تعطیلات مخفیانه شکیرا و پسران ؛ شاید در کالیفرنیا !

پس از اینکه شکیرا و پسرانش بارسلونا را ترک کردند، حالا مقصد بعدی تعطیلات آن‌ها کماکان مشخص نشده است.
کدخبر (162358) | 17 فروردین 1402 | ساعت 16:09
0 134
تعطیلات مخفیانه شکیرا و پسران ؛ شاید در کالیفرنیا !
پس از اینکه شکیرا و پسرانش بارسلونا را ترک کردند، حالا مقصد بعدی تعطیلات آن‌ها کماکان مشخص نشده است.

به گزارش سرخ نیوز، شکیرا و فرزندانش ساشا و میلان، بارسلونا را ترک و به فلوریدا نقل مکان کردند؛ جایی که پسران جرارد پیکه و شکیرا در آنجا به مدرسه خواهند رفت و شکیرا به آمریکای لاتین و دوستانش در صنعت موسیقی نزدیک‌تر خواهد شد. با این حال، پیش از رسیدن به فلوریدا، شکیرا و پسرانش تصمیم گرفتند تا در یک مکان دیگر توقف کنند و از یک تعطیلات کوچک لذت ببرند.

مقصد بعدی تعطیلات شکیرا

به گزارش هولا اسپانیا، مقصد شکیرا مشخص نشده اما به‌نظر می‌رسد این خواننده کلمبیایی می‌خواهد از تعطیلات عید پاک برای گذراندن اوقات فراغت خود با فرزندانش استفاده کند. به گزارش برخی منابع، شکیرا، سن دیگو در ایالت کالیفرنیا را به‌عنوان مقصد خود انتخاب کرده است. البته چنین مقصدی مورد تأیید شکیرا قرار نگرفته اما از آنجایی که او به این شهر علاقه دارد، حدس زده می‌شود با پسرانش در همین محل اقامت دارد. درماندگی جرارد پیکه ؛ فرار از دست پاپاراتزی ، شکیرا و دیگران سال گذشته پس از جدایی شکیرا از جرارد پیکه، او به همراه فرزندانش در ماه جولای در سن دیگو دیده شدند. آن‌ها همچنین در لس آنجلس هم توقف کوتاهی داشتند و پسران این دو از سرگرمی‌های قابل توجه این شهر، ازجمله بازدید از تیم بیسبال داجرز بهره بردند. همان زمان این خواننده کلمبیایی از این تیم بخاطر این که باعث شد او و فرزندانش احساس کنند در خانه هستند، تشکر کرد. عبارتی که بسیاری از مردم آن را به دلیل تمام اتفاقاتی که در زندگی شخصی او افتاده، مهم می‌دانستند. انتظار می‌رود شکیرا تا هفته آینده و پیش از 11 آوریل (22 فروردین) که فرزندانش دوباره باید به مدرسه بروند، به فلوریدا بازگردد. او پس از خروج از اسپانیا پیامی احساسی در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت و از طرفداران اسپانیایی خود و دوستانی که در این راه همراهش بودند، تشکر کرد. او از بارسلونا به‌عنوان شهری یاد کرد که در آن مطمئناً دوستی طولانی‌تر از عشق است. پس از اینکه این خواننده کلمبیایی اعلام کرد که به‌همراه پسرانش برای زندگی به فلوریدا سفر خواهد کرد، قبل از اینکه آن‌ها بتوانند از بارسلونا به فلوریدا نقل مکان کنند، مسأله مربوط به دادن حضانت پسران به شکیرا از سوی جرارد پیکه برطرف شد. به گزارش People En Español این بازیکن فوتبال موافقت کرده است که حضانت کامل فرزندان خود را قبل از انتقال آن‌ها به شهر میامی ایالت فلوریدا، به همسر سابقش واگذار کند. تیک تاک؛ صدای بمب جدید شکیرا علیه پیکه! + عکس در ادامه این گزارش آمده:
برای اینکه خواننده کلمبیایی بتواند به همراه دو پسرش اسپانیا را ترک کند، باید از همسر سابق خود حضانت کامل فرزندانشان را درخواست می‌کرد که بدون هیچ مشکل اساسی به او اعطا شد. ارائه حضانت پسران به شکیرا در حالی انجام گرفت که خوان پیکه، پدر جرارد و مدیر Inversiones BCN Two & Two SL، نامه اخراج این خواننده از خاک اسپانیا را به وی ارسال و از او خواسته بود تا قبل از 30 آوریل خانه خود در بارسلون را ترک کند.

صحبت های جرارد پیکه درمورد همسر سابقش

در حالی که شکیرا برای شروع یک زندگی جدید با فرزندانش آماده است، پیکه پس از خیانت به همسر سابقش، وارد یک رابطه بسیار جدی با کلارا چیا شده و به همین دلیل به‌نظر می‌رسد با شجاعت بیشتری در مورد جدایی خود از همسر سابقش صحبت می‌کند. جرارد پیکه اخیراً در مصاحبه‌ای گفته است:
همسر سابق من اهل آمریکایی جنوبی بود و شما نمی‌دانید در شبکه‌های اجتماعی چه پیام‌هایی را از سوی طرفدارنش دریافت کردم. این مردم زندگی ندارند و من چرا باید نگرانشان باشم. آن‌ها مانند ربات هستند.
این خواننده کلمبیایی هم در توئیتر در پاسخ به اظهارات پیکه عنوان کرده است:
به این که اهل آمریکای لاتین هستم، افتخار می‌کنم.
از شکیرا بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...