مائورو ایکاردی چگونه عاشق واندا نارا شد؟

واندا نارا در یک برنامه تلویزیونی گفت که چرا مائورو ایکاردی عاشق او شده است.
کدخبر (165937) | 24 فروردین 1402 | ساعت 22:04
0 237
مائورو ایکاردی چگونه عاشق واندا نارا شد؟
واندا نارا در یک برنامه تلویزیونی گفت که چرا مائورو ایکاردی عاشق او شده است.

به گزارش سرخ نیوز، واندا نارا، این روزها مجری نسخه آرژانتینی مسابقه تلوزیونی مستر شف (MasterChef) است. اجرای این برنامه، سبب ارتباط دوباره واندا نارا و مائورو ایکاردی شد و به‌نظر می‌رسد که روابط این دو چهره مشهور، دوباره در حال شکل گرفتن است. سال گذشته بود که هم واندا و هم ایکاردی، طرف مقابل را به خیانت متهم و از یکدیگر جدا شدند.

حالا واندا نارا از دستورپختی که باعث شد رابطه او با کاپیتان سابق اینتر بهبود یابد، پرده برداشت. مائورو ایکاردی که به‌عنوان مهمان در مسابقه آشپزی مستر شف حاضر شده بود، گفت که در پختن گوشت تبحر خاصی دارد؛ در این بین، واندا نارا به میان کلام او آمد و گفت بعضی از دستورات پخت غذا، نیازی به کتاب‌های آشپزی ندارند. 

مائورو ایکاردی ضمن تعریف از همسر سابقش، خطاب به هئیت داوران مسابقه گفت:

واندا، پای سیب‌های فوق‌العاده را می‌پزد. پای سیب او، هر شخصی را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

واندا نارا در تکمیل صحبت‌های همسر سابقش، گفت:

مائورو بخاطر همین پای سیب عاشق من شد! البته خود او یک آشپز فوق‌العاده در خانواده ما بود و در پختن انواع گوشت، تخصص داشت

مائورو ایکاردی گفت که آشپزی و خلاقیت در پختن گوشت را از پدرش آموخته است.

مائورو ایکاردی چگونه عاشق واندا نارا شد؟

حضور غافل‌گیرکننده مائورو ایکاردی در مسابقه آشپزی تلویزیونی مسترشف که اجرای آن برعهده واندا ناراست، باعث به وجد آمدن مخاطبان شد. این ملاقات ناگهانی اما سوالات بسیاری را برای همه ایجاد کرد و یکی از آن سوالات، این بود که آیا این زوج جنجالی رابطه خود را از سر خواهند گرفت؟ پیش از این، واندا نارا در مصاحبه‌ای یکی از دلایل جدایی خود از مائورو ایکاردی را مخالفت این مهاجم آرژانتینی با پیوستن او به برنامه‌های تلویزیونی و درخواست وقت گذراندن بیشتر واندا با خانواده خود دانسته بود.

جنجال در آرژانتین ؛ واندا نارا جای چه کسی را گرفت؟

پیش از واندا نارا، سانتیاگو دل مورو به مدت سه فصل اجرای برنامه مستر شف را برعهده داشت تا این که جای خود را به همسر سابق مهاجم پیشین تیم ملی آرژانتین داد. حضور واندا به عنوان مجری در این برنامه، طوفانی در شبکه‌های اجتماعی به پا کرد و واکنش‌های بسیاری را برانگیخت.

برخی از مخاطبان این برنامه، انتخاب واندا نارا به عنوان مجری جدید آن را انتخابی درست قلمداد و اجرای او را تحسین کردند. واندا نیز در پاسخ به هوادارانش متواضع بود و از پاسخ مثبت مخاطبان قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...