حرکت غافلگیرکننده فرانچسکو توتی علیه همسر سابقش؛ جزئیات خیانت ایلاری بلازی منتشر می‌شود!

کدخبر (225424) | 09 شهریور 1402 | ساعت 12:08
0 271
حرکت غافلگیرکننده فرانچسکو توتی علیه همسر سابقش؛ جزئیات خیانت ایلاری بلازی منتشر می‌شود!
در پی کشمکش جدایی فرانچسکو توتی و ایلاری بلازی، حالا شواهد بیشتری از خیانت آن‌ها دیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، به نظر می‌رسد که یک بی‌احتیاطی، آتش‌بس بین فرانچسکو توتی و ایلاری بلازی را به هم زده است. گویا صلحی که این زوج برای آرامش سه فرزندشان ایجاد کرده بودند، پایدار نمانده و ظاهراً توتی قصد دارد در دادگاه شواهدی برای خیانت همسر سابقش ارائه دهد.

تابستان گذشته فرانچسکو توتی و ایلاری بلازی از پایان ازدواجشان خبر دادند که بلافاصله باعث ایجاد جنجال شد. از یک طرف، بلازی شوهرش را به خیانت با نائومی بوکی متهم کرد و از طرف دیگر، این فوتبالیست سابق گفت که اول بلازی خیانت کرده و آن هم بیش از یکبار! علاوه‌بر این توتی، همسر سابقش را به برداشتن رولکس گران‌قیمتش متهم کرده و گفته که او در مواقع نیاز پیشش نبوده است.

داستان جنجالی این دو هنوز به پایان نرسیده؛ چون این دو، مبارزه سختی در دادگاه دارند و توتی همسر سابقش را با حرکتی شوک‌کننده، غافلگیر کرده است. خبرها از اتهامات جدی این دو نسبت به هم در مقابل قاضی حکایت دارد.

گرچه جزئیات دقیق منتشر نشده ولی گفته می‌شود که توتی قصد نشان دادن محتوای پیام‌هایی همسرش با عشاقش را دارد. به این ترتیب، توتی امیدوار است که نه تنها نامش را از اتهام خیانت پاک کند، بلکه مبلغ درخواستی همسرش برای طلاق را هم نپردازد.

حرکت غافلگیرکننده فرانچسکو توتی علیه همسر سابقش؛ جزئیات خیانت ایلاری بلازی منتشر می‌شود!خیانت ایلاری بلازی به فرانچسکو توتی

توتی گفته که بلازی وقتی او از فوتبال کنار رفت و پدرش بر اثر کووید-19 درگذشت، او را رها کرده است. در سپتامبر 2021، توتی گفت که خبرهایی از خیانت همسرش ایلاری دریافت کرده است. توتی گفته که بعد از اینکه از منابع موثقی خبر خیانت همسرش را شنیده، به او مشکوک شده است. پس تلفن بلازی را بررسی کرده و مدرک خیانتش را پیدا کرده است. گزارش‌های آنلاین حاکی از آن است که بلازی با مربی‌اش رابطه داشته و احتمالاً شخص دیگری هم در این موضوع نقش داشته است.

حرکت غافلگیرکننده فرانچسکو توتی علیه همسر سابقش؛ جزئیات خیانت ایلاری بلازی منتشر می‌شود!زندگی مشترک ایلاری بلازی و فرانچسکو توتی

پس از سال‌ها دوستی، بلازی و توتی در 19 ژوئن 2005 ازدواج کردند. کلیسای سانتا ماریا در آراکولی میزبان عروسی آن‌ها بود. این مراسم از تلویزیون پخش شد و عوایدش به خیریه داده شد. این زوج اولین فرزندشان، کریستیان، را در 6 نوامبر 2005 به دنیا آوردند. آن‌ها در 13 می 2007 صاحب فرزند دیگری به نام شنل شدند. این خانواده چهار نفره، در 10 مارس 2016 و زمانی که ایزابل به دنیا آمد، پنج نفر شدند. این زوج پس از یک ازدواج طولانی، در 11 ژوئیه 2022 طلاق گرفتند.

حرکت غافلگیرکننده فرانچسکو توتی علیه همسر سابقش؛ جزئیات خیانت ایلاری بلازی منتشر می‌شود!بلازی و توتی بعد از جدایی

براساس شایعات اینترنتی، ایلاری بلازی با کارآفرین آلمانی، باستیان مولر، دوست شده است. آن‌ها ازطریق میشل هانزیکر که نقش فرشته عشق را برای آن‌ها بازی کرد، آشنا شدند. بلازی عکسی با دوست پسر جدیدش به اشتراک گذاشت، اما بعداً این عکس پاک شد. بلازی و دوست پسرش سفرهای زیادی داشته‌اند، از جمله سفر به پاریس برای یک استراحت عاشقانه. فرانچسکو توتی، همسر سابق ایلاری، هم رابطه عاشقانه خوبی با نائومی بوکی دارد. بوکی به توتی در پشت سر گذاشتن بیماری روانی‌اش کمک کرده است. آخرین اخبار فوتبال خارجی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...