ناامیدکننده یا غافلگیر کننده/ بلینگهام تابوی انگلیسی‌ها را می‌شکند؟

کدخبر (196559) | 29 خرداد 1402 | ساعت 07:28
0 183
ناامیدکننده یا غافلگیر کننده/ بلینگهام تابوی انگلیسی‌ها را می‌شکند؟
جود بلینگهام ستاره فصل گذشته خط میانی دورتموند به تازگی با رقم ۱۰۳ ملیون یورو راهی رئال مادرید شد تا در رده دوم بازیکنان گران قیمت انگلیسی قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، لیگ برتر انگلیس همواره به عنوان قدرتمندترین لیگ فوتبال در سطح جهان شناخته می‌شود و اکثر ستاره‌هایی که پا در این رقابت‌ها گذاشته‌اند، پریمیرلیگ را پرفشار و در سطحی بالاتر نسبت به سایر لیگ‌های اروپایی نامیده‌اند. اما در این میان، برخلاف باشگاه‌های فوتبال انگلیس، بازیکنان اهل این کشور خیلی عملکرد خوبی نداشته‌اند و تقریبا در سال‌های اخیر هرچه مبالغ هزینه شده برای آنها بیشتر بوده، عملکرد آنها ضعیف تر بوده است.

 در صدر نقل و انتقالات مربوط به ستارگان انگلیسی جک گریلیش حضور دارد که با مبلغ ۱۱۷.۵ ملیون یورو، پیراهن آبی‌های شهر منچستر را پوشید و علی‌رغم فتح عناوین متفاوت باشگاهی در جمع سیتیزن‌ها، نمایش فردی دلچسبی را از ارائه نداده است. پس از گریلیش، نوبت به هری مگوایر، مدافع منچستریونایتد می‌رسد که با مبلغ هنگفت ۸۷ ملیون یورو از لسترسیتی خریداری شد و بحث برانگیزترین خرید این سالهای شیاطین سرخ بوده است؛ خریدی که در تمام این سال‌ها مورد شماتت و انتقاد هواداران و مفسران فوتبال بوده است.

 در رده چهارم این لیست هم یک بازیکن دیگر از منچستریونایتد به چشم می‌خورد؛ جیدون سانچو. وینگر تکنیکی که او هم همانند بلینگهام در دورتموند توپ میزد و با ۸۵ ملیون یورو به منچستریونایتد پیوست اما عملکرد قابل دفاعی از خود به‌جا نگذاشته است و زمزمه‌های فروش او نیز شنیده می‌شود.

حال باید صبر کرد و دید جود بلینگهام هم همانند سایر هموطنانش در حد و انتظار پرداخت‌ها و مبالغ هزینه شده ظاهر نخواهد شد یا بالاخره طلسم بازیکنان گران‌قیمت انگلیسی را خواهد شکاند و با پیراهنی که زین الدین زیدان در مادرید به تن می‌کرد، هواداران تیمش را راضی و خشنود خواهد کرد.

جدیدترین اخبار فوتبال خارجی:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...