دیدار واندا با همسر سابقش در رستوران/ درمیان گمانه زنی ها درباره آشتی مجدد واندا نارا با ایکاردی

انتشار خبری درباره دیدار واندا نارا، مدل آرژانتینی با ماکسی لوپز همسر سابقش در رستورانی در بوئنوس آیرس آرژانتین، جنجال های فراوانی را به همراه داشته است.
کدخبر (173573) | 09 اردیبهشت 1402 | ساعت 15:06
0 278
دیدار واندا با همسر سابقش در رستوران/ درمیان گمانه زنی ها درباره آشتی مجدد واندا نارا با ایکاردی
انتشار خبری درباره دیدار واندا نارا، مدل آرژانتینی با ماکسی لوپز همسر سابقش در رستورانی در بوئنوس آیرس آرژانتین، جنجال های فراوانی را به همراه داشته است.

به گزارش سرخ نیوز، این زوج در سال 2013 و به واسطه خیانت واندا نارا به لوپز، آن هم با مائورو ایکاردی، دوست و هم تیمی وقت ماکسی لوپز، از هم جدا شدند و حالا تقریبا بعد از 10 سال با یکدیگر دیدارهای داشته اند. در طول این سالها، کشمکش ها و درگیری های متعددی هم میان آنها رخ داد، ولی حالا به نظر می رسد که تلاطم های موجود بین این زوج که سه فرزند مشترک هم دارند، آرام گرفته و نشانه هایی از ارتباطات خانوادگی بین آنها دیده می شود.

جنجال در خانواده ایکاردی : واندا به همسر سابقش بازگشت؟

کریسمس قبل بود که هم واندا نارا وهم ماکسی لوپز در شبکه های اجتماعی اسکرین شاتهایی از یک تماس ویدیویی را منتشر کردند که اندکی بعد از مراسم کریسمس و به مناسب تبریک این روز به هم برقرار شده بود. ژانویه سال گذشته هم این دو در کنار هم در یک مرکز خرید معروف رویت شدند و چند روز بعد ماکسی در حال فوتبال بازی کردن همراه با فرزندانش در سانتا باربارا دیده شد؛ آن هم در منطقه ای که واندا در آنجا یک خانه دارد و در گذشته این زوج در آن خانه در کنار هم زندگی می کردند. حالا پسر بزرگتر واندا و ماکسی که در رده های پایه ای باشگاه ریورپلاته فوتبال بازی می کند، والدینش را برای صرف شامی خانوادگی، بعد از جلسه تمرینی تیمش به رستوران دعوت کرد و دیدار ماکسی و واندا در رستوران، به معنای آن است که جنگ میان آنها پایان یافته و آنها با نشستن بر سر یک میز مشترک در رستوران، نشان دادند که مشکلی بینشان نیست. دیدار واندا با همسر سابقش در رستوران

ماجرای آشتی کنان واندا نارا و مائورو ایکاردی

واندا همراه با کنیس پالاسیوس، دوست صمیمی و جدایی ناپذیرش به رستوران رفت و طبق گفته خبرنگارانی که سریعا خود را به رستوران رسانده بودند، اوضاع کاملا خوب بوده ولی واندا گفتگویی با خبرنگاران انجام نداد و آنچه مسلم است این است که دیدارهای خانوادگی بیشتری انجام می شود که احتمالا در بیشتر مواقع به صورت خصوصی و به دور از چشم تیزبین رسانه هاست. این دیدار در شرایطی رخ داده که در روزها و هفته های اخیر صحبت های زیادی درمورد آشتی کنان واندا نارا و مائورو ایکاردی به گوش می رسد و پست های اینستاگرامی آنها حکایت از آن دارد که این زوج جوان بعد از جدایی از یکدیگر، حالا دوباره به هم بازگشته اند. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...