تمریناتی برای تبدیل شدن به کریس بامستد ؛ پیروی از پادشاه فیزیک کلاسیک جهان

کدخبر (164874) | 22 فروردین 1402 | ساعت 17:23
0 1965
تمریناتی برای تبدیل شدن به کریس بامستد ؛ پیروی از پادشاه فیزیک کلاسیک جهان
کریس بامستد قهرمان 4 دوره فیزیک کلاسیک مستر المپیا برنامه تمرینی شانه های خود را با هواداران به اشتراک گذاشت.

گزارش زنده مستر المپیا ۲۰۲۳ بیشتر بخوانید

بیشتر بخوانید

به گزارش سرخ نیوز، کریس بامستد طرفداران زیادی در تمام دنیا دارد. او با حکمرانی مطلق بر 4 دوره گذشته مسابقات فیزیک کلاسیک مستر المپیا، ثابت کرده که یکی از بهترین‌ها در این ورزش است. علاوه بر این بامستد به یک الگوی تمام عیار برای جوانانی تبدیل شده که تمایل دارند از نظر فیزیک بدنی مشابه وی باشند. اخیرا یکی از هواداران کریس بامستد از او خواسته بود تا تمرینات شانه خود را به اشتراک بگذارد. در حالیکه این هوادار انتظار نداشت این فوق ستاره بدنسازی چنین چیزی را در اختیار وی قرار دهد، پادشاه فیزیک کلاسیک بدنسازی جهان نحوه تمرینات شانه خود را بیان کرد. CBum به سوال او با روشی بسیار دقیق پاسخ داد و جزئیات تمرین خود را با طرفدارانش به اشتراک گذاشت. تمریناتی برای تبدیل شدن به کریس بامستد ؛ پیروی از پادشاه فیزیک کلاسیک جهان

شانه ای مانند سی بام می خواهید؟ ؛ برنامه تمرینی کریس بامستد

کریس بامستد الهام بخش بسیاری از جوانان علاقمند به بدنسازی است. و او کسی نیست که از مراقب کارهای روزمره خود نباشد. او به طور منظم تمرینات خود را با طرفدارانش در تمام شبکه‌های اجتماعی خود به اشتراک می‌گذارد. در یک جلسه پرسش و پاسخ در اسنپ چت، طرفداری از کریس بامستد خواست تا تمرینات شانه خودش را در اختیار او قرار دهد. در کمال تعجب طرفداران، CBum روند کامل تمرین شانه خود را در اسنپ چت به اشتراک گذاشت. بامستد تعدادی از حرکات برنامه تمرینی خود را برای داشتن بیشترین اندازه عضلات شانه‌ها ارائه کرده است.

  • پک دک معکوس: 1 ست، 12 تا 15 تکرار. + ست را با همان وزن شروع، در ادامه رها کرده و سپس وقفه‌ای ایجاد کنید
  • پرس دمبل شانه: 2 ست 8 تا10 بار تکرار+ 1 ست وزنه سبک به سنگین و 12 بار تکرار
  • بالا آوردن جانبی کابل: 2 ست به همراه استراحت با هدف 12 بار تکرار اولین ست
  • دستگاه پرس شانه: وزنه‌ای را انتخاب کنید که می‌توانید در هر ست 15 بار تکرار داشته باشید و 2 ست با 10 تکرار را با 30 ثانیه استراحت در بین هر ست انجام دهید. سپس 3 ست را با 15 ثانیه استراحت در بین انجام دهید.
  • بالا آوردن دمبل از جلو با سوپر ست: 3 ست 10 تا 12 تایی
  • کشش تا جلوی صورت: 4 ست بار تکرار با 30 ثانیه استراحت

تمریناتی برای تبدیل شدن به کریس بامستد ؛ پیروی از پادشاه فیزیک کلاسیک جهان بامستد این برنامه تمرینی را برای داشتن شانه‌ای تراشیده با تمرکز بر هر ماهیچه انجام می‌دهد تا ظاهری کامل به شانه خود بدهد. این اولین بار نیست که او در مورد تمرینات ورزشی خود صحبت می‌کند. او اغلب از جلسات تمرینی خود در یوتیوب ویدیو منتشر می‌کند. او چندی پیش روش تمرینی برای ساختن عضلات بزرگ دو سر را به اشتراک گذاشته بود. سی بام در کانال یوتیوبی خود ویدیویی با حضور وان واکر به اشتراک گذاشت که آنها در این ویدیو راز عضلات سه سر و دوسر پشت بازوی کاملا برجسته کریس بامستد را بیان کرده بودند.

بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...