جان سینا قوی ترین ورزشکار کشتی کج است؟ بیگ شو پاسخ می‌دهد! + ویدئو با زیرنویس فارسی

بیگ شو چهره برجسته کشتی کج در گفت‌وگویی از جان سینا به عنوان قوی ترین ورزشکار کشتی کج نام برد.
کدخبر (219823) 25 مرداد 1402 | ساعت 16:19
0 973
بیگ شو چهره برجسته کشتی کج در گفت‌وگویی از جان سینا به عنوان قوی ترین ورزشکار کشتی کج نام برد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، جان سینا بدون تردید یکی از محبوب‌ترین ورزشکاران WWE است که در سال‌های اخیر در هالیوود فعالیت زیادی داشته و یکی از چهره‌های پرمخاطب سینما محسوب می‌شود. بعد از 20 سال فعالیت در دنیای کشتی کج و کسب 16 قهرمانی، سینا این روزها بیشتر روی دنیای سینما متمرکز است و چندی پیش نیز مدعی شده بود که شرایط بدنی‌اش به او اجازه حضور در کشتی کج را نمی‌دهد و وی نمی‌تواند همزمان روی کشتی کج و سینما متمرکز باشد. چندی پیش بیگ شو، یکی دیگر از چهره‌های سرشناس کشتی کج، در گفت‌وگویی به یک سوال هیجان‌انگیز درباره لیفت شدن خودش پاسخ داد. او در دوران فعالیت خود حدودا 230 کیلوگرم وزن داشته و در سال‌های اخیر وزن خود را بین 180 تا 200 کیلوگرم حفظ کرده و یکی از سنگین‌وزن‌ترین کشتی‌کج‌کاران تاریخ بوده است.

پاسخ جالب بیگ شو به یک سوال جالب ؛ جان سینا قوی‌ترین است

لیفت شدن توسط جان سینا برای اجرای فینیشر آلتیتود ادجاسمنت، براک لزنر برای فینیشر F5 و یا گلدبرگ برای اجرای فینیشر جک همر و این که کدام یک از این سه نفر قدرت بیشتری داشته، سوالی بود که از بیگ شو پرسیده شد.
بیگ شو البته منتظر پاسخ پایان سوال نمی‌ماند و با لحنی طنز می‌گوید:
آره، درست میگی، برای فینیشر خوردن خیلی خوبم، اصلا برای همین است که 20 سال در این ورزش حضور داشتم!
او در ادامه گفته:
جان سینا، بدون شک! من با براک لزنر بارها تو رینگ بودم و براک احتمالا انفجاری‌ترین ورزشکاری است که دیده‌ام. براک گاهی به قدری سریع حرکت می‌کند که باعث ترس می‌شود. اما اگر بحث لیفت کردن من باشد، هیچ کسی مانند جان سینا نیست.
بیگ شو همچنین مدعی شد:
او طوری شما را بلند می‌کند که گویا روی بتن قرار گرفته‌اید [کنایه به قدرت و استواری جان سینا زیر این وزن که مانند یک ستون بتنی است!]. هیچ وقت کسی را ندیده‌ام که تا این حد قدرتمند و در عین حال آرام باشد. وقتی شما روی شانه‌های جان سینا هستید نمی‌توانید جایی بروید. او مثل یک ماشین است.

سندی بر ادعای بیگ شو درباره جان سینا

از نخستین روز ورود جان سینا به WWE و لیفت کردن ریکی شی با فینیشر آلتیتود ادجاسمنت آن هم در شرایطی که ریکی شی در آن زمان 160 کیلوگرم وزن داشت، نگاه‌ها به جان سینا جذب شد. در اجرای فینیشر آلتیتود ادجاسمنت، فرد مقابل باید روی شانه لیفت شود و نیاز به انرژی و قدرت زیادی دارد، به خصوص در مقابل کشتی کج کارانی که وزن زیادی دارند. در طول سال‌های اخیر همواره شاهد لیفت‌های عجیب و غریبی از جان سینا بوده‌ایم، هر چند برای افرادی که کشتی کج را به طور حرفه‌ای دنبال می‌کنند این مسائل کاملا عادی شده است. جان سینا بارها گریت کالی 190 کیلوگرمی را لیفت کرده است و ویسکرا که او نیز با وزن 220 کیلوگرم یکی از سنگین‌ترین کشتی کج کاران تاریخ است توسط سینا لیفت شده است. لیفت‌های جالب و خاطره‌انگیز دیگری هم از سینا ثبت شده، مانند دبل آلتیتود ادجاسمنت روی دو نفر اجرا (جی اند جی سکوریتی) شد. سینا این دو نفر را به طور همزمان روی شانه برد، آن هم در شرایطی که این دو روی هم نزدیک به 200 کیلوگرم وزن داشتند.
جان سینا قوی ترین ورزشکار کشتی کج است؟ بیگ شو پاسخ می‌دهد! + ویدئو با زیرنویس فارسی 06 بیگ شو سنگین ترین ورزشکاری نبوده که جان سینا او را لیفت کرده. جان سینا در رسلمنیا 25 همزمان بیگ شو و اج را روی شانه برد و این در شرایطی بود که این دو در آن زمان روی هم 310 کیلوگرم وزن داشتند، یک حرکت خارق‌العاده که فقط از جان سینا و امثال او می‌توان انتظارش را داشت. نکته جالب در ادعای بیگ شو، وزن کمتر سینا نسبت به سایر افرادی است که بیگ شو را لیفت کرده‌اند. در واقع از ورزشکاری با وزن 110 کیلوگرم، در پایان یک مسابقه که گاهی حدود 30 دقیقه و حتی بیشتر طول می‌کشد و انرژی ورزشکار به حداقل رسیده، انتظار چنین لیفت‌هایی نمی‌‌رود، با این حال جان سینا بارها این حرکت فوق‌العاده را تکرار کرده و توانایی بدنی افسانه‌ای خود را به رخ کشیده است. آخرین خبرها از ورزش کشتی کج

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...