تغییر سرنوشت در کمتر از ده بازی / جام‌هایی که سرنوشت‌ها را عوض می‌کند

کدخبر (196578) | 29 خرداد 1402 | ساعت 08:20
0 142
تغییر سرنوشت در کمتر از ده بازی / جام‌هایی که سرنوشت‌ها را عوض می‌کند
تیم ملی اسپانیا با درخشش اونایی سیمون، دروازه‌بان خود، در ضربات پنالتی موفق به فتح جام ملت های اروپا شد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، لیگ ملت‌های اروپا با قهرمانی اسپانیا در ضربات پنالتی مقابل کرواسی به اتمام رسید تا بار دیگر و در فاصله کمتر از چند ماه از جام جهانی، سرنوشت یکی دیگر مهمترین تورنومنت‌های ملی با ضربات مرگبار پنالتی مشخص شود.

در دل این دو تورنومنت که هر تیم در آن به صورت ماکزیمم حتی ۱۰ بازی هم انجام نمی‌دهد، همواره پدیده‌هایی ظهور می‌کنند که درخشش‌ آن‌ها، سرنوشت و مسیر زندگی‌شان را تغییر می‌دهد که به معرفی برخی از آنها خواهیم پرداخت.

اونای سیمون: دروازه‌بان کمتر شناخته‌شده تیم ملی اسپانیا و باشگاه اتلتیکو بیلبائو، جدیدترین ستاره لاروخا برای کسب یک عنوان مهم دیگر بود و با چندین سیو دیدنی و گرفتن دو پنالتی فوق‌العاده در ضربات پنالتی، عملکردی به یادماندنی از خود به نمایش گذاشت.

امیلیانو مارتینز: سنگربان تیم فاتح جام جهانی با درخشش خودش به شدت چشم ها را به خود خیره کرد و با سیو دقیقه پایانی بازی‌اش حکم قهرمانی آلبی سلسته را امضا کرد. امیلیانو مارتینز همچنین دستکش طلای جام جهانی و عنوان برترین دروازه‌بان سال را از آن خود کرد و باید دید ادامه دوران فوتبالش پس از استون ویلا به کجا خواهد انجامید.

انزو فرناندز: دیگر پدیده تیم ملی آرژانتین در قطر انزو فرناندز بود. وینگر تکنیکی و جوان سابق بنفیکا که پس از درخشش در جام جهانی و کسب عنوان بهترین بازیکن جوان این تورنومنت با رقم ۱۰۶ ملیون پوند راهی چلسی شد.

یاسین بونو: دروازه‌بان ۳۲ ساله اهل مراکش با درخشش در درون دروازه تیمش یکی از ستون های اصلی شگفتی سازی مراکشی‌ها در قطر بود. یاسین بونو که پیش تر سابقه حضور در اتلتیکو مادرید را داشت حالا با پیشنهادات خوبی روبه‌رو شده است و امکان ترک سویا به مقصد تیم بزرگتری برای او مهیا شده است.

جدیدترین اخبار فوتبال خارجی:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...