از هادی چوپان بترسید؛ گفت‌وگوی جذاب سارسف و کاتلر درباره مدعیان مستر المپیا 2023 + ویدئو با زیرنویس فارسی

جی کاتلر در گفتگو با میلوس سارسف درباره مسابقات مستر المپیا 2023: «هادی چوپان در حال کار است و این باید موجب ترس تمامی رقبای او باشد.»
کدخبر (218933) 22 مرداد 1402 | ساعت 10:49
1 545
جی کاتلر در گفتگو با میلوس سارسف درباره مسابقات مستر المپیا 2023: «هادی چوپان در حال کار است و این باید موجب ترس تمامی رقبای او باشد.»

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، مسابقات مستر المپیا 2023 کمتر از سیزده هفته دیگر به انجام خواهد رسید. در این فاصله دو اسطوره و چهره برجسته دنیای بدنسازی یعنی جی کاتلر و میلوس سارسف به بحث درباره مدعیان عنوان قهرمانی این مسابقات در دسته آزاد پرداخته‌اند. آنها در این گفتگو درباره شانس قهرمانی نام‌هایی چون هادی چوپان، سامسون داودا، هانتر لابرادا و اندرو جکد به صحبت پرداخته‌اند. سال گذشته در مستر المپیا یک شگفتی بزرگ رقم خورد. قهرمان دو دوره قبلی این مسابقات یعنی بیگ رامی تاج و تخت خود را به هادی چوپان واگذار کرد و ساندو برای نخستین بار به ایران آمد. در این مسابقات درک لانسفورد و نیک واکر نیز به‌ترتیب دوم و سوم شدند.لانسفورد که اولین تجربه حضور خود در دسته آزاد را پشت سر می‌گذاشت در مستر المپیا 2022 توانست عملکرد تحسین‌برانگیزی را از خود بجا بگذارد و عنوان نایب قهرمانی این دسته را مال خود کند.

سامسون داودا برای قهرمانی در مستر المپیا 2023 به چه چیزی نیاز دارد؟

در ماه می بود که بحث‌ها پیرامون قهرمان بعدی مستر المپیا شدت گرفت. در این ماه سامسون داودا و درک لانسفورد با پکیجی به‌شدت تاثیرگذار در فیگورگیری افتخاری پیتسبورگ پرو 2023 حاضر شدند. طرفداران بدنسازی منتظرند در مستر المپیا 2023 یک رقابت پرستاره و نزدیک را میان مدعیان دسته آزاد شاهد باشند. میلوس سارسف که مربی سامسون داودا است اعتقاد دارد که شاگردش از ظرفیت‌های قهرمانی در مستر المپیا 2023 برخوردار است. با این حال داودا برای کسب ساندو نیاز دارد که پیشرفت قابل ملاحظه‌ای را در عضلات پشتی خود ایجاد کند. سارسف و جی کاتلر در قسمت اخیر پادکست کاتلر به صحبت درباره شانس‌های قرارگیری در بین پنج نفر نخست مسابقات پیش رو پرداخته‌اند.

گفت‌وگوی جی کاتلر و میلوس سارسف درباره مستر المپیا 2023

جی کاتلر در ابتدای این گفتگو گفته است که به‌شدت تحت تاثیر تمرینات قدرتی اخیر هادی چوپان قرار گرفته است و می‌گوید که این تمرینات باید موجب ترس رقبای او باشند:

چوپان در حال کار است. او به‌شدت مشغول کار بوده و این ترسناک است. این باید ترس همه رقبای او را بر انگیزد. تمرینات او تحت فشار بسیار بالا دنبال می‌شود.

میلوس سارسف نیز در تایید جی کاتلر گفته است:

هادی چوپان شانس اول قهرمانی است. این به این خاطر است که اگر چوپان بتواند کاندیشنینگ خود را در مدت باقیمانده ارتقا دهد حتی با پکیجی بهتر از پکیج قبلی خود پا به مستر المپیا 2023 خواهد گذاشت. به‌نظرم اندام او در این مسابقات حتی از دوره قبلی نیز بهتر خواهد بود.

