جایزه‌ ای برای التیام درد سرقت 10 میلیون دلاری یوسین بولت

یوسین بولت اخیرا جایزه بیلبورد را برای آلبوم Country Yutes دریافت کرد و با اضافه کردن یک جایزه دیگر به لیست افتخارات خود، جایگاهش را در دنیای موسیقی مستحکم‌تر کرد.
کدخبر (141311) | 23 بهمن 1401 | ساعت 16:25
0 141
جایزه‌ ای برای التیام درد سرقت 10 میلیون دلاری یوسین بولت
یوسین بولت اخیرا جایزه بیلبورد را برای آلبوم Country Yutes دریافت کرد و با اضافه کردن یک جایزه دیگر به لیست افتخارات خود، جایگاهش را در دنیای موسیقی مستحکم‌تر کرد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، یوسین بولت پس از شروع بدی که در سال جدید داشت، بالاخره دلیلی برای خوشحالی پیدا کرد. دارنده 9 مدال طلای المپیک لحظاتی را صرف قدردانی از هوادارانی کرد که در روزهای سخت از او حمایت کردند و کنارش حضور داشتند. یکی از بزرگترین دوندگان تاریخ که به خاطر سرمایه‌گذاری‌هایش در صنعت موسیقی قدردانی می‌شود، اکنون جایزه دیگری را در این زمینه بدست آورده و می‌تواند به آن افتخار کند. با وجود اینکه هنوز خبر رضایت بخشی در مورد کلاهبرداری چند میلیون دلاری که بولت قربانی آن شد، شنیده نشده اما این دونده بازنشسته تصمیم گرفته تا زندگی خود را تغییر دهد و شرایط را بهتر کند.

محبوبیت آلبوم یوسین بولت

بولت از محبوبیت زیادی برخوردار است که نه تنها از ستاره‌شدن در ترانه‌ها بلکه از حضور در صنعت موسیقی نیز لذت می‌برد. او اخیرا جایزه بیلبورد را برای آلبوم Country Yutes دریافت کرد و با اضافه کردن یک جایزه دیگر به لیست افتخارات خود، جایگاهش را در دنیای موسیقی مستحکم‌تر کرد. این آلبوم در سال 2021 به رتبه ششم جدول آلبوم‌های بیلبورد رسید و به دنبال آن یوسین بولت و آلبوم جدیدش محبوبیت زیادی در سراسر دنیا پیدا کردند. این ستاره دوومیدانی با به اشتراک گذاشتن این خبر خوشحال کننده با هوادارانش، تصویری از خود در حالی که این جایزه ارزشمند را در دست داشت، منتشر کرد. او از این فرصت استفاده و از طرفدارانش برای حمایت همیشگی آنها قدردانی کرد. او ضمن ابراز قدردانی، نوشت:
از همه هوادارانم تشکر می‌کنم که در هر کاری از من حمایت کردند.
این آلبوم یک سرمایه گذاری مشترک بین بولت و دوست دیرینه و شریک تجاری او Nugent 'NJ' Walker بوده است. از زمان انتشار این پروژه مشترک که شامل 14 آهنگ است، بیش از 1800 آلبوم فروش داشته و بیشترین پخش موسیقی را در هفته اول انتشار خود به دست آورده است.

ضرر 10 میلیون دلاری یوسین بولت

پس از حادثه کلاهبرداری مالی که بولت را تحت تاثیر و تمام پس انداز زندگی او را به تاراج برد، این اتفاق می‌تواند جانی دوباره به این دونده جامائیکایی دهد. چند هفته قبل بخش قابل توجهی از پس انداز دوران بازنشستگی بولت به دلیل یک کلاهبرداری مالی که برای او و چندین نفر دیگر در جامائیکا اتفاق افتاد، از دست رفت. در حقیقت دارایی بولت به همراه 30 نفر دیگر در سهام و اوراق بهادار محدود جامائیکا مورد کلاهبرداری قرار گرفت. گفته می‌شود که بولت در این کلاهبرداری نزدیک به 10 میلیون دلار ضرر کرده است. این در حالی است که سهام و اوراق بهادار محدود جامائیکا در این کلاهبرداری بیش از 1.2 میلیارد دلار از دست داده است. بولت که در سال 2012 حساب خود را باز کرده، پیش از این عنوان کرده بود که 9 میلیون و 998 هزار دلار از او سرقت شده است و تنها 2 هزار دلار برایش باقی مانده است. با توجه به اینکه پرونده در حال پیگیری و بررسی دقیق است، انتظار می‌رود به زودی شکایت وی به نتیجه مشخصی برسد.   بیشتر بخوانید:  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...