چالش جالب جیپسی کینگ در تایلند؛ تایسون فیوری در حال مبارزه با شانزده بوکسور آماتور

تایسون فیوری کسی نیست که هرگز از چالش‌ها فرار کند و این شامل سفر اخیرش به تایلند نیز می‌شود.
کدخبر (212229) 03 مرداد 1402 | ساعت 16:03
0 194
تایسون فیوری کسی نیست که هرگز از چالش‌ها فرار کند و این شامل سفر اخیرش به تایلند نیز می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، تایسون فیوری که اخیرا به تایلند سفر کرده است در جریان این سفر سری به یک باشگاه محلی زده است و اتفاقات جالبی را رقم زده است. «جیپسی کینگ» ویدئویی از این اتفاقات را نیز در کانال یوتیوب خود به انتشار رسانده است. این ویدئو با ورود تایسون فیوری به باشگاه و استقبال گرم حضار از او آغاز می‌شود. سپس فیوری با اشاره به جمعیت این‌چنین می‌گوید:

می‌دانم که همه شما پیش خود چه فکر می‌کنید؛ اینکه این مرد چاق اینجا چه می‌کند؟!
فیوری سپس شروع به پاسخ دادن به سوالات طرفدارانش می‌کند و در جواب یکی از آنها که پرسیده بود چگونه می‌شود جیپسی کینگ را شکست داد می‌گوید:
باید با یک چماق بسیار بزرگ درحالیکه خواب است به‌سراغش بروید!
  یکی دیگر از حضار درباره وزن تایسون فیوری از او سوال می‌پرسد و قهرمان دسته سنگین وزن بوکس پاسخ می‌دهد:
این یک راز نیست؛ من هیچوقت صاحب اندام زیبایی نبوده‌ام. من به‌لحاظ طبیعی و ژنتیکی مرد چاقی هستم. با این حال می‌توانم پانزده راند مبارزه کنم. در دسته‌ی من وزن چندان عامل مهمی نیست.

تمرین مبارزه با فرانسیس نگانو ؛  تایسون فیوری با شانزده هوادار مسابقه می دهد

در ادامه تایسون فیوری چالش جالبی را آغاز می‌کند. او شانزده راند متوالی را با شانزده نفر از افراد حاضر در باشگاه به مبارزه می‌پردازد. البته در بیشتر اوقات این شانزده راند فیوری صرفا درحالیکه مشغول نعره زدن است اجازه می‌دهد حریفش به شکم او ضربه بزند. در عین حال گاهی خودش نیز چند ضربه‌ای را حواله‌ی حریفان می‌کند. یکی از حریفان او در پایان راند می‌گوید:
من این تجربه را به هیچکس توصیه نمی‌کنم.
تایسون فیوری در طی این مبارزه دست‌گرمی گاهی نیز وانمود می‌کند که ضربه شدیدی را دریافت نموده. او حتی یک‌بار به‌شوخی خودش را به‌روی زمین نیز می‌اندازد. در پایان این مبارزه دست‌گرمی جیپسی کینگ فریاد می‌زند:
من احساسی شبیه احساس یک قهرمان دارم... البته صبر کنید! من همین حالا هم یک قهرمان لعنتی هستم!

مبارزه تایسون فیوری و فرانسیس انگانو

مبارزه بعدی تایسون فیوری برخلاف انتظارات مبارزه‌ای برای دفاع از کمربند WBC نخواهد بود. چرا که این بوکسور بریتانیایی قرار است در مبارزه بعدی خود با قهرمان سابق دسته سنگین وزن UFC یعنی فرانسیس انگانو مبارزه کند. مبارزه تایسون فیوری و فرانسیس انگانو در روز 28 اکتبر (6 آبان) در کشور عربستان سعودی به انجام خواهد رسید. آخرین اخبار ورزش بوکس

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...