی تایسون فیوری، حالا احتمال پیوستن فوق ستاره بوکس به دنیای MMA بیشتر از همیشه مطرح است. ویدئوی تمرینات اخیر جیپسی کینگ او را در کنار اسطوره یو اف سی، یعنی نیک دیاز، نشان می‌داد. در این ویدئو، مهارت فیوری در کشتی و استعداد طبیعی او در جوجیتسو کاملاً مشهود بود. البته این را نیز باید گفت که او در این ویدئو، بسیار ناشی و آماتور به‌نظر می‌رسید و در قیاس با بهترین‌های ام ام ای نیز به‌شدت کند بود. تایسون فیوری در حال انجام تمرینات MMA؛ آیا جیپسی کینگ وارد یو اف سی خواهد شد؟

آینده جیپسی کینگ چگونه رقم خواهد خورد؟

صرف نظر از اینکه تصمیم نهایی تایسون فیوری چه خواهد بود اما این موضوع کاملاً مشخص است که اشتیاق او برای یادگیری فنون و تکنیک‌های MMA، حاکی از میل این ستاره دسته سنگین‌وزن بوکس به تجربه چالش‌های تازه است. جیپسی کینگ چه در بوکس باقی بماند و چه بخواهد کار خود را بر روی رینگ هشت ضلعی ادامه دهد، این نکته قطعی است که او در هر حال و همواره خیل هواداران را با خود همراه خواهد نمود. این نیز مشخص نیست که آیا امثال جان جونز و فرانسیس انگانو، قادر خواهند بود قدرت مشت‌های ویرانگر تایسون فیوری را تحمل کنند یا خیر. البته که چالش پیش روی فیوری دشوارتر است؛ او باید خود را با دامنه بسیار وسیعی از تکنیک‌های مبارزاتی ام ام ای وفق دهد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...