پوشش مرموز مایلی سایرس؛ چرا سر تا پا سیاه؟

فلسفه مد مایلی سایرس و انتخاب بحث‌برانگیز لباس تمام‌مشکی خارج از صحنه به موضوعی جذاب تبدیل شده است.
کدخبر (221866) | 04 شهریور 1402 | ساعت 06:34
0 208
پوشش مرموز مایلی سایرس؛ چرا سر تا پا سیاه؟
فلسفه مد مایلی سایرس و انتخاب بحث‌برانگیز لباس تمام‌مشکی خارج از صحنه به موضوعی جذاب تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، مایلی سایرس، خواننده 30 ساله، اخیراً در مصاحبه‌ای با مجله بریتانیایی Harper’s Bazaar، درمورد انتخاب لباس‌هایش و علت اینکه وقتی در حال کار کردن نیست، لباس‌های سرتاپا مشکی می‌پوشد، صحبت کرد. با اینکه او عاشق امتحان کردن رنگ‌ها و بافت‌های مختلف روی صحنه است، در زندگی روزمره‌اش ظاهری کلاسیک و مرموز دارد.

تیپ سر تا پا سیاه: کلاسیک، مرموز و بی ادعا

مایلی سایرس به‌خاطر ظاهر جسورانه و همیشه در تغییرش، به‌ویژه هنگام اجرای روی صحنه، مشهور است. با این حال، زمانی که او در کانون توجه نیست، تیپ یک دست مشکی را برای خودش انتخاب می‌کند. او معتقد است این ظاهر کلاسیک، مدی محدود به نسل خاصی نیست و شیک و همیشگی است. مایلی از بی‌ادعا بودن لباس‌های تمام‌مشکی خوشش می‌آید، چون به او اجازه می‌دهد بدون جلب توجه، به زندگی روزمره‌اش برسد. این خواننده توضیح می‌دهد:
من مرموز بودنش و اینکه توجه زیادی به من جلب نمی‌کند را دوست دارم. بعد وقتی روی صحنه هستم، از رنگ و پارچه برای تقویت احساسات موسیقی استفاده می‌کنم.
این تضاد عمدی بین کمد لباس خارج از صحنه و روی صحنه، به او اجازه می‌دهد که جنبه‌های مختلف شخصیت و بیان هنری‌اش را منتقل کند. آیا لباس تمام مشکی مایلی سایرس تصویری مرموز و بی ادعا را تبلیغ می کند؟

هرچه کمتر، بهتر: پذیرش سادگی و صداقت

مایلی سایرس درطول زندگی حرفه‌ای خود، لباس‌های پیچیده و استایل‌های عجیب و غریب را تجربه کرده است. با این حال، او متوجه شده که سادگی اغلب قدرت بیشتری دارد. او به شعار «هرچه کمتر، بهتر» اعتقاد دارد و می‌داند که اضافه کردن تزئينات بیشتر به لباس، لزوماً آن را بهتر نمی‌کند. مایلی به لذت بردن از جوانی و حفظ معصومیت اهمیت می‌دهد. این درس‌هاییست که او از دوران جوانی با کار کردن در صنعت سرگرمی یاد گرفته است. او از زمانی که در جوانی‌اش نسبت به آرایش بی‌توجه بود و به جای اهمیت دادن به نظرات دیگران، به علایق خودش توجه می‌کرد، به خوشی یاد می‌کند. او می‌گوید:
من عاشق زمانی هستم که یک دختربچه بودم، صورتم را نقاشی می‌کردم، فقط به خودم و چیزی که دوست داشتم فکر می‌کردم. هیچ کدام از نظرات گیج‌کننده دیگران که با بزرگ‌تر شدن کم‌کم دریافت کردم، وجود نداشت.
این احساسی است که برای خیلی از افرادی که از آزادی و ابراز وجود بدون فشارهای اجتماعی لذت می‌برند، آشناست. آیا لباس تمام مشکی مایلی سایرس تصویری مرموز و بی ادعا را تبلیغ می کند؟

کمترین روتین مراقبت از پوست: پذیرفتن زیبایی طبیعی

مایلی سایرس علاوه‌بر انتخاب لباس‌هایش، از داشتن کمترین روتین مراقبت پوستی که به پذیرفتن زیبایی طبیعی اهمیت می‌دهد، حمایت می‌کند. او در گذشته با آکنه دست و پنجه نرم کرده، اما فهمیده که با ساده نگه داشتن روتین مراقبت از پوستش، بهترین نتیجه را می‌گیرد. او می‌گوید:
هرچه بیشتر محصولات پوستی‌ام را محدود به نیازهای اساسی کردم، پوستم بهتر شد.
این رویکرد مینیمالیستی برای مراقبت از پوست، نه‌تنها به نفع پوستش است؛ بلکه با طرز فکر او درمورد پذیرفتن اصالت و صداقت در ظاهرش سازگار است. مایلی معتقد است که هیچ چیز جذاب‌تر از کسی نیست که با خودش صادق باشد و احساساتش را آشکارا بپذیرد. او با پرورش خود به‌عنوان یک انسان، این صداقت را ازطریق پوستش هم نشان می‌دهد و از دیگران دعوت می‌کند تا روابط عمیق‌تری باهم داشته باشند. این رویکرد به مراقبت از پوست با اعتقاد کلی او به اهمیت واقعی و شفاف بودن هم‌خوانی دارد. مایلی سایرس، خواننده و اجراکننده‌ی معروف، نگرشی تازه‌ای به مد و زیبایی دارد. پوشیدن لباس تمام‌مشکی خارج از صحنه، باعث می‌شود او مرموز باشد و بدون جلب توجه به زندگی‌اش ادامه دهد. او به‌سادگی و این طرز تفکر که هم در زندگی و هم در مد، کمتر، بهتر است، اهمیت می‌دهد. با داشتن کمترین روتین مراقبت از پوست، او از زیبایی طبیعی و صداقت در ظاهرش دفاع می‌کند که نشان‌دهنده علاقه او به اصیل و وفادار ماندن به خود واقعیست. همانطور که مایلی به‌عنوان یک انسان و یک هنرمند پیشرفت می‌کند، رویکرد منحصربه‌فرد او به سبک و بیانش، بدون شک افراد زیادی را ترغیب می‌کند تا خود واقعیشان را بپذیرند و معصومیت خود را در جهانی همیشه در حال تغییر، حفظ کنند. آخرین اخبار چهره ها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...