فلش بک؛ جی کاتلر و پیش بینی موفقیت هادی چوپان 3 سال قبل از قهرمانی + ویدئو با زیر نویس فارسی

جی کاتلر قهرمان 4 دوره مستر المپیا و چهره برجسته دنیای بدنسازی در سال 2019 و در گفت‌وگویی پیش از مستر المپیا، درخشش هادی چوپان در این مسابقات را پیش بینی کرده بود.
کدخبر (221810) 31 مرداد 1402 | ساعت 11:18
0 504
جی کاتلر قهرمان 4 دوره مستر المپیا و چهره برجسته دنیای بدنسازی در سال 2019 و در گفت‌وگویی پیش از مستر المپیا، درخشش هادی چوپان در این مسابقات را پیش بینی کرده بود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، جی کاتلر به طور قطع یکی از برجسته ترین بدنسازان تاریخ است. قهرمان 4 دوره مستر المپیا همواره با اظهارات منطقی و به دور از جانبداری خود شناخته شده و در تمام سال‌های قهرمانی و بعد از آن، به عنوان چهره‌ای موفق روی استیج و بیرون آن شناخته شده است. کاتلر همواره پای ثابت پادکست‌های بدنسازی بوده و عمدتا در پادکست شخصی خود و گاهی در سایر پادکست‌ها اقدام به اظهار نظر درباره مسائل مختلف بدنسازی می‌کند. اظهارات او نیز همواره مورد توجه رسانه‌ها بوده و کاتلر نیز در تلاش بوده تا در اظهارات خود، فردی متفاوت نسبت به بدنه جامعه بدنسازی باشد.

روزی که جی کاتلر درخشش هادی چوپان را پیش بینی کرد

سال 2019 سال درخشانی برای هادی چوپان بود. او بعد از قهرمانی در دسته 212 پوند مسابقات جایزه بزرگ کره جنوبی 2018، مجوز حضور در دسته 212 پوند مستر المپیا را کسب کرده بود اما او رویای حضور در دسته اوپن را داشت. در تابستان سال 2019 و دو ماه پیش از مستر المپیا، هادی چوپان با قهرمانی در ونکوور پرو در دسته اوپن نیز کوالیفای شد و در آن زمان، او حق این انتخاب را داشت که در دسته اوپن یا 212 پوند مستر المپیا روی استیج برود.
فلش بک؛ جی کاتلر و پیش بینی موفقیت هادی چوپان 3 سال قبل از قهرمانی + ویدئو با زیر نویس فارسیدر آن زمان هادی مشکلات زیادی برای دریافت ویزای آمریکا داشت و حضور او در مستر المپیا تا آخرین لحظات یک علامت سوال بزرگ بود. جی کاتلر همان روزها و پیش از نخستین حضور هادی چوپان در مستر المپیا در گفت‌وگویی درباره این بدنساز ایرانی صحبت کرده بود. کاتلر ضمن اشاره به اینکه اطلاعی از دلیل محدودیت‌های ویزا برای بدنسازان ایرانی ندارد، مدعی شده بود که هادی باید بتواند در مستر المپیا شرکت کند. در ادامه او درباره اینکه حضور هادی در دسته 212 پوند یا اوپن صحبت کرد و مدعی شد حضور او در دسته 212 پوند اشتباه بزرگی خواهد بود، چرا که او رقیبی در آن دسته نخواهد داشت به راحتی قهرمان خواهد شد.

صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


کاتلر در این باره یک قدم جلوتر رفت و مدعی شد که حتی با حضور فلکس لوئیس در این دسته نیز هادی چوپان شانس اول قهرمانی دسته 212 پوند بوده. در ادامه کاتلر مدعی می‌شود که هادی در دسته اوپن در میان 5 نفر برتر خواهد بود و حتی شانس حضور در میان سه نفر برتر است.  

ویدئو: پیش بینی موفقیت هادی چوپان در مستر المپیا توسط جی کاتلر + زیر نویس فارسی

5 روز پیش از مستر المپیا 2019، هنی رامبد مربی هادی چوپان حضور او در دسته اوپن مستر المپیا را تایید کرد. هادی در نخستین تجربه خود در مستر المپیا، بالاتر از نامداری چون دکستر جکسون، رولی وینکلار و سدریک مک میلان و بعد از برندون کوری و ویلیام بوناک در جایگاه سوم قرار گرفت تا پیش‌بینی جی کاتلر کاملا محقق شود.

هوش بالا و نظرات بدون تعصب جی کاتلر

نظرات خارج از تعصب و منطقی و هوش بالای جی کاتلر زبانزد خاص و عام است و او حتی در مسائل اقتصادی و تجاری خود حتی در سال 2002 و علی رغم حضور در مستر المپیا و در روزهایی که سابقه نایب قهرمانی در مستر المپیا را داشت، موفق شد با فاصله گرفتن مقطعی از بدنسازی، موفقیت‌های تجاری را برای خود رقم بزند و در بازگشت به مسابقات نیز افتخارآفرینی را ادامه دهد. در تمام سال‌هایی که هادی چوپان در مستر المپیا حضور داشته، بسیاری از رسانه‌ها توجهی به هادی چوپان نداشته‌اند و برخی دیگر نیز تنها این بدنساز ایرانی را تخریب کرده‌اند. جی کاتلر و میلوس سارسف جزء معدود افراد فعال در بدنسازی بودند که به دور از تعصب درباره این بدنساز ایرانی صحبت کرده‌اند و این موضوع در تمامی اظهار نظرهای این دو دیده می‌شود. فلش بک؛ جی کاتلر و پیش بینی موفقیت هادی چوپان 3 سال قبل از قهرمانی + ویدئو با زیر نویس فارسیجی کاتلر برخلاف اغلب افراد فعال در بدنسازی، فردی فروتن بوده و در شرایطی که در این رشته ورزشی بدنسازان همواره به مسائل مختلف اعتراض دارند و در اکثر مواقع ناکامی خود را نمی‌پذیرند، جی کاتلر جزء معدود چهره‌هایی بوده که حتی بعد از شکست با ورژن استثنائی بدنی خود در سال 2001، هیچ گاه واکنش منفی از خود نشان نداد. آخرین اخبار بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...