کیم کارداشیان چقدر ثروت دارد؟

توانایی کیم کارداشیان در استفاده از شهرت خود، همراه با مهارت‌های کارآفرینی او، به او اجازه داده است تا به عنوان یک چهره برجسته در صنعت باقی بماند.
کدخبر (226658) | 13 شهریور 1402 | ساعت 15:41
0 224
کیم کارداشیان چقدر ثروت دارد؟
توانایی کیم کارداشیان در استفاده از شهرت خود، همراه با مهارت‌های کارآفرینی او، به او اجازه داده است تا به عنوان یک چهره برجسته در صنعت باقی بماند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، مطمئناً ارزش خالص دارایی‌های کیم کارداشیان از زمان جدایی از کانیه وست کمتر نشده و درواقع، او هرروز بیشتر به موفقیت‌های مالی‌اش اضافه کرده و امپراتوری تجاری‌اش را ازطریق سرمایه‌گذاری‌های مختلف، گسترش داده است. برندهای زیبایی و مد او، در کنار مشارکتش در صنعت عطر، برنامه‌های رئالیتی شو و تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی، به افزایش ثروت قابل توجه‌اش کمک کرده است. توانایی کیم کارداشیان در استفاده از شهرتش، در کنار مهارت‌های کارآفرینی‌اش باعث شده که چهره برجسته‌ای در صنعت باشد. او نه‌تنها ثروتمندترین عضو خانواده کارداشیان - جنر است، بلکه میلیاردر هم هست. دارایی خالص او در حال حاضر 1.7 میلیارد دلار است.

1. برنامه رئالیتی شوی کیم کارداشیان: کارداشیان ها

برنامه رئالیتی شوی تلویزیونی Keeping Up With the Kardashians در سال 2021 به پایان رسید و سفر موفق 14 سال‌های شامل 20 فصل بود را به پایان برد. این برنامه اولین بار در E! و در سال 2007 پخش شد و به‌سرعت تبدیل به یکی از طولانی‌ترین سریال‌های رئالیتی شو در ایالات متحده شد. فصل آخر این برنامه در 18 مارس 2021 پخش شد. کارداشیان‌ها سپس به پلتفرم Hulu نقل مکان کردند تا سری جدید خود را با عنوان The Kardashians راه‌اندازی کنند. اولین فصل این شوی تلویزیونی در 14 آوریل 2022 پخش شد و زندگی آن‌ها را به گونه‌ای به نمایش گذاشت که هرگز قبلاً تجربه نکرده بودند. فصل سوم کارداشیان‌ها در تابستان 2023 پخش شد و فصل چهارم در حال ساخت است. این موضوع ثابت می‌کند که این سریال به اندازه فصل قبلیش موفق بوده است. کیم برای هر فصل این برنامه 7.5 میلیون دلار درآمد دارد.

2. لاین لباس کیم کارداشیان: Skims

ورود موفقیت‌آمیز کیم کارداشیان به دنیای لباس‌های شیک و راحتی، منبع درآمد قابل توجهی برای او ایجاد کرده است. برند اسکیمز نگاهی فراگیر و مثبت به بدن را ترغیب می‌کند و طیف وسیعی از لباس‌های زیر و لباس‌های راحتی ارائه می‌کند که برای ایجاد راحتی و اعتمادبه‌نفس طراحی شده‌اند. اسکیمز با معرفی طرح‌های مدرن و نوآورانه، مفهوم سنتی لباس‌های شیک را هم به چالش می‌کشد. این برند انواع لباس‌های شیک مثل بادی سوت، شلوارک و لباس زیر را ارائه می‌کند که همگی برای داشتن ظاهری زیبا بدون اینکه راحتی را از بین ببرند، طراحی شده‌اند. لباس‌های شیک Skims از مواد نرم و خنک ساخته شده‌اند که به مشتریانش اجازه می‌دهد در طول روز احساس اعتمادبه‌نفس کنند. برند شخصی و شهرت کیم بدون شک به محبوبیت اسکیمز کمک کرده است. دنبال‌کنندگان زیاد و نفوذ گسترده او در رسانه‌های اجتماعی باعث معرفی برند به مخاطبان بیشتری شده است. علاوه‌َبر این، Skims در رسانه‌ها و نشریات مختلف به نمایش درآمده و حضورش را در صنایع مد و زیبایی تثبیت کرده است.

3. خط آرایشی و مراقبت از پوست کیم کارداشیان: KKW Beauty

امپراتوری زیبایی کیم کارداشیان ازطریق برند او، KKW Beauty به شکوفایی‌اش ادامه می‌دهد. او در زمان طلاق از کانیه وست، مالکیت سرمایه‌گذاری‌های تجاریش از جمله لاین تولید لوازم آرایشش را حفظ کرد. KKW Beauty طیف گسترده‌ای از محصولات آرایشی و مراقبت از پوست را ارائه می‌دهد و حضور آنلاینش باعث که در صنعت زیبایی، به یک بازیگر برجسته باشد. KKW Beauty محصولات مختلف آرایشی برای استفاده‌های متفاوتی از جمله چهره، چشم‌ها و لب را تولید می‌کند. این برند، چند محصول آرایشی قابل توجه‌اش مثل کانسیلر و کرم پودر را به طور خاص برای پوشش مؤثر و داشتن ظاهری طبیعی، طراحی کرده است. برند KKW Beauty سایه‌های متنوعی را برای تطبیق با انواع رنگ پوست تولید کرده و کیت‌های کانتور و هایلایت آن به طور خاص برای ایجاد ظاهری زیبا و درخشان و مطابق با طیف وسیعی از محصولات کرم پودر طراحی شده‌اند. پالت‌های سایه چشم از KKW Beauty تنوعی از سایه‌های دست‌چین شده را دارد که به‌وسیله آن‌ها می‌توان آرایش‌های مختلفی، از طبیعی تا دودی را ایجاد کرد. این برند مجموعه متنوعی از محصولات لب هم دارد که شامل رژ لب، خط لب و براق کننده لب است و در رنگ‌های گسترده‌ای قابل دسترس هستند.

