نامزد سابق شکیرا : یکی از بهترین دوران زندگی ام را با او گذراندم

دنیلو سانتوس که سال ها پیش نامزد شکیرا بود در مصاحبه ای از روزهایی که کنار او داشته صحبت کرد.
کدخبر (158303) | 06 فروردین 1402 | ساعت 13:43
0 222
نامزد سابق شکیرا : یکی از بهترین دوران زندگی ام را با او گذراندم
دنیلو سانتوس که سال ها پیش نامزد شکیرا بود در مصاحبه ای از روزهایی که کنار او داشته صحبت کرد.

به گزارش سرخ نیوز، شکیرا یکی از بهترین خواننده‌های آمریکای لاتین در طول سه دهه‌ی گذشته است. این ستاره کلمبیایی که هم‌اکنون بیش از سیصد میلیون دلار دارایی خالص دارد بخاطر تنوع آهنگ‌هایش از محبوبیت گسترده‌ای برخوردار است. او اخیرا و پس از انتشار یک آهنگ دیس برای جرارد پیکه مجددا توجه عمومی وسیعی را به سمت خود جلب نموده است.

دنیلو سانتوس از دوران زندگی خود با شکیرا گفته است

بسیاری از افرادی که با ملکه موسیقی لاتین کار کرده‌اند او را یک هنرمند سختکوش و متعهد توصیف کرده‌اند. یکی از این افراد دنیلو سانتوس، نامزد سابق شکیراست. این نامزد سابق البته در حال حاضر زندگی دلپذیری را با نامزد فعلی‌اش که سی سال از او جوان‌تر است سپری می‌کند. دوست پسر سابق شکیرا در حال سپری کردن زندگی با دختری سی سال جوان‎تر استاین خواننده کلمبیایی سال‌ها پیش با دنیلو سانتوس، بازیگر مشهور کلمبیایی وارد رابطه شد. سانتوس با بازی کنار آمپارو گریسالس در چند سریال تلویزیونی به شهرت رسید. چند سال پیش او مصاحبه‌ای مفصل انجام داد و درباره‌ی بخش‌های زندگی‌اش به صحبت پرداخت. سانتوس گفته بود که یکی از بهترین دوران‌های زندگی‌اش دورانی بود که با چهره جنجالی این روزها سپری کرد:
دوره‌ای کمابیش کوتاه بود و خیلی طول نکشید. چرا که من درگیر کارم بودم و او هم شدیدا روی کارش متمرکز بود. هروقت که بیرون می‌رفتیم و در مهمانی‌ها حاضر می‌شدیم شکیرا خیلی زود از من می‌خواست که او را به خانه برگردانم. می‌گفت که باید زود بخوابد تا فردا صبح زود برای تمرین صدا برخیزد.
رابطه دنیلو سانتوس با شکیرا خیلی به طول نینجامید. سانتوس حالا زندگی بی‌سروصدایی را پشت سر می‌گذارد. او می‌گوید که در جوانی پول زیادی را به دست آورد اما عاقلانه خرجشان نکرد. با این حال او اضافه می‌کند که در حال حاضر نیز برای گذران یک زندگی معمولی به میزان کافی پول دارد. این مرد ۶٣ ساله هم‌اکنون با نامزدش آنا رودریگز زندگی می‌کند که سی سال از او جوان‌تر است.

دوست پسر سابق شکیرا در حال سپری کردن زندگی با دختری سی سال جوان‎تر استشکیرا و آهنگ‎ های دیس به پیکه

پس از جدایی شکیرا از پیکه، ستاره سابق بارسلونا و مجادله‌ای که در پی این جدایی اتفاق افتاد، این خواننده کلمبیایی حالا هردو فرزندش را پیش خود برده است. این ستاره‌ کلمبیایی صد البته آنقدر ثروتمند هست که بتواند به تنهایی از پس بزرگ کردن بچه‌هایش بربیاید. این برنده جایزه گرمی که حالا به آمریکا نقل مکان کرده است پس از انتشار ترک دیس خود به پیکه پانزده میلیون دلار دیگر نیز بر ثروت خود افزوده است. این خواننده همچنین میلیون‌ها دلار نیز از عایدی آلبوم‌های پرفروش خود در طی سه دهه گذشته به دست آورده است. او صاحب یک عمارت بزرگ ١۶ میلیون دلاری در شهر میامی ایالت فلوریداست. این خواننده‌ ۴۶ ساله حتی با وجود افزایش وظایف خانوادگی‌اش هنوز هم با قدرت به کار خود در موسیقی ادامه می‌دهد. وی فقط در طی سه ماهه‌ی ابتدایی سال 2023 دو دیس ترک پرفروش را به انتشار رسانده است. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...