تصاویری نادر از قهرمان مستر المپیا / بهترین نسخه از بدن جی کاتلر مربوط به چه زمانی است؟

عکس‌هایی جالب از جی کاتلر در مستر المپیا ۲۰۰۱ منتشر شده است که واکنش هواداران را در پی داشت.
کدخبر (191261) | 18 خرداد 1402 | ساعت 17:07
0 530
تصاویری نادر از قهرمان مستر المپیا / بهترین نسخه از بدن جی کاتلر مربوط به چه زمانی است؟
عکس‌هایی جالب از جی کاتلر در مستر المپیا ۲۰۰۱ منتشر شده است که واکنش هواداران را در پی داشت.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، جی کاتلر زمانی که به‌طور حرفه‌ای رقابت می‌کرد، یکی از بهترین بدنسازان مستر المپیا به حساب می‌آمد. زمانی که رونی کلمن همه را شکست می‌داد، جی کاتلر هر سال او را به چالش می‌کشید. پیج اینستاگرامی Muscletime Magazine در تاریخ سیزدهم خردادماه (سوم ژوئن)، چند تصویر از جی کاتلر را از سال 2001 منتشر کرد. در سال ۲۰۰۱، جی کاتلر، بدنساز شناخته شده‌ای نبود و محبوبیتش روزبه‌روز افزایش پیدا می‌کرد. عکس‌هایی که Muscletime در پست خود و در تاریخ سیزده خرداد ماه منتشر کرده، مربوط به یک روز پس از برگزاری رقابت‌های مستر المپیا در سال 2001 است. تصاویری نادر از قهرمان مستر المپیا / بهترین نسخه از بدن جی کاتلر مربوط به چه زمانی است؟ هم‌اکنون ده سال از کناره‌گیری این بدنساز بزرگ 49 ساله از این حرفه می‌گذرد و با این حال، او همچنان فیزیک فوق‌العاده خود را حفظ کرده است. او قصد دارد تا برای جشن تولد 50 سالگی‌اش، به بهترین فیزیک ممکن دست پیدا کند. طرفداران نیز مثل همیشه نظرات خود را در رابطه با تصویر او در سال 2001 اظهار کردند.

 بهترین ورژن جی کاتلر؟

مجله Muscletime در کپشن این پست نوشت:
صبح روز یکشنبه، پس از رقابت‌های مستر المپیا 2001
این پیج اینستاگرامی، شش عکس از قهرمان چهار دوره مستر المپیا منتشر کرد. اولین تصویر مربوط به فیگور عضلات شکم و ران بود. فیزیک کاتلر در این عکس فوق‌العاده کات شده بود و عضلات چهارسر ران او فوق‌العاده حجیم بودند. کاتلر در تصویر بعدی در حال اجرای فیگور پشت بازو از بغل بود. این تصویر به خوبی نمایانگر بازوهای متقارن و متناسب و کمر باریک کاتلر بود. تصویر بعدی که از جلو گرفته شده بود، به‌خوبی عضلات جی کاتلر را به تصویر کشیده بود. در دو تصویر دیگر، کاتلر در حال انجام تمرینات پرس سینه و پشت بازو بود. این تصاویر نادر، هیجان بسیاری از طرفداران را برانگیخت و بسیاری از آن‌ها، نظرات خود را در مورد این تصویر اظهار کردند. تصاویری نادر از قهرمان مستر المپیا / بهترین نسخه از بدن جی کاتلر مربوط به چه زمانی است؟تصاویری نادر از قهرمان مستر المپیا / بهترین نسخه از بدن جی کاتلر مربوط به چه زمانی است؟تصاویری نادر از قهرمان مستر المپیا / بهترین نسخه از بدن جی کاتلر مربوط به چه زمانی است؟تصاویری نادر از قهرمان مستر المپیا / بهترین نسخه از بدن جی کاتلر مربوط به چه زمانی است؟تصاویری نادر از قهرمان مستر المپیا / بهترین نسخه از بدن جی کاتلر مربوط به چه زمانی است؟

اغلب طرفداران نظر مشابهی درباره فیزیک جی کاتلر داشتند

جی کاتلر موفق شد تا در سال 2006، رونی کلمن را شکست دهد و با این حال، بسیاری از طرفداران باور دارند که بهترین فیزیک جی کاتلر مربوط به سال 2006 نیست و به سال 2001 برمی‌گردد. یکی از طرفداران نوشت:
همه فکر می‌کنند که بدن جی کاتلر در سال 2009 در بهترین حالت خود بوده ولی به نظر من، این، نسخه بهتری از فیزیک جی کاتلر است؛ این تصاویر نشان‌دهنده بدن یک بدنساز در بهترین حالت است.
یکی دیگر از طرفداران اظهار کرد که در سال 2001، جی کاتلر بهترین فیزیک ممکن انسانی را داشته است! این اسطوره بدن‌سازی از جمله معدود افرادی است که با وجود اینکه سال‌ها پیش از بدنسازی کناره‌گیری کرده، فیزیک خود را به خوبی حفظ کرده‌ است. او هم‌اکنون خودش را برای جشن 50 سالگی‌اش آماده می‌کند و امیدوار است که بتواند در 50 سالگی به بهترین فیزیک ممکن خود دست پیدا کند. تصاویری نادر از قهرمان مستر المپیا / بهترین نسخه از بدن جی کاتلر مربوط به چه زمانی است؟ با این حال، تنها زمان مشخص می‌کند که آیا کاتلر می‌تواند چنین فیزیکی را برای خودش در 50 سالگی بسازد یا خیر. جدیدترین اخبار بدنسازی:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...