4. لاین عطر کیم کارداشیان

کیم کارداشیان علاوه‌بر فعالیت‌های زیبایی، به صنعت عطرسازی هم وارد شده است. او چند عطر به نام خودش عرضه کرده و با تولیدکنندگان عطر همکاری می‌کند تا رایحه‌هایی سبک با تصویر شخصی‌اش تولید کند. این عطرها مورد استقبال طرفداران او و علاقه‌مندان به عطر قرار گرفته و هر رایحه، جنبه متفاوتی از شخصیت کارداشیان را به تصویر می‌کشد. از نت‌های شیرین و گلی گرفته تا رایحه‌های جسورانه و فریبنده، خط عطر او رایحه‌ای را برای هر حالت و مناسبتی ارائه می‌دهد. توجه به جزئیات در بسته‌بندی و ارائه این عطرها، به جذابیت آن‌ها می‌افزاید و آن‌ها را به انتخاب مناسبی برای یک مجموعه جذاب عطری تبدیل می‌کند. چه از طرفداران کارداشیان باشید و چه فقط طرفدار عطرهای باکیفیت، خط عطر او قطعاً ارزش امتحان کردن را دارد.

5. همکاری های کیم کارداشیان در صنعت مد

همکاری کیم کارداشیان با برندها و طراحان مد به موقعیت مالی او کمک کرده است. مشارکت او با نام‌های مطرح در صنعت مد، مثل Balmain، Givenchy و Balenciaga، نه‌تنها جایگاهش را به‌عنوان یک اسطوره مد مستحکم کرده؛ بلکه درآمد قابل توجهی هم به همراه داشته است. این همکاری‌ها به کارداشیان اجازه می‌دهد تا درک بی‌عیب و نقصش را از استایل به نمایش بگذارد و مخاطبان بیشتری را جذب کند. از خطوط لباس گرفته تا لوازم جانبی، همکاری‌های مد او مورد استقبال قرار گرفته و به سرعت فروخته شده است. کارداشیان با توانایی‌اش در ترکیب تجمل و راحتی، خود را به‌عنوان فردی قابل توجه در دنیای مد ثابت کرده است.

6. سرمایه گذاری های کیم کارداشیان

کیم کارداشیان سرمایه‌گذاری زیرکانه‌ای در زمینه املاک و مستغلات و سرمایه‌گذاری‌های دیگر انجام داده است. او چند ملک را برای سود خریده و بازسازی کرده است. علاوه‌بر این، سرمایه‌گذاری او در شرکت‌های مختلف فناوری و استارت‌آپ‌ها، علاقه او را به متنوع کردن سرمایه‌گذاری‌هایش نشان می‌دهد.

7. تبلیغ های کیم کارداشیان در شبکه های اجتماعی

فالوورهای زیاد کیم کارداشیان در شبکه‌های اجتماعی، به ویژه اینستاگرام، او را به اینفلوئنسر محبوب برندهای مختلف تبدیل کرده است. او اغلب برای تبلیغ محصولات و خدمات شرکت‌ها، با آن‌ها همکاری می‌کند و از طریق پست‌های تبلیغاتی و مشارکت با برند، درآمد ایجاد می‌کند. تبلیغات او در رسانه‌های اجتماعی بسیار موفقیت‌آمیز بوده، چون بسیاری از دنبال‌کنندگانش محصولاتی را که او تبلیغ می‌کند، خریداری می‌کنند، فروش و معروفیت برند شرکت‌های همکار را افزایش داده است. توانایی کارداشیان در تعامل و ارتباط مؤثرش با مخاطبان، موقعیت او را به‌عنوان فردی شاخص در دنیای بازاریابی رسانه‌های اجتماعی افزایش داده است.

8. وکالت حقوقی کیم کارداشیان

علاقه کیم کارداشیان به اصلاحات قانونی باعث شده که او به مدافع اصلاح عدالت کیفری و اصلاح زندان تبدیل شود. او از پلتفرم خود برای افزایش آگاهی در مورد مجازات‌های ناعادلانه و دفاع از کسانی که به ناحق زندانی شده‌اند، استفاده کرده است. در حالی که او منبع درآمد مستقیمی از این راه ندارد، مشارکتش برای رسیدن این اهداف، به وجهه و تأثیر عمومی او می‌افزاید.

9. شرکت سهامی خصوصی کیم کارداشیان: شرکای SKKY

در سال 2022، کیم کارداشیان در کنار جی سامونز، شریک سابق شرکت سرمایه‌گذاری جهانی کارلایل، یک شرکت سهام خصوصی به نام SKKY Partners را تأسیس کرد. این شرکت عمدتاً در شرکت‌های تولیدی و رسانه‌ای در بخش‌های مختلفی مثل خدمات سفر، تجارت دیجیتال و الکترونیک سرمایه‌گذاری می‌کند. بر اساس گزارش‌ها،SKKY در حال حاضر به دنبال تأمین حداقل 1 میلیارد دلار سرمایه از سرمایه‌گذاران بالقوه است. کریس جنر، مادر کارداشیان‌ها، به‌عنوان شریک در این شرکت همکاری می‌کند. آخرین اخبار چهره های اینفلوئنسر

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...