حتی مایک تایسون از او می ترسد ؛ مبارزی که دست کم گرفته شده و تشنه قهرمانی است!

دیوید بناویدز، بوکسوری است که توجه مایک تایسون افسانه‌ای را به خود جلب کرده است.
کدخبر (164164) | 22 فروردین 1402 | ساعت 17:24
0 346
حتی مایک تایسون از او می ترسد ؛ مبارزی که دست کم گرفته شده و تشنه قهرمانی است!
دیوید بناویدز، بوکسوری است که توجه مایک تایسون افسانه‌ای را به خود جلب کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، مایک تایسون اسطوره بوکس دسته سنگین وزن جهان باور دارد که مبارزی را پیدا کرده که همه از او شکست خواهند خورد و او برخلاف نداشتن عنوان قهرمانی، در دسته خود بهترین است. این مبارز، دیوید بناویدز است؛ مبارزی که ماه گذشته بهترین نمایش خود را مقابل کالب پلنت به نمایش گذاشت. این غول مکزیکی موفق شد تا مقابل قهرمان سابق دسته فوق میان وزن IBF با تصمیم داوران پیروز شود. این مبارزه می‌تواند به او این شانس را بدهد که او بتواند با کانلو آلوارز قهرمان فعلی این دسته و هم ملیت خود مبارزه کند. حتی مایک تایسون از او می ترسد ؛ مبارزی که دست کم گرفته شده و تشنه قهرمانی است!

اعتراف مایک تایسون ؛ از او می ترسم

مایک تایسون در مصاحبه با ES NEWS اظهار کرد که هیچ مبارزی در دسته 76 کیلوگرم نمی‌تواند بناویدز را شکست دهد و اعتراف کرد که اگر حتی او نیز هم اکنون در این دسته بود، از او می‌ترسید. او گفت:
همه او را دست کم گرفته اند اما او بسیار قدرتمند است. اگر حتی من در این دسته بودم، از او می‌ترسیدم. من فکر می‌کنم که هیچ کس در مقابل او هیچ شانسی برای پیروزی ندارد و این یک واقعیت است.
به نظر می‌رسد که اولویت کانلو هم اکنون مبارزه کردن با دیمیتری بیول در دسته سبک یا سنگین وزن است و او قصدی برای دفاع از قهرمانی خود در دسته متوسط وزن ندارد. پیروزی او مقابل حریف روسی خود می‌تواند برای او در دسته 79 کیلوگرم ارزشمندتر باشد و این می‌تواند شانس قهرمانی بناویدز را بیشتر کند. با این حال اگر کانلو برای بار دیگر از بیول شکست بخورد، می‌توان مبارزه ای بین او و هم وطنش را بر سر قهرمانی دسته فوق میان وزن در نظر گرفت؛ مبارزی که تا کنون شکست نخورده است. به هر حال برای اینکه هر کدام از این مبارزات رقم بخورد، کانلو ابتدا باید از سد جان رایدر که او را بر سر عنوان قهرمانی اش به چالش کشیده، بگذرد. کانلو و رایدر روز شانزدهم اردیبهشت با یکدیگر مبارزه خواهند کرد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...