جنجال یک نظرسنجی تلویزیونی ؛ طرفداران پیکه و شکیرا به جان هم افتادند !

اخیرا یک نظرسنجی در شبکه های مختلف اجتماعی در رابطه با زوج شکیرا و پیکه توسط Fiesta یک برنامه تلویزیونی انجام شده است.
کدخبر (156563) | 27 اسفند 1401 | ساعت 23:10
0 144
جنجال یک نظرسنجی تلویزیونی ؛ طرفداران پیکه و شکیرا به جان هم افتادند !
اخیرا یک نظرسنجی در شبکه های مختلف اجتماعی در رابطه با زوج شکیرا و پیکه توسط Fiesta یک برنامه تلویزیونی انجام شده است.

به گزارش سرخ نیوز، گزارش‌های یک نظرسنجی نشان می‌دهند که شکیرا نسبت به پیکه بیشتر مورد حمایت طرفداران قرار گرفته است. شکیرا ستاره بسیار پرطرفدار کلمبیایی همچنان بحث و جدل را در رابطه با پیکه ادامه می‌دهد و آهنگ جدید او در رابطه با پیکه و کلارا چیا نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد. Fiesta یک برنامه تلویزیونی است که اخیرا یک نظرسنجی را در شبکه های مختلف اجتماعی در رابطه با این زوج انجام داده است. از این سوالات می‌توان به «آیا این موضوع بیش از حد ادامه پیدا نکرده است؟»، «به نظر شما آیا این ستاره کلمبیایی در متن آهنگ خود زیاده روی نکرده است؟»، «آیا کلارا چیا مستحق تمام این بحث ها می‌باشد؟» کسانی که در این برنامه شرکت کردند نظرات متفاوتی در پاسخ به سوالات مختلف داشتند. این تفاوت نظر به جایی کشیده شد که اما گارسیا مجبور شد بین سائول اورتیز و آریلو مانزانو میانجیگری کند. بیاتریز کورتازار از شکیرا حمایت کرد در حالی سائول اورتیز تقریبا در تمام موارد از پیکه حمایت کرد. نه تنها شرکت کنندگان این برنامه بلکه کسانی که در نظرسنجی این برنامه نیز شرکت کردند به دو دسته تقسیم شده اند.

وقتی آهنگ‌هایی بر علیه پیکه ، شکیرا را تاریخ‌ساز کرد !نظر مردم در رابطه با جدال بین شکیرا و پیکه

اولین سوال این بود: «چه کسی در این اتفاق بیشتر آسیب دیده است؟» 34.4 درصد مردم در پاسخ به این سوال گزینه «هر دو» را انتخاب کردند، 26.5 درصد پیکه و 16.7 درصد از مردم شکیرا را انتخاب کردند. سوال بعدی این بود: «آیا وارد کردن مادر شوهر سابق شکیرا توسط او به این ماجرا کار درستی بود؟» 53 درصد از مردم یعنی بیش از نیمی از نفراتی که در این نظرسنجی شرکت کردند با این موضوع مخالف هستند. این در حالی است که 15.6 درصد نیز با این کار موافق بودند. سوال بعدی این بود که «آیا شکیرا در انتشار پیام های مختلف در آهنگ های خود خوب عمل کرده است؟» 54.9 درصد از شرکت کنندگان مخالف بودند و 36 درصد از آن حمایت کردند. نکته جالب اینجاست که با افزایش سن شرکت کنندگان، میزان مخالفت با این سوال بیشتر می‌شود. در سوال بعدی این موضوع مطرح شده بود که «این اتفاق به نفع کیست؟». 56.1 درصد از شرکت کنندگان این موضوع را به نفع شکیرا می‌دانند در حالی که فقط 6 درصد فکر می‌کنند که پیکه از این اتفاقات سود می‌برد. در سوال بعدی پرسیده شده بود که «چه کسی از روی کینه رفتار می‌کند؟». 68.1 درصد از مردم در جواب این سوال شکیرا را چنین فردی دانستند در حالی که فقط 4.2 درصد به پیکه رای دادند. سوالی دیگر به «بی وفایی» آن ها پرداخته بود. جرارد پیکه در این سوال بسیار بیشتر از شکیرا رای آورد و به عقیده شرکت کنندگان، پیکه نسبت به شکیرا بی وفا بوده است. آن ها مطمئن هستند که ارتباط پیکه و کلارا چیا پیش از جدایی پیکه و شکیرا بوده است. در سوالی دیگر نقش کلارا چیا در این جدایی پرسیده شده بود. 48.1 درصد از شرکت کنندگان او را مقصر می‌دانند در حالی که 36.1 درصد باور دارند که کلارا چیا هیچ نقشی در این مورد نداشته است. اکثرا رای دهندگان جوان باور دارند که کلارا مقصر بوده است. در نهایت نیز در رابطه با آینده کلارا و پیکه به عنوان یک زوج پرسیده شد. 50.2 درصد از افراد شرکت کننده معتقدند که رابطه آن ها شکست خواهد خورد در حالی که تنها 13.5 درصد از شرکت کنندگان باور دارند که آینده خوبی پیش روی آنهاست. شرکت کنندگان بالای 65 سال اکثرا معتقدند که رابطه آن ها شکست خواهد خورد.

درماندگی جرارد پیکه ؛ فرار از دست پاپاراتزی ، شکیرا و دیگرانشکیرا بیش از پیکه و کلارا رای آورده است

در مجموع با در نظر گرفتن تمامی آرا به سه امتیاز خواهیم رسید: 6، 5.9 و 4.7. به نظر شما بیشترین متعق به کدامیک از سه ضلع این مثلث عشق است؟ شکیرا با امتیاز 6 بیشترین رای را از آن خود کرد در حالی که کلارا چیا و پیکه به ترتیب با 5.9 و 4.7 امتیاز در رتبه دوم و سوم این نظرسنجی قرار گرفتند.

بحث و جدل ها درباره پیکه و شکیرا انتها ندارد!

جرارد پیکه ستاره سابق تیم بارسلونا در برنامه Catalan Radio حضور پیدا کرد. گزارشگر این برنامه از او در رابطه با حضور نامزد سابقش در برنامه Tonight Show پرسید. به نظر می‌رسد که پیکه به هیچ عنوان پشیمان نیست. او در پاسخ گفت:
اگر به گذشته برگردم باز هم همین کار را انجام می‌دهم.
گزارشگر در این مصاحبه از پیکه در رابطه با احساس و نظرش در مورد حضور شکیرا در برنامه جیمی فالون پرسید. جیمی فالون یک کمدین بسیار محبوب است که برنامه Tonight Show نیز متعلق به اوست. این برنامه یکی از پر بیننده ترین برنامه های آمریکاست. شکیرا به همراه Bizzarrap رپر معروف آرژانتینی در این برنامه حضور پیدا کرد و به همراه او آهنگ BZRP Session 53 را اجرا کرد. این آهنگ تاکنون رکوردهای زیادی را در جهان جا به جا کرده است. شکیرا در این آهنگ در رابطه با پیکه و کلارا چیا نامزد جدیدش صحبت می‌کند. زمانی که گزارشگر از پیکه در این مورد سوال کرد، او در پاسخ گفت:
دوست ندارم راجع به این موضوع صحبت کنم. من و شکیرا یک مسئولیت مهم داریم و این مسئولیت نگهداری و حفاظت از فرزندانمان است. اما هر کسی تصمیمات زندگی خودش را می‌گیرد.
هر روز صحبت های جدیدی از این دو در رابطه انجام می‌شود و معلوم نیست که چه زمانی این قائله خاتمه خواهد یافت. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...