تمرینات و رژیم غذایی عجیب بروس لی ؛ از خوردن خون گاو تا مبارزات بوکس

بروس لی علاوه بر انجام تمرینات فیزیکی، به رژیم غذایی خود آگاهی کامل داشت. لازم به گفتن نیست که او یکی از عجیب‌ترین رژیم‌های غذایی را در میان ورزشکاران داشت.
کدخبر (194235) 26 خرداد 1402 | ساعت 11:50
0 349
بروس لی علاوه بر انجام تمرینات فیزیکی، به رژیم غذایی خود آگاهی کامل داشت. لازم به گفتن نیست که او یکی از عجیب‌ترین رژیم‌های غذایی را در میان ورزشکاران داشت.

به گزارش سرخ نیوز، بی شک بروس لی خدای هنرهای رزمی بود که با مهارت، قدرت و سرعت بی نظیر و غیرقابل مقایسه خود توانست در دوران حیاتش بر مبارزات رزمی و فیلم‌های اکشن هالیوودی مسلط شود و هواداران زیادی را پیدا کند. با این بروس لی توان و استقامت بدنی خود را تنها از انجام تمرینات جسمانی و بدنسازی بدست نیاورد و او در تمام سال‌های فعالیت حرفه‌ایش به جنبه‌های دیگری هم توجه داشت که مهمترین آنها رژیم غذایی خاصی بود که وی دنبال می‌کرد. حالا سالها پس از مرگ این اسطوره هنرهای رزمی، افراد زیادی به دنبال اطلاع یافتن از رژیم غذایی سالم لی هستند.

تمرینات و رژیم غذایی عجیب بروس لی ؛ از خوردن خون گاو تا مبارزات بوکسویدئویی از تمرینات بروس لی

اخیرا صفحه اینستاگرامی بروس لی، ویدیویی از تمرینات تناسب اندام این استاد هنرهای رزمی منتشر کرده و نشان می‌دهد بروس لی چگونه چند تمرین مختلف تناسب اندام را انجام و بخش‌های مختلف بدنش را پرورش می‌دهد. این ویدیو نشان می‌دهد که لی چگونه روی حالت دادن به بدن خود کار می‌کند. در یکی از قسمت‌های جالب سه‌شنبه‌های کونگ فو، این برنامه از صفحه اینستاگرام لی پنج تمرینی که او برای حفظ شرایط فیزیکی خود انجام می‌داد را به اشتراک گذاشت. برای بروس لی انجام تمرینات مهارتی مهم بود اما بیش از آن، او بر دستیابی به قدرت کلی تمرکز داشت. لی می‌دانست که تمرین حرکاتش فقط تکنیک‌های مبارزه‌اش را بهبود می‌بخشد. با این حال دستیابی به فرم مناسب برای بروس لی اهمیت زیادی داشت و باعث می‌شد او تمرکز بیشتری داشته باشد.
  او در این ویدیو تمریناتی را انجام می‌دهد که به ورزش کونگ فو ارتباطی ندارد. در ابتدای ویدیو، لی در حال انجام یک مبارزه بوکس دیده می‌شود. سپس تصویری دلچسب از لی در حال دویدن با یک سگ به نمایش درمی‌آید. بروس لی همچنین با دوچرخه ثابت تمرین می‌کند و چندین حرکت پرشی انجام می‌دهد. با این حال این اسطوره هنرهای رزمی در این تمرینات یک رفیق و رقیب را به نام تد ونگ کنار خود داشت که تمریناتش را با وی انجام می‌داد. علاوه بر این، در زیرنویس این ویدیو توضیح داده شده است:

فرم بخشیدن مهارتی است برای نظم دادن به ذهن، افزایش قدرت و تامین استقامت بدن شما.

رژیم بروس لی و موارد غیر قابل تصور

این مبارز افسانه‌ای علاوه بر انجام تمرینات فیزیکی، به رژیم غذایی خود آگاهی کامل داشت. لازم به گفتن نیست که او یکی از عجیب‌ترین رژیم‌های غذایی را در میان ورزشکاران داشت.
رژیم غذایی بروس لی شامل موارد بسیار غیرقابل تصوری بود. در بیوگرافی بروس لی، دوست لی و بازیگر افسانه‌ای جیمز کوبرن فاش کرده که وقتی از رژیم غذایی لی باخبر شده، حسابی ترسیده است. برو لی اعتقاد زیادی به منابع غذایی مانند جینسینگ و عسل ملکه زنبور عسل داشت. او یک شیک پروتئینی عجیب می‌نوشید که شامل پودر پروتئین ریو بلر، آب یخ، شیرخشک، تخم‌مرغ، پوسته تخم‌مرغ، موز، روغن نباتی، آرد بادام زمینی و بستنی شکلاتی بود. با این حال عجیب‌ترین بخش رژیم غذایی او نوشیدن خون گاو بود. خون گاو از آب و پروتئین تشکیل شده است. بنابراین جدا از دریافت پروتئین از اسموتی‌ها و شیک‌ها، لی از مزایای خون گاو نیز بهره مند می‌شد. این فداکاری او در رژیم غذایی و تمریناتش بود که سطح قدرت او را بالا برد و بروس لی را به بزرگترین اسطوره هنرهای رزمی در جهان تبدیل کرد. جدیدترین اخبار چهره ها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...