راهنمایی عجیب مایک تایسون به بسکتبالیست های NBA در مورد مصرف انواع ماریجوانا!

بسیاری از بسکتبالیست‌های NBA و از جمله کوین دورانت به‌طور منظم ماریجوانا مصرف می‌کنند و مایک تایسون اسطوره دنیای بوکس پیشنهاد ویژه ای به این گروه از بسکتبالیست ها داشته است.
کدخبر (164790) | 22 فروردین 1402 | ساعت 04:02
0 394
راهنمایی عجیب مایک تایسون به بسکتبالیست های NBA در مورد مصرف انواع ماریجوانا!
بسیاری از بسکتبالیست‌های NBA و از جمله کوین دورانت به‌طور منظم ماریجوانا مصرف می‌کنند و مایک تایسون اسطوره دنیای بوکس پیشنهاد ویژه ای به این گروه از بسکتبالیست ها داشته است.

به گزارش سرخ نیوز، مایک تایسون، اسطوره بوکس به‌خوبی آگاه است که دیگر از بسکتبالیست‌های NBA تست ماریجوانا گرفته نمی‌شود. این مرد کارکشته حالا به ارائه توصیه‌هایی به این ورزشکاران در خصوص مصرف این ماده محرک پرداخته است.

مایک تایسون مالک یک شرکت ماریجوانا است!

مایک تایسون ٥۶ ساله که خود صاحب یک برند ماریجوانا با نام «Tyson 2.0» است روز چهارشنبه در مصاحبه با «TMZ Sports» به تبلیغ برند خود پرداخته بود و ادعا کرده بود تولیدات کمپانی‌اش از اکثر ویدهای موجود در بازار باکیفیت‌تر هستند: مایک تایسون به بسکتبالیست های NBA توصیه می ‎کند که در هر موقعیت خاص از چه ماریجوانایی استفاده کنند
من به بسکتبالیست‌های NBA توصیه می‌کنم از وید من بکشند! محصولات من بهترین‌ها در دنیا هستند. من در شیپور خودم نمی‌دمم؛ بلکه این حقیقت محض است. بروید و نظرات کسانی که امتحانش کرده‌اند را بخوانید.
در اوایل ماه جاری لیگ حرفه‌ای NBA اعلام کرد که ورزشکاران شاغل در این لیگ از این پس مجاز هستند ماریجوانا مصرف کنند و این ماده در لیست داروهای مجاز قرار گرفته است. مایک تایسون به بسکتبالیست های NBA توصیه می ‎کند که در هر موقعیت خاص از چه ماریجوانایی استفاده کنند بسیاری از بسکتبالیست‌های شناخته‌شده NBA از جمله کوین دورانت و فونیکس سانز به‌طور منظم ماریجوانا مصرف می‌کنند.

نظرات تخصصی مایک تایسون در خصوص ماریجوانا

مایک تایسون به بسکتبالیست‌ها توصیه کرده است که در هر موقعیت خاص از چه ویدی استفاده کنند. تایسون گفته است که وید "Sour Diesel" وید مورد علاقه خودش است:
اگر می‌خواهید تحرک خود را پایین بیاورید و به شما وید ایندیکا «OG Kush» را توصیه می‌کنم! اما اگر می‌خواهید روشن باقی بمانید و از زندگی‌تان لذت ببرید باید به سراغ وید محبوب من بروید: «Sour Diesel». این وید باعث می‌شود که ذهن من بی‌وقفه فعال باقی بماند.
مایک تایسون به بسکتبالیست های NBA توصیه می ‎کند که در هر موقعیت خاص از چه ماریجوانایی استفاده کنند کمپانی مایک تایسون البته در کنار ماریجوانا چند مورد خوراکی نیز تولید می‌کند. به‌طور مثال کلوچه‌هایی به شکل گوش انسان! این اسطوره دنیای بوکس اخیرا به‌عنوان مهمان ویژه در UFC 287 در کنار افرادی چون دونالد ترامپ و کید راک حضور یافته بود. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...