جی کاتلر از روزهای سخت جوانی خود می‌‌گوید؛ من روزی 13 ساعت کار می‌ کردم

جی کاتلر اسطوره بدنسازی اخیرا در مصاحبه ای ضمن اشاره به مسیر سختی که در این حرفه پشت سرگذاشته گفت: «من با ادامه دادن مسیر سرانجام به قله رسیدم.»
کدخبر (186555) | 09 خرداد 1402 | ساعت 14:43
0 1589
جی کاتلر از روزهای سخت جوانی خود می‌‌گوید؛ من روزی 13 ساعت کار می‌ کردم
جی کاتلر اسطوره بدنسازی اخیرا در مصاحبه ای ضمن اشاره به مسیر سختی که در این حرفه پشت سرگذاشته گفت: «من با ادامه دادن مسیر سرانجام به قله رسیدم.»

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، جی کاتلر اسطوره بدنسازی حالا در آستانه پنجاه سالگی قرار دارد و به‌ سختی مشغول آماده‌سازی خود در جریان چالش Fit for 50 است. اگرچه «بچه کامبک» توانست در طی دوران حرفه‌ای خود به قله‌ی جهان بدنسازی دست یابد اما گویا به این زودی‌ها قصد ندارد خود را از تمرینات سخت و فشرده مرخص کند. هیچکدام از موفقیت‌های جی کاتلر آسان برای او حاصل نشدند. او هر بخش از اندام استثنایی خود را با تلاش و تحمل مشقت‌های فراوان به بار نشانده است و عشق او به بدنسازی محرک اصلی و دائمی‌اش در این مسیر بوده است. جی کاتلر اسطوره بدنسازی کاتلر با وجود اینکه آخرین فرزند خانواده خود بوده است اما موفق شده همواره راهش را در حوزه‌ی تحصیل، تمرین و کسب‌وکار باز کند و بار اصلی را نیز در تامین معاش خانواده خود بر عهده داشته است. اسطوره در پست آخر خود در فضای مجازی به بیان شماری از دشوارترین برهه‌های زندگی خود پرداخته است. کاتلر می‌گوید که یک چیز و فقط یک چیز بوده که توانسته او را در رویارویی با این چالش‌های عظیم یاری کند.

مسیر دشوار جی کاتلر برای رسیدن به اوج

جی کاتلر اخیرا در شبکه‌های اجتماعی به صحبت درباره مسیر موفقیت خود و نظم و انضباطی که می‌بایست در این مسیر از آن برخوردار می‌بود پرداخته است. این بدنساز آمریکایی می‌گوید که از هیچ فرصتی برای تمرین کردن چشم نپوشیده است. حتی در طی تعطیلات. حتی در زنگ‌های تفریح مدرسه: جی کاتلر اسطوره بدنسازی
من همیشه در حال تلاش بودم. پیش از رفتن به مدرسه، پس از آن، در ایام تعطیلات، آخر هفته‌ها، همیشه. این چیزی بود که بنیان کار من در بدنسازی را استوار ساخت.
جی کاتلر می‌گوید که گاهی برنامه و مشغله‌هایش آنقدر سنگین و فشرده می‌شدند که فقط دعا می‌کرد تا بتواند از پسش بربیاید:
من هر روز دعا می‌کردم! شوخی نمی‌کنم. از خواب بیدار می‌شدم و از خدا می‌خواستم که کمکم کند تا بتوانم این برنامه فشرده و پرمشغله را هرطور که شده مدیریت کنم. من ساعت شش صبح از خواب بیدار می‌شدم و تا هفت شب بی‌وقفه کار می‌کردم. چاره‌ای جز این نداشتم. و بگذارید به شما بگویم، من به خودم افتخار می‌کردم. این چیزی بود که پدرم از من انتظار داشت. گمانم او هم به من افتخار می‌کرد.
با این حال مشغله‌های فراوان جی کاتلر در زندگی باعث نشد که او عشقش به بدنسازی را فراموش کند. خوشبختانه جی از حمایت پدر نیز در این خصوص برخوردار بود. هرچند که پدرش در ابتدا مخالف دنبال کردن بدنسازی توسط کاتلر بود.

مخالفت ابتدایی خانواده جی کاتلر با تصمیم او

جی کاتلر می‌گوید که در وقتی تازه تصمیم گرفته بود که ورزش بدنسازی را به‌طور جدی پیگیری کند خانواده‌اش چندان با این تصمیم همراه نبودند. آن‌ها در ابتدا به او می‌گفتند که آیا مطمئنی که می‌توانی از این طریق امرار معاش کنی؟ اما امروز همه می‌دانند که کاتلر نه‌ تنها توانست از طریق بدنسازی حرفه‌ای امرار معاش کند بلکه به ثروت هنگفتی نیز دست یافت: جی کاتلر اسطوره بدنسازی
من با ادامه دادن مسیر سرانجام به قله رسیدم.
کاتلر با وجود اینکه سال‌هاست که از رقابت حرفه‌ای خداحافظی نموده اما هنوز هم روزهای خود را به‌شدت پرمشغله دنبال می‌کند و سعی می‌کند تناسب اندام فوق‌العاده خود را حفظ نماید. گرچه بی‌تردید اوضاع نسبت به سال‌های جوانی او تغییر کرده و کاتلر نیز آموخته است که خود را با این تغییرات وفق دهد. ترجیح بچه کامبک این است که حالا تمرینات خود را بدون استفاده از مکمل‌ها و حتی بدون بهره‌گیری از تکنولوژی دنبال کند. او حتی علاقه‌ای به پخش موزیک در حین تمرین کردن هم ندارد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...