بازگشت جانی دپ به دزدان دریایی کارائیب منتفی شد

به نظر می‌رسد باید کار جانی دپ به عنوان یکی از بازیگران سری فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب را کاملا تمام شده بدانیم.
کدخبر (193662) | 23 خرداد 1402 | ساعت 07:17
0 295
بازگشت جانی دپ به دزدان دریایی کارائیب منتفی شد
به نظر می‌رسد باید کار جانی دپ به عنوان یکی از بازیگران سری فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب را کاملا تمام شده بدانیم.

به گزارش سرخ نیوز، طبق گزارش های منتشره، جانی دپ بازیگر سرشناس هالیوودی دیگر قصد ندارد تا با کمپانی دیزنی همکاری کند و از همین رو دیگر شاهد حضور او در نقش جک اسپارو برای سری فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب نخواهیم بود.

این در حالی است که جک اسپارو، نمادین ترین شخصیتی است که جانی دپ در کارنامه بازیگری‌اش به ثبت رسانده و حضور در این نقش برای او شهرت و ثروت فراوانی را به همراه داشت. اما حالا به نظر می‌رسد که پرونده کاری او با کمپانی دیزنی برای همیشه بسته شده و این ماجرا به زمان جدایی او از همسر سابقش، امبر هرد برمی‌گردد.

 در جریان دادگاه پرسروصدای جدایی آقای دپ از امبر هرد، خانم هرد او را به سوء استفاده متهم کرد و اگرچه در نهایت جانی دپ در آن دادگاه به پیروزی رسید ولی جنجال های متعددی که در آن زمان به راه افتاد، حالا عواقب زیادی را به همراه داشته.

هنگامی که امبر هرد اتهامات متعددی را به دپ وارد کرده بود، بسیاری از کمپانی ها از جمله دیزنی قراردادشان با آقای دپ را به حالت تعلیق درآوردند و بعد از پیروزی او در دادگاه، اوضاع به نحو دیگری پیش رفت.

حالا جانی دپ دیگر جک اسپارو را نمی‌خواهد

طبق گزارش منتشره در روزنامه دیلی میل، حالا این جانی دپ است که دیگر تمایلی به همکاری با کمپانی دیزنی ندارد و دلیل آن هم پاسخ به رفتار مقامات این کمپانی در جریان برگزاری دادگاه است. حالا جانی دپ به اندازه ای در تصمیم خود ثابت قدم است که حاضر نیست دیگر به هیچ قیمتی در نقش جک اسپارو مقابل دوربین قرار بگیرد؛ حتی اگر به قیمت نادیده گرفتن دستمزد 20 میلیون دلاری برای حضور در قسمت ششم دزدان دریایی کارائیب باشد. جانی دپ در هنگام برگزاری جلسه دادگاه، بیانیه ای درباره قطع همکاری با کمپانی دیزنی منتشر کرده بود و هنوز هم سر تصمیمش ایستاده. اگرچه او تمایلی ندارد تا بار دیگر در نقش دزد دریایی در این فیلم هالیوودی حضور بیابد ولی مقامات کمپانی دیزنی بی صبرانه مشتاقند تا او را به تیمشان برگردانند.

 جری بروکهایمر، تهیه کننده فیلم‌های "دزدان دریایی کارائیب" برای بازگشت جانی دپ به جمعشان ابراز تمایل کرده ولی می‌داند که در نهایت همه چیز به کمپانی دیزنی بستگی دارد. او در سال 2022 در مصاحبه‌ای گفته بود:

باید از مسئولان دیزنی بپرسید. من نمی توانم به این سوال پاسخ بدهم. من دوست دارم تا دپ را در فیلم ببینم. او دوست من و یک بازیگر فوق العاده است و تاسف آور است که زندگی شخصی اش در کارهایی که انجام می دهیم، ورود پیدا کرده است.

گرچه او بی صبرانه منتظر بازگشت دپ است، ولی می داند که کینه شدید دپ از کمپانی دیزنی و رد پیشنهاد همکاری با این کمپانی، از دست او خارج است. با در نظر داشتن اتفاقات اخیر، قابل درک است که دپ این اندازه عصبانی باشد. او در آن دوره علنا به عنوان یک متجاوز معرفی شد ولی در نهایت پیروز دادگاه با امبر هرد لقب گرفت؛ اما ترمیم آسیب های ناشی از چنین ادعایی واقعا کار ساده ای نیست. کمپانی دیزنی حالا باید با واقعیت تلخ ساخت فیلم دزدان دریایی کارائیب بدون جانی دپ کنار بیایید و بعید است که در غیاب او، این فیلم بتواند به موفقیت چندانی برسد؛ چرا که کاپیتان اسپارو، روح و قلب این فیلم بود. جدیدترین اخبار سینما:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...