هیولای بدون سبیل؛ تصاویری که ابهت کریس بامستد را زیر سوال برد !

انتشار تصاویر تغییرات بدنی کریس بامستد در دوران رشد این قهرمان مستر المپیا واکنش زیادی از هواداران را در پی داشته است.
کدخبر (156966) 03 فروردین 1402 | ساعت 10:46
0 1091
انتشار تصاویر تغییرات بدنی کریس بامستد در دوران رشد این قهرمان مستر المپیا واکنش زیادی از هواداران را در پی داشته است.

به گزارش سرخ نیوز، کریس بامستد پادشاه دسته فیزیک کلاسیک که از سال 2019 برای چهار سال متوالی عنوان مستر المپیا این بخش را به دست آورده، همیشه بخاطر این افتخارات و عناوین خود مورد تحسین واقع شده است. اخیرا ویدیویی در فضای مجازی از او منتشر شده که تغییرات خیره کننده بدن کریس بامستد از دوران کودکی تا به امروز را نشان می‌دهد. این ویدئو واکنش‌های زیادی را در فضای مجازی از سوی هواداران بامستد به همراه داشته است.

تغییرات بدنی کریس بامستد؛ سوژه‌ای سرگرم‌کننده برای هواداران

تفاوت چهره بامستد طی این سال‌ها مورد توجه قرار گرفته و هواداران در بخش نظرات صحبت‌های جالبی را به اشتراک گذاشته‌اند. سبیل او موضوع اصلی سرگرم‌کننده در بین هواداران بوده است. بیشتر آنها عنوان کرده‌اند که سبیل بامستد باعث شده تا حکمرانی او بر این ورزش بیشتر نمایان باشد و بدون سبیل او مانند یک پسر با بدنی کات خورده است. در این ویدیو دوران کودکی قهرمان کریس بامستد تا زمانی که به عنوان قهرمان بی چون و چرای 4 دوره مستر المپیای فیزیک کلاسیک در 28 سالگی شناخته می‌شود، نشان داده شده است. در شروع ویدیو کریس بامستد کوچک در حال نواختن پیانو دیده شد. لحظه مهم بعدی ویدیو به هفده سالگی او برمی‌گردد؛ زمانی که به نظر می‌رسد او از نظر جسمانی برای حضور در مسابقات بدنسازی به نقطه قابل قبولی رسیده و در این عرصه پیشرفت‌هایی داشته است. در ادامه تصاویر کوتاهی از 18 سالگی بامستد در حین انجام وزنه برداری دیده می‌شود. این در حالی است که تصاویر یک سال بعد بیانگر آن است که او به طور حرفه‌ای وارد عرصه رقابت شده است. عکس 21 سالگی بامستد تعجب بسیاری از هواداران را برمی‌انگیزد چراکه او از نظر بدنی دچار پیشرفت زیادی شده و به یک فرد قوی هیکل تبدیل شده است.

24 سالگی کریس بامستد؛ شمایلی از یک قهرمان بزرگ

با این حال تصاویر 24 سالگی کریس بامستد نقطه عطف ویدئو محسوب می‌شود چراکه او از این سن با ریش و سبیل دیده می‌شود و بسیار به چهره امروزی بامستد نزدیک می‌شود. طرفداران بامستد می‌گویند ظاهر با ریش و سبیل او، چیزی است که قدرتش را بیشتر نشان داده و به وی شمایل یک قهرمان بزرگ را داده است. آنها به بلوغ ناگهانی بامستد پس از 19 سالگی واکنش نشان داده‌اند.

هیولای بدون سبیل؛ تصاویری که ابهت کریس بامستد را زیر سوال برداین ویدئو در کمتر از یک ماه پس از انتشار در فضای مجازی، 847 هزار بار بازدید شد و 58 هزار بار مورد پسند قرار گرفت. طرفداران هم نظرات گوناگون خود را زیر پست مربوط به این ویدئو بیان کردند. یکی از طرفداران نوشت: «CBum بدون سبیل فقط یک مرد عضلانی معمولی است.» در حالی که نظر دیگری چنین بود «این سبیل همان چیزی است که او را برای همیشه تغییر داد.» یکی دیگر از طرفداران اظهار داشت: «سبیل قدرت او را به سطوح غیرقابل تصوری افزایش داد.» دیگری هم نوشته است «من اکنون 21 ساله هستم اما بامستد در 21 سالگی می‌توانست جای پدر من باشد.» بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...