انتقام از پیکه به سبک شکیرا / ممانعت شکیرا از حضور پسرانش در جشن عروسی عموی‌شان!

طبق افشای یک خبرنگار شکیرا خواننده سرشناس کلمبیایی با حضور فرزندانش در جشن عروسی عمویشان مخالفت کرده است.
کدخبر (195742) | 28 خرداد 1402 | ساعت 08:24
0 254
انتقام از پیکه به سبک شکیرا / ممانعت شکیرا از حضور پسرانش در جشن عروسی عموی‌شان!
طبق افشای یک خبرنگار شکیرا خواننده سرشناس کلمبیایی با حضور فرزندانش در جشن عروسی عمویشان مخالفت کرده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، بعد از جدایی شکیرا خواننده سرشناس کلمبیایی از همسرش جرارد پیکه که سال گذشته میلادی رقم خورد، تنش‌های زیادی میان آن‌ها در جریان بوده و در نهایت شکیرا همراه با دو پسرش برای زندگی به میامی آمریکا نقل مکان کردند.

حضور شکیرا و فرزندانش در عروسی برادر پیکه

حالا خبرنگاری به نام لورنا واسکس به برنامه تلویزیونی «Ahora Sonsoles» گفته که به رغم درخواست مدافع سابق باشگاه بارسلونا و تیم ملی اسپانیا، شکیرا به دو پسرشان، میلان و ساشا اجازه نمی دهد که در جشن ازدواج عمویشان، مارک پیکه که قرار است روز 24 ژوئن برگزار شود شرکت کنند. حضور شکیرا و فرزندانش در عروسی برادر پیکه روز برگزاری این جشن، روز خاص و مهمی برای خانواده پیکه است ولی شکیرا خیلی شفاف و قاطع اعلام کرده که حاضر نیست مدت زمان اقامت پسرانش در بارسلونا را تمدید کرده و به آن‌ها اجازه نخواهد داد تا بیشتر از مدت زمان توافق شده در بارسلونا بمانند؛ حتی او گزینه جبران و غرامت در ازای این اقامت طولانی تر را نیز رد کرده است. همسر سابق پیکه مصمم است که حضور دو پسرش در مراسم عروسی عمویشان که با حضور جرارد پیکه و نامزد جدیدش کلارا چیا همراه است، ممانعت به عمل بیاورد. این جشن عروسی، اولین حضور رسمی کلارا در جمع خانوادگی و در کنار جرارد پیکه، بعد از حدود یک سال ارتباط آن‌ها خواهد بود. شکیرا همسر سابق جرارد پیکه

مخالفت شکیرا با حضور فرزندانش در عروسی عمویشان

طبق توافق شکیرا و جرارد پیکه بازیکن سابق بارسلونا بر سر حضانت فرزندانشان، میلان و ساشا قرار است که تا روز 19 ژوئن در بارسلونا و پیش پدرشان بمانند. اخیرا پیکه از شکیرا درخواست کرده بود تا اجازه دهد که پسرانشان پنج روز بیشتر در بارسلونا بمانند تا بتوانند در جشن عروسی عمویشان حضور داشته باشند که شکیرا این درخواست را رد کرده. واسکس دراین باره گفته:
آن‌ها واقعا حیرت زده شده‌اند که شکیرا به پسرانش اجازه نمی‌دهد تا در جشن ازدواج عمویشان شرکت کنند. منطقی این بود که او به آنها این اجازه را بدهد ولی شکیرا این کار را انجام نداد و این خیلی زشت است.
جدیدترین اخبار چهره ها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...