تنیسوری که 3 برابر رونالدو ثروت دارد!

یون تیریاک، تنیسور سابق رومانیایی با دارایی حدود 3 برابر رونالدو، به عنوان یکی از ثروتمندترین ورزشکاران جهان شناخته می شود.
کدخبر (127058) | 26 دی 1401 | ساعت 14:27
1 251
تنیسوری که 3 برابر رونالدو ثروت دارد!
یون تیریاک، تنیسور سابق رومانیایی با دارایی حدود 3 برابر رونالدو، به عنوان یکی از ثروتمندترین ورزشکاران جهان شناخته می شود.

به گزارش سرخ نیوز، کریستیانو رونالدو ممکن است بیش از 400 میلیون پوند ارزش داشته باشد، اما این ستاره پرتغالی نمی‌تواند به اندازه ثروتمندترین ستاره تنیس جهان، دارایی داشته باشد. یون تیریاک رومانیایی که راکت خود را در سال 1979 آویزان کرد، در طول دوران حرفه‌ای تنیس خود تنها حدود 200 هزار پوند درآمد داشت. اگرچه او در سال 1970 عنوان قهرمانی دونفره فرانسه را به دست آورد و به نیمه نهایی ویمبلدون رسید، اما از شهرت مشابهی مانند رافائل نادال، راجر فدرر یا سرنا ویلیامز برخوردار نبود. تنیسوری که 3 برابر رونالدو ثروت دارد!

میزان ثروت یون تیریاک

تیریاک پس از بازنشستگی از ورزش، مربیگری را آغاز کرد و با افرادی مانند ایلی ناستاسه و بوریس بکر جوان کار کرد. با این حال، او پس از اینکه توجه خود را از تنیس برداشت، به ثروتی دست یافت. این تنیسور قدیمی با مجموعه‌ای از سرمایه گذاری‌های خوب ثروتی به دست آورد که اکنون تصور می‌شود حدود 1.2 میلیارد پوند ارزش داشته باشد. تنیسوری که 3 برابر رونالدو ثروت دارد! به گزارش مجله فوربس این مرد 83 ساله دارای مجموعه‌ای با بیش از 400 مدل از خودروها و موتورسیکلت‌هایی است که قبلا متعلق به آل کاپون، سامی دیویس جونیور و التون جان بوده است. تیریاک ریاست گروه تیریاک را بر عهده دارد که در زمینه‌های مختلفی از املاک و مستغلات گرفته تا خودرو، خدمات مالی و بسیاری دیگر مشارکت دارد. هلدینگ او در خرده فروشی، بیمه و مشاغل هواپیمایی سرمایه گذاری کرده است و در سال 2007 به عنوان اولین میلیاردر رومانی معرفی شد. تنیسوری که 3 برابر رونالدو ثروت دارد!

یون تیریاک و کریستیانو رونالدو

برای جوانی که حتی اکثر مردم کشورش هرگز نامش را نشنیده بودند، چنین ثروتی بی‌نظیر است. این ثروت همچنین به این معنی است که او تقریباً سه برابر رونالدو، بازیکن سابق یوونتوس، رئال مادرید و منچستریونایتد دارایی دارد. قیمت رونالدو که پس از انتقال به النصر توانست به میلیاردها دلار برسد، در حال حاضر حدود 410 میلیون پوند ارزش گذاری شده است. تنیسوری که 3 برابر رونالدو ثروت دارد! ستاره پرتغالی از طریق قراردادهای پرسود با باشگاه‌هایی مانند یونایتد و مادرید و همچنین مبالغ هنگفتی که از قراردادهایی با برند آرمانی، یونیلور، نایک، هربالایف و DAZN جمع آوری کرده، به ثروت قابل توجهی دست یافته است. درباره تنیس بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
احسنت
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...