جنجال جدید واندا نارا بعد از دیدار با معشوق قدیمی‌اش!

در شرایطی که صبحت آشتی بین دو زوج جنجالی واندا نارا و ایکاردی درمیان است، حالا نارا با نامزد سابقش دیدار کرده است.
کدخبر (179690) | 24 اردیبهشت 1402 | ساعت 10:25
0 205
جنجال جدید واندا نارا بعد از دیدار با معشوق قدیمی‌اش!
در شرایطی که صبحت آشتی بین دو زوج جنجالی واندا نارا و ایکاردی درمیان است، حالا نارا با نامزد سابقش دیدار کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، واندا نارا، همسر مائورو ایکاردی، اخیراً در یک میهمانی با معشوق سابقش L-Gante دیدار کرده است. این در حالی است که این روزها، گمانه‌زنی‌هایی در مورد آشتی او با ایکاردی هم به گوش می‌رسد. این دیدار در شرایطی رخ داده که چینا سوارز، بازیگر معروف آرژانتینی هم در آن جمع حضور داشته؛ چینا سوارز کسی است که چندی پیش واندا او را متهم کرده بود که با همسرش، مائورو ایکاردی ارتباط مخفیانه داشته. در شرایطی که درامای واندا - ایکاردی ادامه دارد / دیدار واندا نارا با معشوق قدیمی اش

جزئیات دیدار واندا نارا و ال گانته

در برنامه Intruders جزئیاتی در مورد دیدار واندا و ال گانته در میهمانی افشا شد و کارشناسان این برنامه به بررسی دیدار واندا با این خواننده معروف، که معشوقش بوده، پرداختند. مارسلا تائورو در این باره گفت:
من حس می‌کنم که واندا تا زمانی که ال‌گانته را ببیند، نتوانسته بوده تا از فکر او خارج شود. به نظر من اتفاقات بیشتری نسبت به آنچه گفته می‌شود، رخ داده.
بعد از این صحبت‌ها، کارینا یاویکولی سؤال حساسی را مطرح کرد:
آیا می‌گوئید که چینا با مائورو ایکاردی ارتباط داشته؟
شنیده می‌شود که پوچی، صاحب اکانت اینستاگرامی Gossipeame، که به بررسی زندگی سلبریتی‌ها می‌پردازد، اعلام کرده که واندا به‌عنوان مدیربرنامه‌های ال گانته، سوار بر همان خودرویی بوده که این خواننده نیز در آن حضور داشته. طبق گزارش‌های منتشره، واندا اخیراً ویدیویی را برای تبلیغ محصولات آرایشی برند خودش منتشر کرده که در آن، حلقه ازدواجش را در دست دارد و لاک قرمز رنگی زده. جالب اینجاست که چند ساعت بعد، ال گانت ویدیویی را منتشر کرد که در آن خودرویی را می‌بینیم که در کنار او حرکت می‌کند و در بخشی از این ویدئو می‌توان دستی با همین لاک‌ها و حلقه‌ای که واندا در ویدیویش در دست داشت را مشاهده کرد. این درحالی است که مائورو ایکاردی همسر واندا نارا، در باشگاهی در ترکیه، فوتبالش را دنبال می‌کند و خبر دیدار آن‌ها در هفته‌های اخیر، گمانه‌زنی‌ها در مورد آشتی این زوج جنجالی را افزایش داده بود. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...