جشن طلاق بریتنی اسپیرز با مردان بدون لباس! جنجال های طلاق بریتنی و سام اصغری تمامی ندارد

طبق گزارش‌ها، اصغری در جایی زندگی می‌کند که زمانی «گرم‌ترین آپارتمان در لس‌آنجلس» نامیده می‌شد.
کدخبر (224518) | 06 شهریور 1402 | ساعت 15:52
0 161
جشن طلاق بریتنی اسپیرز با مردان بدون لباس! جنجال های طلاق بریتنی و سام اصغری تمامی ندارد
طبق گزارش‌ها، اصغری در جایی زندگی می‌کند که زمانی «گرم‌ترین آپارتمان در لس‌آنجلس» نامیده می‌شد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، بریتنی اسپیرز و سام اصغری هنوز طلاقشان را نهایی نکرده‌اند، اما ممکن است سر مسائل مالی، توافقاتی انجام داده شده باشند. براساس گزارش‌ها، خواننده تک آهنگ «Toxic» هزینه آپارتمان جدید شوهر سابقش در لس آنجلس را پرداخته است. گفته می‌شود اصغری در ساختمان مرتفعی در نزدیکی بورلی هیلز زندگی می‌کند که زمانی به آن «جذاب‌ترین آپارتمان» شهر می‌گفتند. این ساختمان ۴۰ طبقه امکاناتی مثل استخر، زمین تنیس، سالن بدنسازی، ربات پیش‌خدمت و سرویس رولزرویس دارد. طبق گزارش‌ها، اسپیرز ماهانه 10000 دلار برای این آپارتمان پرداخت می‌کند که در مقایسه با رقم ماهانه 65000 دلاری که برخی برای زندگی در آپارتمان‌های شیک هزینه می‌کنند، ارزان است. Yahoo Entertainment برای تأیید این خبر، با نمایندگان اسپیرز و اصغری تماس گرفته، اما جوابی نگرفته است. جشن طلاق بریتنی با مردان بدون لباس! جنجال های طلاق بریتنی و سام تمامی ندارد

هم خانه جدید بریتنی اسپیرز

از زمان جدایی اصغری و اسپیرز، بریتنی هم‌خانه‌ای جدیدی برای زندگی پیدا کرده: توله سگی به نام اسنو. این ستاره پاپ، روز چهارشنبه در شبکه‌های اجتماعی، هواداران خود را با این سگ جدید آشنا کرد. اسپیرز و اصغری که تنها 14 ماه ازدواج کرده بودند، ظاهراً مسئله حضانت حیوانات خانگیشان را حل کرده‌اند و تصمیم گرفته‌اند که نگهداری از دوبرمن (به نام پورشا) برعهده سام باشد. او در سال 2021 این سگ را به‌عنوان سگ محافظ خریده بود. PETA در بیانیه‌ای از اسپیرز به خاطر خرید یک حیوان خانگی جدید انتقاد کرده است. سازمان حقوق حیوانات در X، که قبلاً توئیتر نامیده می‌شد، نوشت:
با یک پست بانمک، بریتنی اسپیرز سگ‌های مستحق زیادی را که در پناهگاه‌ها به‌شدت نیاز به عشق، یک تخت راحت برای خوابیدن و یک شانس برای زندگی واقعی دارند، نادیده گرفت. او می‌توانست آدم خوبی باشد و حیوانی را به سرپرستی بگیرد، اما در عوض تصمیم گرفت سمی باشد.
اگرچه برخی گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که اسپیرز در بحبوحه طلاق خود از اصغری، تنها و منزوی است، اما این به معنی آماده بودن او برای بازگشت پدرش به زندگیش نیست. منبعی در صحبت با Yahoo، تمایل اسپیرز به آشتی کردن با پدرش، که 13 سال مسائل مالی او را برعهده داشت را تکذیب کرد. با این حال، همین منبع اعلام کرد که او آماده آشتی با مادرش است. این دو پس از چند سال پرفرازونشیب، در ماه می باهم وقت گذراندند و به نظر می‌رسد که بریتنی آماده بازگشت مادرش به زندگی‌اش است. درمورد اصغری هم باید گفت که ظاهراً او از درخواست طلاق پشیمان نیست. به گزارش Us Weekly، او که قبلاً مربی شخصی بوده، جشن طلاق غیررسمی اسپیرز را دیده است. آخر هفته، خواننده «Gimme More» کلیپی از خود در حال رقصیدن در کنار مردان بدون پیراهن به اشتراک گذاشت. در ویدئوی دیگری، یکی از مردان پای او را لیسید. یک منبع به این مجله گفت:
سام مطمئن نیست که بریتنی با برگزاری جشن طلاق و مهمانی با مردان دیگر می‌خواسته توجه او را در شبکه‌های اجتماعی جلب کند یا خیر؛ اما به او مربوط نیست. فقط احساسات او را درمورد جدایی و دانستن اینکه او کار درستی انجام داده را تقویت می‌کند.
آخرین اخبار چهره های موسیقی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...