ویدئو: صحبت‌های جی کاتلر و میلوس سارسف درباره هادی چوپان (اپیزود 89 کاتلر کست) با زیرنویس فارسی اختصاصی سرخ نیوز

جی کاتلر با نگاهی به سایر مدعیان دسته آزاد می‌گوید که به‌نظرش بعید خواهد بود که درک لانسفورد و هادی چوپان را در جمع دو نفر برتر مسابقات نبینیم:

از حیث عضلات پشت درک لانسفورد بهترین بدنساز دنیاست و در عین حال از حیث عضلات جلو هادی چوپان بهترین است. حالا اگر کسی پیدایش شود که بتواند از حیث هر دوی اینها ترکیب بهتری ارائه دهد، یا اینکه هادی و درک بتوانند ضعف‌های نسبی خود را برطرف کنند انتخاب فرد قهرمان چندان دشوار نخواهد بود.

اما بنظرم پایین آوردن چوپان و لانسفورد از دو جایگاه نخست برای سایر مدعیان کار بسیار سختی خواهد بود. من می‌دانم که تو امید زیادی را به سامسون بسته‌ای. نمی‌دانم که آیا سامسون داودا، هانتر لابرادا، نیک واکر یا حتی برندون کوری قادر خواهند بود خود را به سطح هادی چوپان و درک لانسفورد برسانند یا نه.

ضعف های هادی چوپان از نظر میلوس سارسف

وقتی از میلوس سارسف درباره ضعف‌های احتمالی هادی چوپان پرسیده شد این مربی صاحب‌نام بدنسازی پاسخ داد:

کاندیشنینگ عضلات پشت هادی به‌خوبی کاندیشنینگ عضلات جلو او نیست.

میلوس سارسف با اشاره به سال‌های گذشته می‌گوید که هادی چوپان در مستر المپیا 2019 و همینطور مسابقات سال 2021 نیز شانس زیادی برای کسب ساندو داشت. جی کاتلر از سارسف پرسیده است:

ما در شبکه‌های اجتماعی می‌شنویم که می‌گویند هادی عصبانی است؛ هادی کسانی را به‌طور مرموز خطاب قرار داده است و فلان پست جنجالی را در اینستاگرام گذاشته است. آیا چنین چیزی را در هادی می‌بینی؟ آیا او در تلاش است تا بگوید که نباید او را فراموش کنیم؟

سارسف پاسخ داده است:

او به این کارها احتیاجی ندارد. او هرگز زیاد هم اهل صحبت کردن نبوده است. او در سال 2019 بدون هیچ سروصدایی در مستر المپیا حاضر شد. هادی در آن سال می‌توانست در دسته 212 پوند نیز رقابت کند اما ترجیح داد که در دسته آزاد حاضر شود. او مقام سوم را در آن سال کسب کرد درحالیکه می‌توانست قهرمان نیز بشود. به‌نظرم چوپان در سال 2021 نیز می‌توانست به‌عنوان قهرمان انتخاب شود.

هادی چوپان و تمرین وحشتناک اسکات ماشین 540 کیلویی + ویدئوظرفیت قهرمانی سامسون داودا

میلوس سارسف در ادامه این گفتگو گفته است که شاگردش سامسون داودا تعهدی شگرف به پروسه تمرینی خود دارد و مصمم است که عنوان قهرمانی مستر المپیا 2023 را مال خود کند:

بله، باید بگویم که به‌نظرم شانس قهرمانی سامسون بسیار بالاست. او مرا متقاعد کرده است که می‌تواند قهرمان شود. اما این چیزی‌ست که هرگز نمی‌توان با قطعیت راجع به آن اظهار نظر کرد. سیزده هفته به مسابقات مانده و سامسون تعهد حیرت‌انگیزی را به تمریناتش نشان داده است.

تو خودت سال‌ها در این عرصه رقابت کردی و توانستی رونی کلمن را از تخت به‌زیر بکشی. اگر آن زمان در خصوص شکست دادن رونی کلمن حرف می‌زدی با چه واکنشی روبرو می‌شدی؟ آیا همه گمان نمی‌کردند که عقلت را از دست داده‌ای؟

در ادامه جی کاتلر به برندون کوری اشاره می‌کند و می‌گوید که نام این مدعی قهرمانی معمولا در بحث‌ها به فراموشی سپرده می‌شود. سارسف نیز پاسخ می‌دهد:

بخاطر این است که ما واقعا نمی‌دانستیم که او می‌خواهد به رقابت حرفه‌ای ادامه دهد یا نه. اما گویا قرار است ادامه دهد.

