تمرین شگفت‌انگیز هادی چوپان کمتر از 70 روز تا مستر المپیا؛ دراپ ست تی بار 200 کیلویی گرگ ایرانی + ویدئو

هادی چوپان قهرمان ایرانی مستر المپیا در فاصله کمتر از 70 روز مانده به مستر المپیا 2023، ویدئویی از تمرین سنگین خود را به اشتراک گذاشته است.
کدخبر (223195) 02 شهریور 1402 | ساعت 23:59
0 352
هادی چوپان قهرمان ایرانی مستر المپیا در فاصله کمتر از 70 روز مانده به مستر المپیا 2023، ویدئویی از تمرین سنگین خود را به اشتراک گذاشته است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، هادی چوپان تاریخ‌ساز ایرانی مستر المپیا، این روزها تمرینات سنگین خود برای قهرمانی مجدد در بزرگترین استیج بدنسازی سال را پیگیری می‌کند. بعد از قهرمانی در لاس وگاس در سال گذشته، هادی چوپان تمرینات خود را با حداکثر فشار دنبال کرده و به دنبال رونمایی از یک بدن بی‌نقص در مستر المپیا 2023 است. او در اورلاندو با هم تیمی خود در ایووژن، درک لانسفورد، رقابت مستقیم خواهد داشت و سامسون داودا و نیک واکر نیز دیگر بدنسازانی هستند که در تلاش برای قهرمانی در این استیج خواهند بود و اندرو جکد و هانتر لابرادا نیز با نمایشی درخشان در تگزاس پرو 2023، نشان دادند که رقابت مستر المپیا 2023 جذابیت بسیار بالایی خواهد داشت. گرگ ایرانی که اخیرا فعالیت‌های خود در اینستاگرام را به حداقل رسانده، ساعاتی پیش ویدئویی از تمرین سنگین خود را به اشتراک گذاشت.

دراپ ست تی بار 200 کیلویی هادی چوپان

حدود سه هفته پیش، هادی چوپان با به اشتراک گذاشتن ویدئویی از دراپ ست 200 کیلویی خود خبرساز شده شده بود و حال نیز با تکرار آن، نشان داده روند سنگینی تمرینی وی همچنان ادامه خواهد داشت و در راه رسیدن به دومین ساندو، گرگ ایرانی لحظه‌ای عقب نشینی نخواهد کرد.  

  گرگ ایرانی در یک ماه اخیر آپدیت بدنی از خود به اشتراک نگذاشته و در جلسات تمرینی نیز عضلات خود را مخفی نگه داشته است با این حال حجم وحشتناک عضلات هادی، حتی از زیر تی شرت وی نیز مشخص است و به نظر می‌رسد این بدنساز ایرانی قصد دارد جامعه بدنسازی را با نسخه پرفکت بدنی خود شگفت زده کند. آخرین اخبار ورزش بدنسازی
 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...