تهدید مبارز بریتانیایی توسط کانر مک گرگور ؛ در حالی که گرسنه ای، می کشمت! + عکس

آسپینال مبارز سنگین وزن بریتانیایی واکنش عجیبی نسبت به بازگشت کانر مک گرگور به مبارزات UFC داشت که با پاسخ تند مک گرگور همراه شد!
کدخبر (146020) | 04 اسفند 1401 | ساعت 08:35
0 160
تهدید مبارز بریتانیایی توسط کانر مک گرگور ؛ در حالی که گرسنه ای، می کشمت! + عکس
آسپینال مبارز سنگین وزن بریتانیایی واکنش عجیبی نسبت به بازگشت کانر مک گرگور به مبارزات UFC داشت که با پاسخ تند مک گرگور همراه شد!

به گزارش سرخ نیوز، کانر مک گرگور مبارز مطرح UFC، با ادعاهای جنجالی خود به تام آسپینال مبارز بریتانیایی حمله کرده است. مک گرگور ستاره بریتانیایی UFC را تهدید به گرسنگی و کشتن کرده است. آسپینال در مصاحبه اخیر خود گفت که علاقه چندانی به پیشنهاد بازگشت مک گرگور به رینگ پس از دو سال غیبت به دلیل مصدومیت ندارد. مبارز ایرلندی که مسلماً هنوز سرشناس‌ترین چهره در دنیای UFC است، قبل از اینکه با مایکل چندلر در اواخر سال جاری روبه‌رو شود، به عنوان مربی در برنامه تلویزیونی Ultimate Fighter مقابل این مبارز انگلیسی قرار خواهد گرفت.

بی احترامی آسپینال به کانر مک گرگور

  آسپینال مبارز سنگین وزن بریتانیایی، می‌گوید بازگشت مک گرگور او را آزار نمی‌دهد.
برای من، مبارزات هیجان‌انگیزتر از این وجود دارد. 20 مبارزه دیگر وجود دارد که بیشتر به آن‌ها علاقه‌مندم. مبارزه با مک گرگور را می‌پذیرم اما اگر هم لغو شود مرا ناراحت نخواهد کرد.
مک گرگور که هر دو مبارزه آخر خود را به داستین پویریر باخته، در یک پست توئیتری جنجالی بازگشت خود را اعلام کرده اگرچه او این پست را حذف کرده است. تهدید مبارز بریتانیایی توسط کانر مک گرگور ؛ در حالی که گشنه ای، می کشمت! + عکس

واکنش تند کانر مک گرگور به بی احترامی های آسپینال

قهرمان سابق MMA خطاب به آسپینال نوشته:
به قرارداد بچگانه‌ات سایانورا بگو. تو را گرسنه نگه می‌دارم و می‌کشمت. هیچ احترامی هم برایت قائل نیستم. دیگر هرگز نام من را با بی احترامی به زبان نیاور. ماش سیب زمینی. نظراتت را هم برای خودت نگه دار.
تهدید مبارز بریتانیایی توسط کانر مک گرگور ؛ در حالی که گشنه ای، می کشمت! + عکس کانر مک گرگور 34 ساله هفته گذشته به لاس وگاس سفر کرد تا در آغاز  فیلمبرداری فصل جدید Ultimate Fighter حضور داشته باشد. او قبلاً در سال 2015 هم در این برنامه مشارکت کرده بود. مک گرگور باید شش ماه تحت آزمایش مواد مخدر قرار بگیرد تا بتواند مجدداً وارد مسابقات شود. این یعنی او در ماه سپتامبر می‌تواند اولین مبارزه خود را در بازگشت دوباره به رینگ انجام دهد.

واکنش لئون ادواردز به بازگشت کانر مک گرگور به مبارزات UFC

پیروزی بر چندلر می‌تواند مک‌گرگور را در مسیر رویارویی با قهرمان سبک وزن UFC، لئون ادواردز قرار دهد. این مبارز بریتانیایی خود را آماده رقابت با مک گرگور می‌کند. ادواردز می‌گوید:
اگر کانر برگردد و در وزن متوسط به نتایج خوبی دست پیدا کند، من از مبارزه با او استقبال می‌کنم. این یک مبارزه بزرگ برای اروپا خواهد بود، یک مبارزه قابل توجه برای همه. اجازه دهید او برگردد، یک برد خوب در وزن متوسط به دست آورد، سپس می‌توانیم درباره مبارزه احتمالی صحبت کنیم.
درباره کانر مک گرگور بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...