سیر تحول فیزیکی سامسون داودا ؛ تعقیب بی‌ امان و بی‌ وقفه‌ ی پیشرفتسارسف: هانتر لابرادا بدون شک مدعی قهرمانی است

میلوس سارسف می‌گوید که در ابتدا معتقد بوده که هانتر لابرادا نمی‌تواند اندرو جکد را در مسابقات تگزاس پرو شکست دهد؛ اما سپس نظرش در این خصوص تغییر کرده است:

من ابتدا گمان می‌کردم که لابرادا قادر نخواهد بود جکد را در مسابقات تگزاس شکست دهد، اما حالا معتقدم که او می‌تواند این کار را انجام دهد. تو قبلا هم از من پرسیدی که آیا اندرو جکد می‌تواند قهرمان مستر المپیا شود یا نه. ما هر دو موافق بودیم که او می‌تواند قهرمان شود. هنوز هم نظرم در خصوص او به‌قوت خود باقی است. او ساختار بدنی بی‌نقصی دارد، از لحاظ قدی از همه سرتر است و شانه‌های پهنی هم دارد. همه‌چیز برای او آماده است و تنها کاری که باید کند این است که اندامش را پر کند.


صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


میلوس سارسف می‌گوید که هر کسی قهرمان مستر المپیا 2023 شود او استقبال خواهد کرد:

اخیرا هانتر لابرادا با حضور در کنار جان دلاروزا باعث شد که دلاروزا کوچک به‌نظر برسد و من چنین انتظاری از هانتر نداشتم. شما می‌دانید که البته من بی‌طرف نیستم. من مربی سامسون داودا و رگان گرایمز هستم و دلم می‌خواهد شاهد موفقیت آنها باشم. دوست دارم هردویشان با هم رقابت کنند و نهایت فشار ممکن را به یکدیگر وارد آورند.

اما با این حال هیچ مشکلی با قهرمان شدن نیک واکر، درک لانسفورد یا هادی چوپان هم ندارم. من عاشق همه این بدنسازان هستم. من نگران رقبای سامسون نیستم. اگر هانتر شایسته‌ی شکست دادن سامسون باشد من خودم به‌عنوان اولین نفر به او تبریک خواهم گفت. باید بگویم که هانتر لابرادا بدون شک یکی از مدعیان قهرمانی است.

قهرمان بعدی مستر المپیا کیست؟

اظهار نظرهای عمومی مبنی بر پیشبینی قهرمان مستر المپیا 2023 همچنان در دنیای بدنسازی جاری است. نیک واکر اخیرا گفته بود که قهرمان این مسابقات یک نفر از بین او و درک لانسفورد خواهد بود. واکر گفته بود که به‌نظرش هادی چوپان نمی‌تواند از عنوان قهرمانی خود دفاع کند. با این حال درک لانسفورد کاملا با نظر نیک واکر مخالف است. لانسفورد می‌گوید که دوئل قهرمانی مجددا بین خودش و هادی چوپان برگزار خواهد شد و نیک واکر و سامسون داودا باید برای سومی و چهارمی تلاش کنند. پیش از اینها نیز دارنده هشت عنوان قهرمانی مستر المپیا یعنی رونی کلمن پیشبینی کرده بود که درک لانسفورد در این مسابقات به عنوان قهرمانی دست خواهد یافت. کلمن همچنین گفته بود که لانسفورد بدنساز محبوبش از میان بدنسازان نسل کنونی است. بدنسازان تا روز نهم اکتبر (17 مهر) فرصت دارند که سهمیه حضور در مستر المپیا 2023 را کسب کنند. این مسابقات در ماه آبان در ایالت فلوریدا به انجام خواهد رسید.

آخرین اخبار ورزش بدنسازی

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
درود به گرگ پارسی
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...